MuscleMeat

Welke NO/Creatine Product

Dwighttt

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
Een tijdje kijk ik al naar alle revieuws op dit forum over producten als: No-xplode, Nos Ether Diesel, Gaspari superpump&sizeon, Labrada Supercharge. Dit zijn ook de producten die volgends mij en volgends de revieuws goede producten zijn. Al deze producten spreken me wel aan om een keer uit te proberen en allemaal zitten ze rond dezelfde prijs (behalve gaspari combo).

Nu zou ik graag willen weten welke jullie mij aanraden. Btw ik gebruik nu alleen whey en dextrose.

Een tijdje kijk ik al naar alle revieuws op dit forum over producten als: No-xplode, Nos Ether Diesel, Gaspari superpump&sizeon, Labrada Supercharge. Dit zijn ook de producten die volgends mij en volgends de revieuws goede producten zijn. Al deze producten spreken me wel aan om een keer uit te proberen en allemaal zitten ze rond dezelfde prijs (behalve gaspari combo).

Nu zou ik graag willen weten welke jullie mij aanraden. Btw ik gebruik nu alleen whey en dextrose.

Ga zelf helemaal voor Green Bulge en in combi met White Blood, heb ik echt heerlijke resultaten:cool:. Kwa prijs en resultaat, is ie voor mij zeeeeeeeeer goed.

Gaspari stack ben ik wel over te spreken, heb 'm zelf al meerdere malen gebruikt.

ik heb liever expand energized kost 60 euro maar doe er 2 x langer mee dan met supercharge of no xplode

ik ben zelf erg tevreden over de gaspari stack, alleen dit is wel een eezijdig revieuw omdat ik de andere producten nooit gebruikt heb.

ik heb liever expand energized kost 60 euro maar doe er 2 x langer mee dan met supercharge of no xplode

precies, daar moet je ook naar kijken... nos ether vind ik te duur met mijn gewicht... zou ik 2 weken mee doen, gebruik nu nox pump alleen voor het trainen, is dus 30 trainingen... maar ik denk dat ik toch wel 2 zakjes per keer nodig heb met mijn gewicht... zouden dan 15 trainingen worden, train 2 x per week dus zou ik er zo'n 7/8 weken mee doen...

vpx heeft wel goede spullen :) NO shotgun

tegenover de NOX pump is NO shotgun erg zwak...

NO Shotgun en NO explode heb ik nauwelijks wat aan gehad, met NOX pump, merk ik wel duidelijk verschil, maar misschien voor iedereen anders.

precies, daar moet je ook naar kijken... nos ether vind ik te duur met mijn gewicht... zou ik 2 weken mee doen, gebruik nu nox pump alleen voor het trainen, is dus 30 trainingen... maar ik denk dat ik toch wel 2 zakjes per keer nodig heb met mijn gewicht... zouden dan 15 trainingen worden, train 2 x per week dus zou ik er zo'n 7/8 weken mee doen...

2 zakjes Noxpump voor de training ? :eek:

Als ik dat zou nemen zou ik de gym afbreken en 3 dagen niet meer slapen volgens mij... :D

No xplode

nieuwe AVPT orange, 1 scoop en gaan.
In de sportschool 1 scoop in je waterbekertje.

groet,

Icecoldlemon

ps: Wel direct erna een proteine shake. (Of 1 uur ervoor).
Anders: bye bye harde inzet.

Storm van Universal nutr. is mijn broer goed bevallen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er bijna uit ik zit nu te twijfelen tussen de gasparai pack of get diesel Nos Ether, alhoewel die Supercharge er ook aantrekkelijk uitziet sinds je er 50servings uit kan halen voor 59euro

Die supercharge ga ik ooit ook nog eens proberen!

Ik vind dat die xpand niet kan tippen

2 zakjes Noxpump voor de training ? :eek:

Als ik dat zou nemen zou ik de gym afbreken en 3 dagen niet meer slapen volgens mij... :D

Lijkt me ook :D

volgens mij, corrigeer me wanneer ik ernaast zit, had XXL Nutrition erover dat de samenstelling is veranderd van de Supercharge......

Ik las het ook :eek: I hope for the better?! :(

Terug
Naar boven