Fitness Seller

Welke maat naalden gebruiken jullie?

Gewoon bij apo, vragen niet eens waar het voor is.
Ik betaal voor naalden 0.25cent zowel gele optrek als groene injectie.
Voor 5ml spuit betaal ik ook 0.25cent.

kan ze per 25 tegelijk kopen maar ook per doos van 100stuks, dan word het zelfs wat goedkoper.

Zet trouwens momenteel vrijwel pijnloos in me bovenbeen met de groene.
Druk er dan 5.5ml in!!!!

Effe deze thread bumpen,

Ik heb dringend nieuwe naalden nodig, ben onlangs verhuisd dus ik kan niet meer naar m'n gebruikelijke apotheek om naalden voor m'n tweede cycle. Ik dacht eraan om via DaxTrio te bestellen.

http://www.daxtrio.nl/bd-injectiespuit-plastipak-5ml-08x40mm-naald-p-1989.html

Lijkt dit jullie wat? Injectienaald + spuit in 1. (0.8 X 40)

Is om test in de bil te spuiten.

http://www.daxtrio.nl/terumo-injectiespuiten-terumo-5ml-100-p-2011.html

deze nemen, en de naalden natuurlijk los kopen. zodat je de naald kan verwisselen nadat je optrekt.

Effe deze thread bumpen,

Ik heb dringend nieuwe naalden nodig, ben onlangs verhuisd dus ik kan niet meer naar m'n gebruikelijke apotheek om naalden voor m'n tweede cycle. Ik dacht eraan om via DaxTrio te bestellen.

http://www.daxtrio.nl/bd-injectiespuit-plastipak-5ml-08x40mm-naald-p-1989.html

Lijkt dit jullie wat? Injectienaald + spuit in 1. (0.8 X 40)

Is om test in de bil te spuiten.

Die zijn top. Heb ik ook. Het beste merk, vind ik.

groen voor opzuigen, en zwart voor het prikken.

Daarom had ik mijn post ook aangepast, was in de war met een ander merk, dacht dat het terumo was.
Had ooit eens wat spuitjes gehaald bij de apotheek, waarvan je de zuiger zo uit de spuit trok enzo, geen rubber stoppers enzo erin, zou toch zweren dat dat Terumo was, maar die zien er nu ook een stuk verbeterd uit, misschien oude lijn ofzo.

Klinkt koosjer:

Groene naalden voor opzuigen, zwart voor prikken

Is 0.7x40 mm voldoende om te prikken? Ik gebruikte altijd 0.8x40 om op te zuigen en om te prikken.

Ligt eraan waar je gaat prikken.

Ja, de lengte van zwart en groen is even lang. Alleen is de naald van zwart iets minder dik, als je die van Terumo hebt dan. Jetcon heeft ze ook en die zijn 0.7x30.

Daarom had ik mijn post ook aangepast, was in de war met een ander merk, dacht dat het terumo was.
Had ooit eens wat spuitjes gehaald bij de apotheek, waarvan je de zuiger zo uit de spuit trok enzo, geen rubber stoppers enzo erin, zou toch zweren dat dat Terumo was, maar die zien er nu ook een stuk verbeterd uit, misschien oude lijn ofzo.

En nu weet ik ook meteen welke spuitjes dat waren, die van Jetcon. Die waren echt k*t.

ok, ik volg het advies en gebruik zwart om te prikken en groen om te zuigen.

Bedankt allemaal!

over die jetcon die heb ik dus en die zijn echt k*t gaat stroef met spuiten pfff effe andere regelen hahaha :P gewoon bij de apotheek gehaald maar zouden ze daar verschillende soorten hebben of niet ?

ja was ik morgen ook al van plan. ma mis wisten andere het :D

als ik het goed begrijp kun je beter 3 delige spuit hebben zeg maar. die jetcon is 2 delig

Terug
Naar boven