- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou idd voor de HTC Desire gaan, ze gaan over op lcd display's wegens te kort op amoled's voor de desire...

3gs of wachten op 4. Dat iphone geownd wordt door HTC is natuurlijk BS en fanboy-praat. Tenzij je je gaat vastpinnen op details die er niet toe doen. Belangrijkste bij smartphones is: gebruiksgemak, apps, kunnen jailbreaken (free apps), goed scherm, goede batterijduur. Laat dat nu net de pluspunten zijn bij iphones.
Nee? Ik had het over in verhouding tot andere phones. Want over het algemeen gaat zo'n batterij natuurlijk vrij snel leeg als je vaak met zo'n helder scherm werkt. En dat zal alleen erger zijn bij grotere schermen.
Nee? Ik had het over in verhouding tot andere phones. Want over het algemeen gaat zo'n batterij natuurlijk vrij snel leeg als je vaak met zo'n helder scherm werkt. En dat zal alleen erger zijn bij grotere schermen.
Tot andere phones, lekker vaag, en welke zijn dat dan wel?
Heb het al vaker gehoord dat HTC problemen heeft met de gebruiksduur v/d batterij.Dat is een vergelijk met één smartphone die ook nog eens een groter scherm heeft.
Mijn batterij was eerder snel leeg maar heb er nu iets op gegooid wat alles afsluit wat ik niet gebruik.
En dat scheelt aanzienelijk.
Denk dat elke foon wel zn voor en nadelen heeft, ik wou in eerste instantie ook een Iphone maar aangezien je daar geen 1000 smsjes bij krijgt...tjah..dan gaat het over!

Heb nu sinds 3 weken de HTC desire echt een top telefoon!
Waarom log je niet meer?