MuscleMeat

Welke goeie houseplaat heb je laatst ontdekt?

Iemand toevallig de liveset van Avicii @ winter wonderland in een downloadlinkje?

Damn, ben ik de enige die het he-le-maal heeft gehad met al die Avicii klonen en R3hab chainsaw nummertjes? Er worden echt nauwelijks meer originele platen uitgebracht. Om te janken is het.

Denk niet dat jullie me kunnen helpen want het is een beetje een vaag verzoek, maar probeer het toch maar...

In mijn sportschool werd eerst altijd zo'n plaat gedraaid, ook echt een bekende volgens mij, top 40 materiaal, waarnaar ik op zoek ben. Wil telkens een aantal zinnen van het lied onthouden maar vergeet ze telkens :D en nu wordt ie vrijwel nooit meer gedraaid.

Hij valt volgens mij onder house muziek en het is een lied waarin een man aan het begin ''zingt'' met redelijk rustige achtergrond house muziek, maar na een minuut wordt het ineens een stuk feller met house muziek :o maar dan ook echt ineens met flinke ''herrie'' erbij...

Als ik hem hoor is het meteen 'ohjaaaaaaaaa dat is hem' maar kan 'm nu heel lastig beschrijven, maar wil 'm echt weten! Weet zeker dat vrijwel iedereen hem hier kent.

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=ruzmSefq-34&list=PL409518743A5E95FC

:D:D:D:D:D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven