MuscleMeat

Welke mp4 heb jij?

• Topic Starter Topic Starter
Ipod touch is leuk en je kan er veel mee, filmpjes, spelletjes, whats app etc. Ik vind de prijs alleen zo verschrikkelijk hoog voor een mp4 speler. 2e hands kopen kan maarja als die dan kapot gaat ben je wel de pieneut :rolleyes:

Alhoewel je er veel plezier van kan hebben, zit alleen met trainen want dan valt mijn oude ook wel eens uit me zak op de grond. Ik denk niet dat je dat met een ipod moet doen..

sinds wanneer heten ze eigenlijk mp4 spelers ipv mp3?? heb ik iets gemist ???

Ipod touch is leuk en je kan er veel mee, filmpjes, spelletjes, whats app etc. Ik vind de prijs alleen zo verschrikkelijk hoog voor een mp4 speler. 2e hands kopen kan maarja als die dan kapot gaat ben je wel de pieneut :rolleyes:

Alhoewel je er veel plezier van kan hebben, zit alleen met trainen want dan valt mijn oude ook wel eens uit me zak op de grond. Ik denk niet dat je dat met een ipod moet doen..

Ipod is sterker dan je denkt ;)

had eerst een ipod touch, maar ik heb hem gekregen en zou hem ook zeker niet kopen. daarna is die stuk gegaan en ben ik voor de gogear arziaz 4gb gegaan. (maar 40 euro)

ik vind dat mensen meer om de koptelefoon/oortjes moeten geven dan de speler zelf

Ik heb de Philips GoGear ViBE 16gb heb er iets van 60euro voor betaald, vond het een erg goede koop!

deze is in de reclame, geloof bij bcc. voor 40 euro:o iemand ervaring mee, lijkt me ideaal met training kan je mooi vast maken:D

shuffle.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze was 40 euro volgens mij, ben er niet echt blij mee.

Wel lekker klein, geen last met trainen.

deze is in de reclame, geloof bij bcc. voor 40 euro:o iemand ervaring mee, lijkt me ideaal met training kan je mooi vast maken:D

shuffle.jpg

Daar hebben wij ook 4 van, goed geluid, batterij gaat lang mee, super makkelijk te gebruiken alleen geen beeldscherm. Beter dan die andere troep van de blokker met beeldscherm..

Heb je inmiddels al een?

Daar hebben wij ook 4 van, goed geluid, batterij gaat lang mee, super makkelijk te gebruiken alleen geen beeldscherm. Beter dan die andere troep van de blokker met beeldscherm..

Heb je inmiddels al een?

Ga die kleine straks halen van ipod, 2 gyg is ideaal. Met 8 gyg heb ik zoveel muziek er op die ik eigenlijk niet leuk vind. 2 gyg is daarom voldoende. Verder is deze heel makkelijk met trainen en maakt het niet uit mocht hij een keer vallen;)
en bij mediamarkt nu voor 29 euro dacht ik:)

iPod Nano, 250$, perfect ding.

Ga die kleine straks halen van ipod, 2 gyg is ideaal. Met 8 gyg heb ik zoveel muziek er op die ik eigenlijk niet leuk vind. 2 gyg is daarom voldoende. Verder is deze heel makkelijk met trainen en maakt het niet uit mocht hij een keer vallen;)
en bij mediamarkt nu voor 29 euro dacht ik:)
Ik dacht ook dat die ideaal ging zijn, maar nadat ik die kocht vond ik het ****ed up dat je niet kon kiezen welk liedje te beluisteren.:( Meteen terug verkocht een andere gekocht.

Ik dacht ook dat die ideaal ging zijn, maar nadat ik die kocht vond ik het ****ed up dat je niet kon kiezen welk liedje te beluisteren.:( Meteen terug verkocht een andere gekocht.

Dan moet je er alleen maar leuke muziek opzetten, ik ga zo ff kijken bij de mediamarkt;)

Ik heb er ook een gehad, veel gebruik van gemaakt maar ben hem kwijt geraakt.
Echt wel fijn zo'n ding.. en je zet er toch allemaal leuke muziek op. zet hem op shuffle en je komt echt wel een tof nummer tegen

heb een shuffle gekregen toevallig, heel fijn ding vooral met trainen. Goede kwaliteit en ben er zeer tevreden over.

itunes is het beste what ever happend to me.
Ik hoop dat het sarcasme is?

Je kan ook winamp gebruiken voor je ipods. Heb je gelukkig geen itunes en tienduizend andere apps die er automatisch bijkomen via Apple meer. Ik verslijt zoveel mp3 spelers dat ik pak wat ik op het moment kan betalen. Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over ipods.

ik had een sony waar ik erg tevreden over was (alleen moest ie soms gereset worden voordat je hem aankreeg ???), nu een sony waar ik minder tevreden over ben.. zelfde probleem met af en toe resetten weer

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ipod touch

Terug
Naar boven