Fitness Seller

Welke Pre Workout heb je gebruikt en welke vind je de beste ?

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Omdat de Pre Workout's heel erg in zijn en iedereen er wel ervaring mee heeft was mijn vraag welke heb je geprobeerd en welke vond (vind) je het beste.

Mijn lijstje.

No-Xplode

Dit was zo ongeveer de eerste en die vond ik ook heel fijn wel sterk van smaak en wat prijzig.

No-Xplode 2.0

Dit vind ik persoonlijk ook een hele goede zelfde werking voor mijn gevoel alleen wat duurder.

Hard!

Deze ook gebruikt sterke smaak goede pomp redelijke prijs.

Myo Blitz

Goed product werkt prima smaak is goed tot sterk te noemen prijs een beetje duur maar in verhouding tot No-Xplode valt het best mee.

NO3 Chrome

Mijn eerst pre workout in pilvorm dus smaak is er niet werking zeer goed staat ook bij dosering afhankelijk van gewicht is met 50 euro wel de duurste eruit.

Nr1

Deze kan als pre en post workout gezien worden heb deze nog steeds in gebruik en bevalt goed vooral om dat ik kan afwisselen tussen pre en post

Verder gaat het hierom om echt gebruik dus geen sample's.

-Hard!
-noxi
-jack3d

Allemaal hetzelfde, krijg er niet bepaald een boost van. Ik kan me wel wat beter concentreren maar met pure caffeine heb je dit ook.
Een pre workout is voor mij wel een goed middel om cardio te doen, dan blijf ik echt gaan :) Maar voor krachttraining weinig tot geen nut bij mij.
Moet wel gezegd zijn, dat je bij hard! geen crash hebt en bij noxi en jack3d wel.

• Topic Starter Topic Starter
-Hard!
-noxi
-jack3d

Allemaal hetzelfde, krijg er niet bepaald een boost van. Ik kan me wel wat beter concentreren maar met pure caffeine heb je dit ook.
Een pre workout is voor mij wel een goed middel om cardio te doen, dan blijf ik echt gaan :) Maar voor krachttraining weinig tot geen nut bij mij.
Moet wel gezegd zijn, dat je bij hard! geen crash hebt en bij noxi en jack3d wel.

Ja ik kan best indenken dat het voor cardio ideaal is inderdaad

Ja ik kan best indenken dat het voor cardio ideaal is inderdaad

Ik vind een pre-workout voor een langere cardio training persoonlijk overbodig..
Vind het wel fijn voor de krachttraining.

Crack V3 (1e pre-workout product) werkte top
Noxipro (huidige pre-workout product) werkt ook top, alleen de crash is soms wat vervelend. Maar goed eten en dat is ook weer zo over.

Vanavond een sample van Maximize Intense proberen, ik zal wel laten weten hoe die was.

Ok ben benieuwt

Unleash V3 (XXL) op het moment. Tis alleen niet te zuipen

No-Xplode

Ik vond deze echt lekker en werkte fantastisch, helaas alleen niet meer leverbaar.
Nu Jack3d besteld en kijken hoe die is.

Genoeg waaronder Noxipro, Craze en Myo Blitz.
Craze is verruit de beste, echter zit er spul in wat er niet in hoort te zitten, vandaar dat ze nu een rechtzaak aan hun broek hebben hangen.

Ok wel weer jammer als het werkt dat er dan weer iets niet blijkt te kloppen

Neurocore van muscletech vond ik wel de beste, goede pomp en toendertijd redelijke prijs.
Hard vond ik ook goed alleen de pomp was iets minder.

Van muscletech heb ik niet veel producten gehad zijn vrij pijzig

Net de training met Maximize Intense gehad..

PR gezet met Squat.. 6x125..

Geen idee of het door de Maximize kwam, of door de enorme mentale drive die ik had om me PR te verbreken vandaag, maar had een toptraining

Ok super man

Terug
Naar boven