XXL Nutrition

welke plasma tv kopen?

• Topic Starter Topic Starter
ik heb vorige week de lg 50pv350 gekocht.
In één woord subliem/

Ik heb nog nooit zo'n zuiver, scherp en realistisch beeld gezien.
Showcase hd gekeken, naar een documentaire over de sterren en zo. ik was gewoon blown away. EN zelf avi's zijn zeer goed te bekijken endankzij mijn bluray speler die ik kocht zijn deze nog mooier dan op mijn oude dvd speler. Ik raad deze tv iedereen aan.

Jammer dat ik niet op tijd ben.
Ga eens bij iemand op bezoek met een panasonic plasma. Ren naar huis om je TV en aankoopbon op te halen en ga terug naar de winkel om hem om te wisselen voor een Panasonic.

Ik heb een 50 inch Panasonic plasma, nu zo'n 2,5 jaar. Iedereen die bij mij op bezoek komt en zelf geen Panasonic heeft krijgt een harde van mijn schepe beeld.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat ik niet op tijd ben.
Ga eens bij iemand op bezoek met een panasonic plasma. Ren naar huis om je TV en aankoopbon op te halen en ga terug naar de winkel om hem om te wisselen voor een Panasonic.

Ik heb een 50 inch Panasonic plasma, nu zo'n 2,5 jaar. Iedereen die bij mij op bezoek komt en zelf geen Panasonic heeft krijgt een harde van mijn schepe beeld.

Ik heb alle panasonics getest en vond ze minder goed. Behalve 1 maar die kostte meer dan 1300 euro;

Terug
Naar boven