AndroidHealthClinic

Welke oordoppen beste?

Gast 104861

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
377
Lengte
1m68
Massa
76kg
Ik heb nog 69 euro te besteden op een veilingsite en heb dus besloten om er goede oordoppen van te kopen. ik kan geen link geven van plaatjes etc. omdat de site alleen voor leden is, dus kan ik enkel de naam en prijs geven. zelf ben ik geen expert in audio dus ik dacht dat jullie je hiermee raad mee wisten. dus welk setje is volgens jullie het beste? hier kan ik uit kiezen:

Creative Labs hoofdtelefoon EP-630i 39 euro
Philips hoofdtelefoon SHH3580 29 euro
Sennheiser hoofdtelefoon CX 271 32,50 euro
Sennheiser hoofdtelefoon MX 581 32 euro
Sennheiser hoofdtelefoon MX 470 23 euro
Sony hoofdtelefoon MDR-XB21EXB 33 euro
Sony hoofdtelefoon MDR-EX50LPB (rood) 20 euro
Yamaha hoofdtelefoon EPH 20 26 euro
Sennheiser hoofdtelefoon CX310 (blauw) 57 euro

Ik heb deze.....gebruik al tijdje alleen Sony. Gaan lang mee en goed geluid, ze zitten ook goed in je oren en zijn niet zichtbaar.
Aanrader!

• Topic Starter Topic Starter

Ik heb deze.....gebruik al tijdje alleen Sony. Gaan lang mee en goed geluid, ze zitten ook goed in je oren en zijn niet zichtbaar.
Aanrader!

ook goede freq en bass? die recensies die erbij staan zijn namelijk door zulke achterlijke mensen getypt dat ze banaan nog met dt schrijven dus die helpen ook niet veel..

Ja, niet zo goed als dievan Sannheiser....maar Sannheiser vind ik ongemakkelijk voor je oren en lelijk.

Sennheiser hoofdtelefoon CX310 zou ik zeggen.

Heb zelf een vergelijkbaar type oortjes. Heb ze al zo'n 8 maanden en functioneren nogsteeds super. Geluid wat er uit komt is zeer goed voor zo'n prijs.

• Topic Starter Topic Starter
Sennheiser CX 310 it is, bedankt allemaal. slotje mag er nu op

topic mag terug open, ik zoek er goedkope van degelijke kwaliteit die niet steeds langs 1 kant kapot gaan.

Mijn laatste 5 zijn zo kapotgegaan... Altijd langs 1 kant. Idem degene ik nu rond mn kop heb.

Is voor thuis op pc.

Oh wacht, zijn geen schelpen in dit topic, **** it.

topic mag terug open, ik zoek er goedkope van degelijke kwaliteit die niet steeds langs 1 kant kapot gaan.

Mijn laatste 5 zijn zo kapotgegaan... Altijd langs 1 kant. Idem degene ik nu rond mn kop heb.

Is voor thuis op pc.

Oh wacht, zijn geen schelpen in dit topic, **** it.

heb je een prijs klasse tot maximaal? ...

anders zou ik gaan kijken voor siberia en/of sennheiser.

Kheb van die philips sport eurdopkes koste 40euro

---------- Post toegevoegd 12 April 2013 om 14:38 ----------

Mediamarkt

Sennheiser hoofdtelefoon CX310 zou ik zeggen.

Heb zelf een vergelijkbaar type oortjes. Heb ze al zo'n 8 maanden en functioneren nogsteeds super. Geluid wat er uit komt is zeer goed voor zo'n prijs.

Dit. Heb zelf de cx299 en dat zijn echt topdingen. Geluid is prima over het hele bereik.

Terug
Naar boven