MuscleMeat

Welke Mass Gainer?

Bizar

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
Welke Mass Gainer bevat volgens jouw de beste ingrediënten en is ook het beste in prijs/kwaliteit verhouding? En welk is jouw ervaring met dat produkt? Thanx!

Heb aantal gebruikt, lean gainer zette bij mij niet veel aan stond qua smaak erg tegen, 1 van performance was wel ok, gain en hard fast gebruikt...1 van die 2 vond ik erg goed maar weet niet meer welke van die 2 t was, wel veel toevoegingen qua kruiden, enzymen etc maar qua mg valt dat wel mee.

Mammoth 2500 vind ik veruit 1 vd betere gainers die ik heb gehad! smaakt perfect (aardbei is echt een toetje), prijs zeer gunstig en merk echt progressie zowel qua massa als ook energie. dit blijft m voorlopig voor mij

heb laatst zelf de mammoth 2500 vanille gebruikt maar vond hem qua smaak en dikte niet bij de promass van yates in de buurt komen(had niet het gevoel dat ik een extra maaltijd gehad)smaakt wel top in combinatie met pro peptide van yates(idee van een vriend),heb vandaag voor de eerste keer shake van bsn gekocht (true mass) die rode pot,moet zeggen dat hij behoorlijk goed vult en aardig op smaak is.............resultaat in afwachting!!!!

Heb alleen de vanille van mammoth gehad en die was echt niet te pruimen

ik heb twee smaken van mammoth gehad, vond het top spul

• Topic Starter Topic Starter
Thanx voor de reacties. Ik twijfel tussen 3 merken:

Muscle Juice
Muscle2Muscle

Mammoth 2500
Muscle2Muscle

MonsterMaxx
Muscle2Muscle

Muscle Juice lijkt me verruit de beste. Lees maar...
---> Does Your Weight Gainer...

Give you 55 grams of protein per serving?
List Whey protein Concentrates and Whey protein Isolates as the first ingredients?
Contain atleast 4 different types of quality proteins including Whey, Egg, and Caseinate?
Deliver over 13,000mg. (13g) of BCAA’s per serving?
Provide over 10.9 grams of Glutamine precursors per serving?
Provide over 1.4 grams of Arginine?
Taste Amazing?

Greetz

zal de aardbei wel eens proberen dan maar vond toch echt dat ie niet als een maaltijd in mijn pens aankwam...eigenlijk pas toen ik er pro-peptide van yates doorheen mengde voelde het voor mij aan dat ik een echte maaltijd at,heb vandaag true mass van bsn gekocht en dat voelde wel als een maaltijd aan..

true-mass van BSN of mass-tech van muscletech

heb mass-tech nog nooit geprobeerd altijd yates gebruikt

ik ben ook van plan een WG te kopen..
ik zat te denken aan de WG van xxl eigenmerk.. heb ik namelijk al zelf goede
ervaringen mee maar ik wou toch eens verder kijken dan mn neus lang is ;)

ik heb die van BSN true mass gehad.. smaak is prima maar de "gains" vond ik stukken minder..

zal hierop proberen te letten (gains) zal het bijhouden

Tja het is een dure sport ik weet het maar vergeet niet hoe groter je word des te meer moet je jezelf onderhouden..en dan vliegen de potten en emmers wekelijks de deur uit

die ziet er ook wel goed uit.. maar ik vind het altijd zo stom dat je zo weinig shakes uit zo'n pot/emmer kan halen???

Ben ik volledig met je eens.
Alleen hebben hoge kwaliteit weightgainers altijd een hoge percentage goede eiwitten erin zitten en eiwitten zijn i.v.m. andere ingredienten duur.

Als je puur op zoek bent naar meer carbs en een beetje eiwitten dan zou je deze kunnen overwegen. Hier zit 6 kg in:

SportFood.nl voor sportvoeding

ben nu een tijdje bezig met mammouth 2500
hier in purmerend zijn de prijsen heel scherp,

2 emmers á 4.4 kg st. voor € 67.50 :eek: :eek: :eek:

voor mij een goed pruduct, met en lekkere smaak.

de repen van mammouth 2500 heb ik ook wel eens gehad, smaken ook erg goed, zijn super makkelijk als je in de nood zit, als je niet redelijk kan eten. :cool:

ben nu een tijdje bezig met mammouth 2500
hier in purmerend zijn de prijsen heel scherp,

2 emmers á 4.4 kg st. voor € 67.50 :eek: :eek: :eek:

voor mij een goed pruduct, met en lekkere smaak.

de repen van mammouth 2500 heb ik ook wel eens gehad, smaken ook erg goed, zijn super makkelijk als je in de nood zit, als je niet redelijk kan eten. :cool:

de tweede emmer is altijd met 50 % korting

Heb gisteren de high protein gainer van Dymatize binnengekregen, erg goed spul, drinkt makkelijk weg (Berry). 60 gram eiwitten per serving + 2 gram glutamine en 2 gram creatine. Emmer van 4,5 kg is 70 euro.

Ben ik volledig met je eens.
Alleen hebben hoge kwaliteit weightgainers altijd een hoge percentage goede eiwitten erin zitten en eiwitten zijn i.v.m. andere ingredienten duur.

Als je puur op zoek bent naar meer carbs en een beetje eiwitten dan zou je deze kunnen overwegen. Hier zit 6 kg in:

SportFood.nl voor sportvoeding

ja das idd eentje die ik dus wel zou willen kopen omdat ik toch al whey heb, dus voor de eiwitten hoef ik het niet te doen maar die koolhydraten moet wel complexe zijn en bij de ingredienten zie ik dextrose staan? dat is enkelvoudig.. zitten er wel complexe kooolhydraten in?
zoja, welke bronnen?:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven