jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Omdat de Pre Workout's heel erg in zijn en iedereen er wel ervaring mee heeft was mijn vraag welke heb je geprobeerd en welke vond (vind) je het beste.
Mijn lijstje.
No-Xplode
Dit was zo ongeveer de eerste en die vond ik ook heel fijn wel sterk van smaak en wat prijzig.
No-Xplode 2.0
Dit vind ik persoonlijk ook een hele goede zelfde werking voor mijn gevoel alleen wat duurder.
Hard!
Deze ook gebruikt sterke smaak goede pomp redelijke prijs.
Myo Blitz
Goed product werkt prima smaak is goed tot sterk te noemen prijs een beetje duur maar in verhouding tot No-Xplode valt het best mee.
NO3 Chrome
Mijn eerst pre workout in pilvorm dus smaak is er niet werking zeer goed staat ook bij dosering afhankelijk van gewicht is met 50 euro wel de duurste eruit.
Nr1
Deze kan als pre en post workout gezien worden heb deze nog steeds in gebruik en bevalt goed vooral om dat ik kan afwisselen tussen pre en post
Verder gaat het hierom om echt gebruik dus geen sample's.
Mijn lijstje.
No-Xplode
Dit was zo ongeveer de eerste en die vond ik ook heel fijn wel sterk van smaak en wat prijzig.
No-Xplode 2.0
Dit vind ik persoonlijk ook een hele goede zelfde werking voor mijn gevoel alleen wat duurder.
Hard!
Deze ook gebruikt sterke smaak goede pomp redelijke prijs.
Myo Blitz
Goed product werkt prima smaak is goed tot sterk te noemen prijs een beetje duur maar in verhouding tot No-Xplode valt het best mee.
NO3 Chrome
Mijn eerst pre workout in pilvorm dus smaak is er niet werking zeer goed staat ook bij dosering afhankelijk van gewicht is met 50 euro wel de duurste eruit.
Nr1
Deze kan als pre en post workout gezien worden heb deze nog steeds in gebruik en bevalt goed vooral om dat ik kan afwisselen tussen pre en post
Verder gaat het hierom om echt gebruik dus geen sample's.

Maar voor krachttraining weinig tot geen nut bij mij.