AndroidHealthClinic

Welke protein powder

dino20

Dutch Bodybuilder
Waardering
138
Lengte
1m87
Massa
82kg
Herrow,

Ik kom moeilijk aan > 140 gr eiwitten, dus wil beginnen met protein powder. Ik heb echt geen idee welke ik moet kopen.
Welke raden jullie mij aan? Graag een link :D ben trouwens aan het bulken

Bak kwark!

Dit soort topics worden zowat dagelijks geopend, dus je had allang antwoord op je vraag kunnen krijgen.

Maar om toch antwoord te geven:

Het is allemaal afhankelijk van je calorieënbehoefte. Whey Perfection van Body en Fitshop is een prima eiwitshake. Wil je meer calorieën door de toevoeging van complexe koolhydraten, dan kun je kijken naar Mass Perfection of Perfect Muscle Shake van Body en Fitshop. Maar nogmaals dit is allemaal afhankelijk van je caloriebehoefte en voedingsschema.

Lees de stickies maar eens;)

Als je echt een hele goede wilt zou je kunnen kijken naar Dymatize ISO 100 :)

Als je echt een hele goede wilt zou je kunnen kijken naar Dymatize ISO 100 :)

Wat moet een 15-jarige met een whey hydrolisaat? Gewoon whey concentraat, dus bijvoorbeeld Whey Perfection..

OT: Aankomen = meer eten dan je verbruikt.. Kwark is inderdaad een goedkope optie.

Herrow,

Ik kom moeilijk aan > 140 gr eiwitten, dus wil beginnen met protein powder. Ik heb echt geen idee welke ik moet kopen.
Welke raden jullie mij aan? Graag een link :D ben trouwens aan het bulken

Als je wil bulken: Mass Perfection of Perfect Muscle Shake van Body en Fitshop.
Zorg verder dat je goed en veel eet. Kwark+noten, shake+olijfolie, zijn beide makkelijke en lekkere opties.

Als je vraagt welke kwark, dan zal iedereen roepen van de goedkoopste de lidl of aldi, niemand zal je magere kwark van weerribben aanraden met de meeste eiwit per 100 gram, want 2 euro per port is veelste duur ten opzichte van 20 cent voor die 1 a 2 gram eiwit meer. Als je vraagt welke tonijn idem. Vraag je welk eiwit, dan vindt ineens niemand het een probleem de hoofdprijs te betalen voor een super duur poedertje waarvan het profiel marginaal beter is dan de goedkoopste...

hoe zo kom je moeilijk aan 140g eiwitten ?:eek:

Die van B&F vind ik prima

[Link niet meer beschikbaar]

Kreeg laatst een mailtje dat bij Prozis de whey smaken verbetered zijn en het spul in de aanbieding is:
http://www.prozis.com/nl/nl/win-nutrition/100-hi-protein-standard-5lbs-2268g

Zelf heb ik geen ervaring met dit product dus weet niet of het wat is...

Edit:
Het is een eiwit mix bestaande uit: Soja isolaat, tarwe eiwit, melk proteine en eiwit.
Waarschijnlijk dus rommel...

whey perfection van b&f

al die andere shit is pure marketing en net hetzelfde

Terug
Naar boven