XXL Nutrition

Welke shakes / supplementen

Erikkie

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
69kg
Hoi mensen, ik ben nieuwe en hoop niet dat ik direct een dubbel topic aanmaak nu, maar kon hem zo 1,2,3 niet vinden.

To the point:
Bijna 21 jaar, Male, (69kg, 1 meter 75) Doe nu bijna 1 jaar krachttraining.
Ik ben van mezelf dun met een vrij snelle stofwisseling.

Het probleem echter begint nu te worden dat ik in verband met mijn studie en dagelijkse bezigheden me niet goed kan focussen op mijn voedselinname. Ik heb er gewoon geen tijd voor om 5/6 keer per dag te eten. Tevens begin ik in de gym sneller moe te worden door trainingen. Mijn vraag ik dus.

Wat voor soort shake kan ik het beste gebruiken zodat ik mijn normale voedselinname iets kan minderen maar om nog wel de juiste stoffen binnen te krijgen? (Nog nooit shakes gebruikt) Ik zal sowieso 3/4 maaltijden per dag nuttigen maar wil net dat beetje extra met als hoofddoel : Minder te hoeven eten gedurende de dag. (1 maaltijd minder) en nog wel spieren kunnen opbouwen.

Groetjes, en alvast bedankt.

Welke eiwit shake is beter die van mdy xxl nutrition of van BSN (syntha6 )

Welke eiwit shake is beter die van mdy xxl nutrition of van BSN (syntha6 )

Denk dat BSN Syntha6 wel aansluit op je wensen. Probeer gewoon wat shakes, het is heel persoonlijk vind ik.

Ik heb wel slechte ervaring met Syntha6. Ik nam gewoon te veel, 6 op een dag. Ik deed 1 week met een pot, op advies van een verkoopmedewerker van Body en Fitshop Amersfoort zo'n 3 jaar geleden. In plaats van de breedte, ging ik de dikte in.

Sorry, deze post is t.a.v Erikkie. De voedingsstoffen die in Syntha6 zit, kan als maaltijdvervanger gebruikt te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Oké keuze bedankt mannen voor de feedback! Ik ga me er even in verdiepen.

Op de eerste plaats moet je zorgen dat je de normale voeding volledig en geheel binnenkrijgt met normaal en gezond voedsel, dat kan en mag je niet vervangen door supplementen.
Neem een goede multi. Zorg dat je ruim voldoende eiwitten binnenkrijgt via de normale voeding, en neem daarbij een shake waarmee je ca 50% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid aan eiwitten binnenkrijgt. Tenzij je als een prof traint, krijg je dan wel genoeg binnen. Mij bevallen de producten van Syntrax heel erg goed.

Terug
Naar boven