MuscleMeat

Welke (if any) Test bij T3?

Ben je nog naturel?
T3 kun je beter nog ff laten voor wat het is...
Die 21 kun je makkelijk verlagen naar 15/16
Daarna zal het langzaam gaan...
Dan kun je gaan denken aan t3...Miss clen...
Onder de 12 kun je aan test gaan denken...maar dan wel om te gainen...Lean bulk.

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Ik zou er lekker niets bij nemen ... tenzij mss wat clen :p

Persoonlijk zag ik dat hele spierverlies niet gebeuren bij me. Maar mijn eiwitten zaten wel
goed hoog ook. En mijn cardio hield ik op slow & steady

Sommige mensen vergissen zich nogal eens in vocht-, vetverlies met spierverlies.

EDIT: in de MD van deze maand staat trouwens ook een nieuwe studie dat clen spiersparend
werkt door het verhogen van de eiwitsynthese etc...

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Op zich aromatiseert test momenteel natuurlijk wel als een zotte bij me vanwege dat hoge vet%.

Dat gaat wel meevallen als je voeding op orde is hoor :)

En moet je eens kijken naar anti histamine als je zo snel aan clen went.
Weet er het fijne niet meer juist van maar je moet je temperatuur 's morgens
telkens nemen. Zolang die verhoogd blijft moet je op dezelfde dosis blijven,
gaat die terug naar normaal, dosis verhogen. Als je op je max dosis zit wat je
aankan, weekje anti histamine nemen en terug van voor af aan starten.

Dit dus: Diphenhydramine HCL 25mg
http://www.discounthealthproducts.co.uk/diphenhydramine_hcl.htm

Laatst bewerkt:
Je kan T3 het beste vanaf het begin tot het einde van je cut nemen, want het is niet zoals met clen dat het na een tijdje zijn werking verliest.
Aromatizering zal denk ik niet zo'n probleem zijn. Ik heb zelf met deca gecut, ging prima.

Als je toch al niet meer naturel bent zou ik een cut-kuur doen.
Iets in de zin van:
100mg test prop EOD
100mg tren ace EOD
75mcg T3 ED

edit: Ik ben trouwens geen voorstander van langer dan 2 weken clenbuterol nemen, want uit onderzoek blijkt dat zelfs op een lage dosering je linker hartkamer gaat groeien.
Mocht je het toch willen doen, moet je Benadryl, de anti-histamine die Robke78 bedoelt, aanschaffen (kan via ebay).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: huf
ik zou op 21% zeker geen test pakken! Spreek uit ervaring, begon eens op 18% te kuren. Alles wat je wint is vet en vocht. Probeer eerst naar 13-15 te gaan, dat kan geen probleem zijn als je 21% bent. Elke dag minimaal een uur cardio, High intensity training en heel lowcarb dan moet je makkelijk onder de 15 kunnen komen. Daarna zou ik met t3 naar 10% gaan en dan de test-p er in!

ik zou op 21% zeker geen test pakken! Spreek uit ervaring, begon eens op 18% te kuren. Alles wat je wint is vet en vocht. Probeer eerst naar 13-15 te gaan, dat kan geen probleem zijn als je 21% bent. Elke dag minimaal een uur cardio, High intensity training en heel lowcarb dan moet je makkelijk onder de 15 kunnen komen. Daarna zou ik met t3 naar 10% gaan en dan de test-p er in!

Het gaat niet om massa bijkomen maar om cutten.
Wat Robke zegt kan ook als je net op het randje van cutten/bulken eet, dat is het mooie van kuren.
Helemaal met wat prop+tren kan hij flink zakken in vet% en er toch een paar kilo VVM bijpaken

dunno jay ... maar tren + 21% BF = gyno foh sure ???

