XXL Nutrition

welke kuur het best?

RS099

Cool Novice
Waardering
0
ik heb 2 vrienden via dit leren kennen...maar probleem is de ene spreekt wat de andere tegen, dus vraag ik meer opinies...

ik heb kuur 1 gekocht, zie hieronder, maar durf ze niet innemen vanwege de acne:

ik heb bij de ene dit gekocht over aantal maanden:
week 1-3: 3ml testo enanthaat
week 4-8: 2ml testo enanthaat
elke dag 1OOmcg igf-1 lr3 nutral
30à40mg dianabol
nakuur: novaldex, week 1O 4Omg, week 11-12 2Omg

ik heb enorm veel last van acne, bij huidsspecialsit geweest, maar met gewonen voeding kom ik heel moeilijk vooruit. ik meet 2Mà6 en weeg 91kg.
ik heb in het verleden al gekuurd, weinig resultaat, slechte voeding.
dorodat mijn metabolisme hoog is, en ik zo groot van lengte ben, moet ik al meer innemen dan een normaal persoon wellicht.

nu vandaag heeft me iemand gemeld , dat ik es moet luisteren , naar een dht blocker! heb ik gedaan: avodart werd me gemeld! (tegen acne)

kunnen jullie me zeggen dat dit 90% acne verdrijft? men heeft mij verteld bij dit in te nemen, dat je geen nieuwe puisten meer krijgt...

NU DIE ANDERE PERSOON:
die vertelde me dat ik beter dit inneem:
4OOmg primo/week week 1-10
1OOmg winstrol EOD/week 4-10
60mg anavar elke dag 1-4
week 12 novaldex zoals hierboven inname

wat vinden julliie hier allemaal van?
is het waar dat die blocker voormij zou helpen, omdat ik heel hoge vorm heb van acne?
en als je rek houdt met de acne, welke kuur dan best?
ik wil massa pakken, maar dan ook vasthouden deze keer!
en het is dus niet mijn eerste kuur geweest;...

de eerste persoon zei op de tweede kuur, dat primo en winstrol net dht zijn! en dus slechter voor mij! waarop de tweede persoon dan terug zei : van deca en testo's krijg jij net acne!

In de tweede kuur ga je de igf niet nemen dan ?
De Dbol gewoon 8 weken nemen ?
Eerste drie weken als frontload dan die test-e ? Waarom dan nog de Dbol ?

vraag 1, wat is je doel
vraag 2, wat zijn je stats?

dus omdat je met gewone voeding amper in geicht stijgt ga je kuren? rekening houdende dat je dan wellicht nog meer gaat moeten vreten?
leuke redenering.

voor iemand met zo weinig verstand van zaken zou ik even afblijven van de as en al helemaal vd igf.
en ja, acne hoort er nu eenmaal bij......en als je dat erg vind dan kuur je toch niet.
beide kuurvoorstellen zijn btw k*t..... zou eens gezond vet toevoegen en een weightganier want 2,06meter en dan 91kg is niet veel. oftwel ETEN!

het komt idd over alsof je er heel weinig van weet..
Kijk eens op www.steroid.com. Hier kun je alle drugprofiles bekijken en er staat ook bij wat hte met je DHT doet. Ook op deze site staat een hele hoop!

Eten is sowieso de grootste massabouwer samen met een goede training en genoeg rust. Ik denk dat je met jou lengte makkelijk 115-120 kunt halen naturel. Ik zat ook op 116 met 1.98 naturel..
Hoe lang train je nu eigenlijk en hoe oud ben je?

Set your mind to it!!

PS acne kun je sowieso niet voorkomen joh..

Blackadder zei:
dus omdat je met gewone voeding amper in geicht stijgt ga je kuren? rekening houdende dat je dan wellicht nog meer gaat moeten vreten?
leuke redenering.

Helamala mee eens, en ik kan het weten als k*tecto van 2.00 mtr bij 96 kilo :D:D:D

Ik kom van 76 kilo af namelijk ;)

Heb 15 kilo natural gegained, en ninmiddels 2 kuurtjes achter de rug

Als jij een sprobeert 8 weken lang dagelijks boven de 5000 Kcal uit te komen mag je pas kuren :p

hou je er rekening mee dat winny een grote acne veroorzaker is.

