AndroidHealthClinic

Welke oefeningen met zwakke pols?

lelia

Novice
Waardering
0
Heyy,

Een vriendin van me gaat sinds een paar weekjes met mij mee naar de fitness, we trainen daar 3x per week.

We willen beiden graag strakker worden, maar mijn vriendin heeft 1 probleem, namelijk een zwakke pols. Dit is gekomen of verergerd door verkeerd computeren met de muis geloof ik, maar in ieder geval: ze kan deze pols in geen mogelijkheid belasten. Wanneer ze dit wel doet heeft ze daar een tijd erg last van.

Haar armen moeten een stuk strakker worden (veel vet wegtrainen) maar de vraag is nu HOE??

Losse halterstangetjes met gewichten is sowieso geen optie natuurlijk.

Ik zou werkelijk niet weten welke oefeningen zij kan doen om haar armen strakker te laten worden, hebben jullie ideeën hiervoor?

ze zou haar onderarmen wat kunnen trainen -> meer spier = minder belasting op haar pols gewrichten

Ze kan haar pols voor de training intapen
Er zijn zelf speciale handschoenen met banden die je om je pols kan binden
bijna alle oefeningen voor je armen zijn zwaar voor de pols dus het blijft moeilijk
Zou als ik haar was maar erg licht beginnen en kijke of dat gaat

niet intapen maar wel licht beginnen idd,
Die zwakke polsjes moeten sterker worden...door het intapen worden die polsjes er niet sterker van.

als je strakker wilt worden (vet verbranden wat jezelf al zegt)
moet je cardio doen!
en met cardio word je pols niet zwaar belast.

Ze moet ook iig geval zorgen dat bij wat ze ook doet ze haar pols RECHT houdt!!!
Wanneer je traint met een gebogen of gekantelde pols zal het alleen maar verslechteren.

Ik heb zelf ook regelmatig last van m'n pols en ik vind grips dan erg fijn trainen. Als je kijkt op raw power (power grips heet het geloof ik) moet je wel iets kunnen vinden. Je kunt ze strak om je pols binden en dat geeft goede ondersteuning.

Zou ook eerst intapen en de pols goed recht houden kijken hoe dat gaat(natuurlijk vaker dan 1keer). Bevalt/gaat dat goed dan kun je altijd nog grips kopen.
Heeft ze al wel een andere muis en toetsenbord, want daar begint het uiteraard

Terug
Naar boven