Laatst bewerkt:
No disrespect bro, maar dan heb je iets mis gedaan

Mijn eerste was ook op 20% gainde 8kg en zakte 2% BF

ja mijn aller eerste kuur was ook op 20%, kwam ook veel kilo's aan. Maar wees eerlijk, vond jij dit mooie gains op zo'n hoog vet percentage. Ik ga nu liever kuren op een laag vet percentage, maargoed, ieder zijn mening;)

ja mijn aller eerste kuur was ook op 20%, kwam ook veel kilo's aan. Maar wees eerlijk, vond jij dit mooie gains op zo'n hoog vet percentage. Ik ga nu liever kuren op een laag vet percentage, maargoed, ieder zijn mening;)

Tja, hangt een beetje ervan af hoe je vet% verdeeld is over je lichaam :)
Dus ja, ik was er best wel tevreden over

Laatst bewerkt:
No disrespect, maar wat je nu zegt is echt kolder. Ik heb twee maal eerder een cut-kuur gepakt terwijl ik boven de 20% zat, en beide malen heb ik hier heel fraaie kilo's lean mass gepakt terwijl ik na afloop een procent of 3 gezakt was in vet%. Wellicht dat ik een of ander genetic freak ben ofzo, maar de laatste keer pakte ik 20KG en daar is nu (bijna een jaar later) nog 15KG van over.

Enneh: kan iedereen svp ophouden met zeggen dat je 'makkelijk zakt naar 15%'? Dat is echt zo'n bullshit als je je hele leven zwaar geweest bent :P

Ik voel al aankomen dat bovenstaande cijfers in twijfel getrokken gaan worden. Als je daar over gaat posten: bespaar je de moeite. I know what I saw :P

Let wel: er wordt op het DBB wiki over T3 gesproken over test erbij nemen om eventueel spierverlies tegen te gaan. Het enige wat ik vraag is of ik dan een lange of een korte ester behoor te nemen - en het laatste is het meest waarschijnlijke omdat enanthate gewoon niet snel genoeg werkt.

@Jaytjuh: Die 3 weken baseer ik op de opmerking op de wiki dat langdurig gebruik zou kunnen resulteren in permanent falen van de schildklier. Toevallig heb ik ook laatst een hele fraaie post ergens voorbij zien komen (ik meen van Cools, maar weet t niet zeker meer) waarin juist werd gesteld dat dit een fabeltje is en dat je makkelijk 8 maanden in het jaar T3 kunt gebruiken.

Zelf neig ik ernaar om Robke's eerste advies maar aan te houden: alleen T3 en verder niets, 2x 3 weken. Misschien met clen er tussendoor voor een weekje of 2. Al met al dan een lekkere korte boost voor mn cutting, en zonder onderdrukking van mn axis. Het gaat me absoluut niet om het winnen van extra massa, ik ben momenteel even groot genoeg. Het gaat me puur om het zakken in vetpercentage.

Ik zit sinds mn 17e ongeveer rond de 20% en nu op mn 22ste naar 7% gegaan, als je maar doorzet en de juiste middelen gebruikt.

je kan idd op 20% veel kilo's pakken maar het is aan iedereen persoonlijk of je dat mooi vind. Ik dacht eerst ook dat ik dat mooi vind 100kilo op 18% maar toen ik 85 woog op 7% vond ik het stukken beter... maar dat is aan jezelf natuurlijk:)

succes met cutten iig!

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst zonder middelen gaan cutten. Van 21 naar 15% moet zowieso makkelijk haalbaar zijn. Dan zou ik alleen wat clen nemen mits je ook verantwoordt mee om kan gaan. T3 vind ik zelf niets. Gaat je lichaam achteruit op.

Laatst bewerkt:
Must....not.....kill....

Heb je de rest van de posts wel gelezen? En heb je ook meer dan anecdotisch bewijs voor die laatste opmerking?

Haha ja eigenlijk wel. Maar moest toch nog gezegd worden. T3 gaat je lichaam behoorlijk vlak op lopen. Dat heb ik iig uit persoonlijke ervaring ontdekt

Terug
Naar boven