....... de voedselkuur

beiden vind ik niks

acne nee,gelukkig heb ik d'r geen last van tja ik ben ook een turk,ze zijn bang voor me:p nee maar effe zonder dollen ja moet echt meer lezen bro zo heb ik het ook geleerd ,ze kraken je gewoon af hoor als je rare vragen steld terwijl je ze kan opzoeken op het forum,daar is deze shizzles namelijk voor,en tje meer dan 99% zit hier aan de testo dus ze zijn wat vatbaarder voor sommige<domme>vragen,moet je gewoon aan wennen,maar voor de rest zijn het alemaal schatjes he jochies:D dbb rules:cool:

RS099 zei:
ik heb kuur 1 gekocht, zie hieronder, maar durf ze niet innemen vanwege de acne:

ik heb bij de ene dit gekocht over aantal maanden:
week 1-3: 3ml testo enanthaat
week 4-8: 2ml testo enanthaat
elke dag 1OOmcg igf-1 lr3 nutral
30à40mg dianabol
nakuur: novaldex, week 1O 4Omg, week 11-12 2Omg

NU DIE ANDERE PERSOON:
die vertelde me dat ik beter dit inneem:
4OOmg primo/week week 1-10
1OOmg winstrol EOD/week 4-10
60mg anavar elke dag 1-4
week 12 novaldex zoals hierboven inname

Ten eerste wat een BOUT KUREN!!!!!

Ten 2e IGF van Naturel wil jij niet hebben ;)

En ancne is een van de risico's van AAS als je dat niet wilt geef ik je een tip:NIET KUREN!!!

Tevens zou ik mijn eigen eens wat meer in de materie verdiepen,en dan gewoon een old skool kuur pakken:

1 t/m 4 30mg D-boll
1 t/m 10 400mg Deca
1 t/m 10 500mg test-E

SCREWBEAST zei:
Ten eerste wat een BOUT KUREN!!!!!

Ten 2e IGF van Naturel wil jij niet hebben ;)

En ancne is een van de risico's van AAS als je dat niet wilt geef ik je een tip:NIET KUREN!!!

Tevens zou ik mijn eigen eens wat meer in de materie verdiepen,en dan gewoon een old skool kuur pakken:

1 t/m 4 30mg D-boll
1 t/m 10 400mg Deca
1 t/m 10 500mg test-E

dat schijnt het idd wel goed te doen,,,een vriend van me is van deze combinatie 18 kg aangekomen

k zag een stukje terug ook staan winstrol,,,,,,,,maar daar word je toch juist wat droger van? en minder massa in verhouding met deca ?

anjatimmer zei:
Ja klopt inderdaad; dit krijg je via de dermatoloog en is erg goed.
Jammer joh, je mag er absoluut niet bij kuren. Dus wat is je meer waar?

Je kunt er gerust bij kuren hoor, Anja. De combi aas en roa heeft geen schadelijke gevolgen. Alleen de werking van je kuur zal er door verminderd worden. Dus verstandig is het niet, maar het kan wel. :)

Suat zei:
Je kunt er gerust bij kuren hoor, Anja. De combi aas en roa heeft geen schadelijke gevolgen. Alleen de werking van je kuur zal er door verminderd worden. Dus verstandig is het niet, maar het kan wel. :)

IMO hoort ancne er gewoon bij niet blaaten en gewoon knallen :D

SCREWBEAST zei:
IMO hoort ancne er gewoon bij niet blaaten en gewoon knallen :D

eens. echter als je al heel gevoelig bent voor acne dan kan ik me voorstellen dat je dit tot een minimum wil beperken.

ik heb zelf veel last van acne en ben bijzonder gevoelig, als ik ooit ga kuren zal ik dus zeker een acne remmer erin smijten, dan maar een iets minder effectieve kuur ;)

Terug
Naar boven