AndroidHealthClinic

Welke oordoppen beste?

Ik heb nog 69 euro te besteden op een veilingsite en heb dus besloten om er goede oordoppen van te kopen. ik kan geen link geven van plaatjes etc. omdat de site alleen voor leden is, dus kan ik enkel de naam en prijs geven. zelf ben ik geen expert in audio dus ik dacht dat jullie je hiermee raad mee wisten. dus welk setje is volgens jullie het beste? hier kan ik uit kiezen:

Creative Labs hoofdtelefoon EP-630i 39 euro
Philips hoofdtelefoon SHH3580 29 euro
Sennheiser hoofdtelefoon CX 271 32,50 euro
Sennheiser hoofdtelefoon MX 581 32 euro
Sennheiser hoofdtelefoon MX 470 23 euro
Sony hoofdtelefoon MDR-XB21EXB 33 euro
Sony hoofdtelefoon MDR-EX50LPB (rood) 20 euro
Yamaha hoofdtelefoon EPH 20 26 euro
Sennheiser hoofdtelefoon CX310 (blauw) 57 euro

ff naar een winkel om te testen?

Ik zou je aanraden om echt het beste te kopen dat je budget toelaat. Als je goede oortjes hebt wordt je vrolijkheid per dag sowiesow +10 geknald.Dat mag imo wel wat kosten. Heb die sennheisers van me nu meer dan een jaar, en ze zijn perfect. Waar ik rekening mee zou houden als je er vaak mee onderweg bent, is de stevigheid van de bevestiging aan de oortjes en aan de jackplug. 90% van de verdoete oortjes komt doordat er een kabelbreuk optreedt. Shit is echt lelijk als je er tientallen euro's voor neertelt.

Ik heb nu een tijdje Sennheiser CX 500 maar deze zijn nu al redelijk naar de h**r. Raad deze dus af.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb de Sennheiser CX 310 (blauwe adidas) besteld, ik krijg er ook nog een metroseksueelhandtas-vormig tasje erbij om ze in op te bergen dus minder kans op kabelbreuk + fabulousness

ik heb de Sennheiser CX 310 (blauwe adidas) besteld, ik krijg er ook nog een metroseksueelhandtas-vormig tasje erbij om ze in op te bergen dus minder kans op kabelbreuk + fabulousness

Yay! ik kreeg er een zwart slappe hand tasje bij. Die gebruik je een week en daarna is het te veel moeite om hem erin en eruit te halen elke keer. Dus mn vriendin gebruikt die nu.

Yay! ik kreeg er een zwart slappe hand tasje bij. Die gebruik je een week en daarna is het te veel moeite om hem erin en eruit te halen elke keer. Dus mn vriendin gebruikt die nu.

adidas-sennheiser-cx-310-kopfhoerer-white-blue-1745-2-4.jpg

ook zoiets? en waarvoor gebruikt je vriendin die nu dan? oordoppen of boodschappen?

Denk dat de beste die in dat prijs segment kan halen de Logitech Ultimate Ears 600 of klipsch S4 zijn. Heb zelf geen ervaring met klipsch s4, maar bovenstaande 2 worden vaak aangeprezen door audiofielen. Wat ik ook redelijk ben.

Zelf zeer tevreden gebruiker van Logitech UE 600, goede bouw kwaliteit en geluidskwaliteit is evengoed als menig setje van +-€150. Helaas laatst wel een setje kwijt geraakt. Gelijk weer een nieuwe gekocht.

€49.99 op conrad.
http://ue.logitech.com/nl-nl/earphones/ue600

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/351847/Logitech-Ultimate-Ears-UE-600-in-ear-oortelefoon

Laatst bewerkt:
Denk dat de beste die in dat prijs segment kan halen de Logitech Ultimate Aars 600 of klipsch S4 zijn. Heb zelf geen ervaring met klipsch s4, maar bovenstaande 2 worden vaak aangeprezen door audiofielen. Wat ik ook redelijk ben.

Zelf zeer tevreden gebruiker van Logitech UE 600, goede bouw kwaliteit en geluidskwaliteit is evengoed als menig setje van +-€150. Helaas laatst wel een setje kwijt geraakt. Gelijk weer een nieuwe gekocht.

€49.99 op conrad.
http://ue.logitech.com/nl-nl/earphones/ue600

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/351847/Logitech-Ultimate-Ears-UE-600-in-ear-oortelefoon

ze zien er ook ziek mooi uit, alleen jammer dat ze niet op de site waarop ik 69 euro te besteden had waren.

Denk dat de beste die in dat prijs segment kan halen de Logitech Ultimate Aars 600 of klipsch S4 zijn. Heb zelf geen ervaring met klipsch s4, maar bovenstaande 2 worden vaak aangeprezen door audiofielen. Wat ik ook redelijk ben.

:roflol: wtf is dat nou voor naam...

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 13:12 ----------

adidas-sennheiser-cx-310-kopfhoerer-white-blue-1745-2-4.jpg

ook zoiets? en waarvoor gebruikt je vriendin die nu dan? oordoppen of boodschappen?

Boodschappen. Je kan er zo een sixpack colaflessen in kwijt.

Seriously though, wat was onderstaand zakje, alleen dan in matzwart ipv dat vreemd kleurtje.
Handig dingetje opzich. Waar deze oordoppen dan de cx250 zijn, had ik de 299 variant.

tainom.jpg

Laatst bewerkt:
ze zien er ook ziek mooi uit, alleen jammer dat ze niet op de site waarop ik 69 euro te besteden had waren.

Lol, ik heb je verhaal dus blijbaar niet (goed) gelezen.:p

:roflol: wtf is dat nou voor naam...

---------- Post toegevoegd 14 April 2013 om 13:12 ----------

Boodschappen. Je kan er zo een sixpack colaflessen in kwijt.

Seriously though, wat was onderstaand zakje, alleen dan in matzwart ipv dat vreemd kleurtje.
Handig dingetje opzich. Waar deze oordoppen dan de cx250 zijn, had ik de 299 variant.

tainom.jpg

Ears dus :P

Ik heb zelf de Sennheiser CX300II. Goede kwaliteit en flinke bass.
Prijs was €40,- bij de mediamarkt toen, past ook in je budget.

Laatst bewerkt:
Sennheiser CX300II

aanrader. Zitten lekker, ontiegelijk goed geluid en komt niks tekort aan bass. kwaliteits kabeltje dus gaat lang mee als je ze netjes behandeld.

Terug
Naar boven