ik heb 2 vrienden via dit leren kennen...maar probleem is de ene spreekt wat de andere tegen, dus vraag ik meer opinies...
ik heb kuur 1 gekocht, zie hieronder, maar durf ze niet innemen vanwege de acne:
ik heb bij de ene dit gekocht over aantal maanden:
week 1-3: 3ml testo enanthaat
week 4-8: 2ml testo enanthaat
elke dag 1OOmcg igf-1 lr3 nutral
30à40mg dianabol
nakuur: novaldex, week 1O 4Omg, week 11-12 2Omg
ik heb enorm veel last van acne, bij huidsspecialsit geweest, maar met gewonen voeding kom ik heel moeilijk vooruit. ik meet 2Mà6 en weeg 91kg.
ik heb in het verleden al gekuurd, weinig resultaat, slechte voeding.
dorodat mijn metabolisme hoog is, en ik zo groot van lengte ben, moet ik al meer innemen dan een normaal persoon wellicht.
nu vandaag heeft me iemand gemeld , dat ik es moet luisteren , naar een dht blocker! heb ik gedaan: avodart werd me gemeld! (tegen acne)
kunnen jullie me zeggen dat dit 90% acne verdrijft? men heeft mij verteld bij dit in te nemen, dat je geen nieuwe puisten meer krijgt...
NU DIE ANDERE PERSOON:
die vertelde me dat ik beter dit inneem:
4OOmg primo/week week 1-10
1OOmg winstrol EOD/week 4-10
60mg anavar elke dag 1-4
week 12 novaldex zoals hierboven inname
wat vinden julliie hier allemaal van?
is het waar dat die blocker voormij zou helpen, omdat ik heel hoge vorm heb van acne?
en als je rek houdt met de acne, welke kuur dan best?
ik wil massa pakken, maar dan ook vasthouden deze keer!
en het is dus niet mijn eerste kuur geweest;...
de eerste persoon zei op de tweede kuur, dat primo en winstrol net dht zijn! en dus slechter voor mij! waarop de tweede persoon dan terug zei : van deca en testo's krijg jij net acne!
ik heb kuur 1 gekocht, zie hieronder, maar durf ze niet innemen vanwege de acne:
ik heb bij de ene dit gekocht over aantal maanden:
week 1-3: 3ml testo enanthaat
week 4-8: 2ml testo enanthaat
elke dag 1OOmcg igf-1 lr3 nutral
30à40mg dianabol
nakuur: novaldex, week 1O 4Omg, week 11-12 2Omg
ik heb enorm veel last van acne, bij huidsspecialsit geweest, maar met gewonen voeding kom ik heel moeilijk vooruit. ik meet 2Mà6 en weeg 91kg.
ik heb in het verleden al gekuurd, weinig resultaat, slechte voeding.
dorodat mijn metabolisme hoog is, en ik zo groot van lengte ben, moet ik al meer innemen dan een normaal persoon wellicht.
nu vandaag heeft me iemand gemeld , dat ik es moet luisteren , naar een dht blocker! heb ik gedaan: avodart werd me gemeld! (tegen acne)
kunnen jullie me zeggen dat dit 90% acne verdrijft? men heeft mij verteld bij dit in te nemen, dat je geen nieuwe puisten meer krijgt...
NU DIE ANDERE PERSOON:
die vertelde me dat ik beter dit inneem:
4OOmg primo/week week 1-10
1OOmg winstrol EOD/week 4-10
60mg anavar elke dag 1-4
week 12 novaldex zoals hierboven inname
wat vinden julliie hier allemaal van?
is het waar dat die blocker voormij zou helpen, omdat ik heel hoge vorm heb van acne?
en als je rek houdt met de acne, welke kuur dan best?
ik wil massa pakken, maar dan ook vasthouden deze keer!
en het is dus niet mijn eerste kuur geweest;...
de eerste persoon zei op de tweede kuur, dat primo en winstrol net dht zijn! en dus slechter voor mij! waarop de tweede persoon dan terug zei : van deca en testo's krijg jij net acne!