MuscleMeat

Welke sarms moet ik waarvoor gebruiken

Bezoekers in dit topic

1610sander

Novice
Lid geworden
10 aug 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Ik zou graag willen starten met een sarms cycle alleen ik zou graag weten welke dosering jullie aanraden.?

Ik dacht zelf aan Ostarine 30 mg voor 7 weken.
Is een nakuur hiervoor nodig?

Extra informatie is altijd welkom
 
Waarom SARMS boven AAS als ik vragen mag? Feit dat je niet weet of je moet nakuren na een SARM geeft al aan dat je geen weloverwogen keuze hebt kunnen maken en waarschijnlijk maar wat doet, omdat het veiliger klinkt dan AAS.
 
In het verleden gebruikt gemaakt van anavar, win en dianabol. Nu al tijdje niks meer gedaan en kwam dit toevallig tegen.
De berichten hierover zijn alleen bijna te mooi om waar te zijn in mijn ogen.

Wel de voordelen van anabolen maar niet de nadelen.....
Aangezien ik er tot 2 dagen geleden nog nooit over gehoord had, zou ik er graag wat meer recente informatie over willen.
Tot nu toe alleen maar oude berichten kunnen vinden dus vandaar mijn vraag.
 
Ik zou de lgd nemen en dan 2 caps a day. Hun mgs per capsule is iets lager als wat er daadwerkelijk op staat.
 
In het verleden gebruikt gemaakt van anavar, win en dianabol. Nu al tijdje niks meer gedaan en kwam dit toevallig tegen.
De berichten hierover zijn alleen bijna te mooi om waar te zijn in mijn ogen.

Wel de voordelen van anabolen maar niet de nadelen.....
Aangezien ik er tot 2 dagen geleden nog nooit over gehoord had, zou ik er graag wat meer recente informatie over willen.
Tot nu toe alleen maar oude berichten kunnen vinden dus vandaar mijn vraag.

Het lijkt idd te mooi om waar te zijn, daarmee dat ik er nu mee begonnen ben om te zien wat het effectief zal geven.
Als nieuweling op dit gebied heb ik eerst voor Sarms gekozen ipv AAS voor de analobele/androgene effecten ratio. Ik wil zien hoe mijn lichaam reageert.
Voor zover ik gelezen heb, hierbij kort:
Osta => spierbehoud
Card => uithoudingsvermogen (aerobe oefeningen)
Lgd => massa
Rad => droge massa
MK => recupereren
Dat zijn zowat de gekende.
Serms en AI's zijn enkel nodig bij Rad of Lgd bij hogere dosissen en als je naar de 12w gaat.
Maar dat is wat ik gelezen heb... logje is nu bezig.
 
Mk677 en 6 weken tren a 1ml +test prop 1ml om 3 dagen heb ik zeer goed resultaten behaald werkt fijn samen!
 
Ik ben bezig met een cycle cardarine en S4.
Cardarine is hierboven al beschreven, uithouding en vetvebranding, en mijn uithouding is idd een stuk beter, een merkbaar verschil.
S4 is uithouding, vetverbranding en kracht. Ik moet zeggen dat ik hierover momenteel erg te spreken ben!
Let wel op dat er met s4 mogelijk sides zijn (Gele schijn in het zicht), maar ik heb hier geen last van, is persoonsgebonden.:)

Ik doe wel een nakuur van 4 weekjes Chlomid voor de zekerheid;
 
Is iemand hier bekend met de cardarine van Muscle Rage? Ben ook benieuwd naar eventuele ervaringen met de Muscle Rage Unlimited Fat Burner trouwens. Of welk merk raden jullie aan? Ik vind het vrij lastig nog om er aan te komen namelijk tot nu toe. Hoor het graag.
 
Laatst bewerkt:
Is iemand hier bekend met realsupps en dan de cardarine van Muscle Rage? Ik vertrouw de site op de een of andere manier niet helemaal. Ben ook benieuwd naar eventuele ervaringen met de Muscle Rage Unlimited Fat Burner trouwens.
bronnen worden niet besproken ,
 
Deze ook niet? Is gewoon een .nl site namelijk met een adres en KvK, vandaar dat ik de naam noemde. Maar in dat geval: iemand bekend met de cardarine van Muscle Rage en de Unlimited Fat Burner van Muscle Rage? Welk merk zouden jullie aanraden wat betreft cardarine en S4?
 
het is grijze handel , valt niks zinnigs over te zeggen . kan best zijn dat batch 1 van een bepaald "producent" goed is en die erna helemaal ruk .
En daarbij is de puurheid van sarms in de handel discutabel , er zijn bedrijven die reference samples voor dope test doeleinden verkopen ( geloof dat de prijs per mg bij hun 3x de grijze handel prijs is ) .
 
Deze ook niet? Is gewoon een .nl site namelijk met een adres en KvK, vandaar dat ik de naam noemde. Maar in dat geval: iemand bekend met de cardarine van Muscle Rage en de Unlimited Fat Burner van Muscle Rage? Welk merk zouden jullie aanraden wat betreft cardarine en S4?
Ervaringen worden niet besproken Sanca Saxon Galen pak dit boefje
 
Dit boefje heeft de naam van die site al snel uit zijn post gehaald, wees maar niet bang.
 
Dit boefje heeft de naam van die site al snel uit zijn post gehaald, wees maar niet bang.
Sarms staan in de anabolensectie dus gelden ook dezelfde regels, geen bronnen en geen merken bespreken.
 
Back
Naar boven