MuscleMeat

welke muis?

Anoniem8600

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
499
Lengte
1m76
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ligt er een beetje aan wat je zoekt en wat je uit wil geven. Als je een draadloze muis wilt van topkwaliteit zou ik gaan voor de Logitech G7. Deze ligt wel tussen de 70 en de 80 euro.

Als dat te duur is zou ik sowieso voor een Logitech muis gaan. Deze zijn vaak prima kwaliteit.

• Topic Starter Topic Starter
Ok dankje. Ik hoef geen draadloze muis, wil gewoon een optische. Heb nu ook een optische maar deze ligt gewoon niet lekker in de hand (is ook geen merk).

[Link niet meer beschikbaar]

Heb nu deze gezien, met deze kan ik toch wel effe vooruit?

Edit: Dubbelpost

Laatst bewerkt:
Zoiets als die G1 heb ik ook, oud model. Werkt nog perfect. Vorm maakt opzich niet zoveel uit, want heb me muis niet met de hele hand vast, alleen met 3 vingers. Draadloos is niet altijd even handig, als hij maar een scroll wheel en een laser heeft.

Haal een logitech mx......

Die dingen zijn altijd goed.

Waarom koop je geen Razer muis. Die hebben slechts één laser muis van €75 met 2.000 dpi, maar eigenlijk heb je zoveel niet nodig. Ik gebruik een Razer Diamondback en heb er geen klachten over, is al enkele maanden oud, is zwaar mee gegamed en laat me nog steeds niet in de steek. Voor een goeie €45 kun je die al vinden in de betere PC-shop.

Terug
Naar boven