AndroidHealthClinic

Welke smartphone kiezen (kpn)

zou idd voor de HTC Desire gaan, ze gaan over op lcd display's wegens te kort op amoled's voor de desire...

zou niet te lang wachten dus

Iphone heb binnekort nieuwe antuurlijk. De 4G ofzo.
Zelf heb ik de blackberry bold 9700.
Heerlijke telefoon waar je ook veel mee kan! En ziet er nogeens zakelijk uit ook!

• Topic Starter Topic Starter
Xperia, sony..heb hem zelf ,love it!

Was net bij de business store, ik wou een
Desire maar die was uitverkocht. Dus ik zei doe dan maar een Xperia, was goed maar hij zei later van: 'als ik jou was zou ik toch even wachten want de Desire is veel beter, zal je meer plezier van hebben'. Dus nu is de Desire besteld en is er over paar dagen.

3gs of wachten op 4. Dat iphone geownd wordt door HTC is natuurlijk BS en fanboy-praat. Tenzij je je gaat vastpinnen op details die er niet toe doen. Belangrijkste bij smartphones is: gebruiksgemak, apps, kunnen jailbreaken (free apps), goed scherm, goede batterijduur. Laat dat nu net de pluspunten zijn bij iphones.

3gs of wachten op 4. Dat iphone geownd wordt door HTC is natuurlijk BS en fanboy-praat. Tenzij je je gaat vastpinnen op details die er niet toe doen. Belangrijkste bij smartphones is: gebruiksgemak, apps, kunnen jailbreaken (free apps), goed scherm, goede batterijduur. Laat dat nu net de pluspunten zijn bij iphones.

You're kidding?

Nee? Ik had het over in verhouding tot andere phones. Want over het algemeen gaat zo'n batterij natuurlijk vrij snel leeg als je vaak met zo'n helder scherm werkt. En dat zal alleen erger zijn bij grotere schermen.

Nee? Ik had het over in verhouding tot andere phones. Want over het algemeen gaat zo'n batterij natuurlijk vrij snel leeg als je vaak met zo'n helder scherm werkt. En dat zal alleen erger zijn bij grotere schermen.

Tot andere phones, lekker vaag, en welke zijn dat dan wel?

Mijn batterij was eerder snel leeg maar heb er nu iets op gegooid wat alles afsluit wat ik niet gebruik.
En dat scheelt aanzienelijk.

Denk dat elke foon wel zn voor en nadelen heeft, ik wou in eerste instantie ook een Iphone maar aangezien je daar geen 1000 smsjes bij krijgt...tjah..dan gaat het over!

Samsung Diva :rocknana:

Als je dit te vrouwelijk vind zou ik een Blackberry of een andere Samsung nemen.

Dat is een vergelijk met één smartphone die ook nog eens een groter scherm heeft.
Heb het al vaker gehoord dat HTC problemen heeft met de gebruiksduur v/d batterij.

Er werden vroeger wel eens onjuiste verhalen vertelt over de batterij van de iphone, maar die is eigenlijk juist vrij goed. De fout die men maakt is afgaan op de gebruiksduur in de eerste dagen na aankoop, want de gebruiksduur gaat tijdens de eerste dagen sterk omhoog. Na een week gebruiken en laden heb je pas de echte gebruiksduur!

Mijn batterij was eerder snel leeg maar heb er nu iets op gegooid wat alles afsluit wat ik niet gebruik.
En dat scheelt aanzienelijk.

Denk dat elke foon wel zn voor en nadelen heeft, ik wou in eerste instantie ook een Iphone maar aangezien je daar geen 1000 smsjes bij krijgt...tjah..dan gaat het over!

Ik heb de Iphone en 1000 smsjes erbij :rolleyes:

Heb nu sinds 3 weken de HTC desire echt een top telefoon!

Waarom log je niet meer?

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu sinds 3 weken de HTC desire echt een top telefoon!

Waarom log je niet meer?

Ja, ik ook. Ben er zeer tevreden over.

Ik schrijf nu mijn trainingen op in Excel, vind het wat overzichtelijker. Over een tijdje maak ik wel een paar printscreens en post ik het in mijn log van wat ik allemaal gedaan heb.

Ligt eraan wat je wilt. Kort door de bocht:

- Wil je gebruikersgemak, dan gewoon een iphone.

- Ben je een nerd, dan de HTC desire.

Ik wil persoonlijk gebruikersgemak met zo veel mogelijk vrijheid. Voor mij werkt een HTC waarschijnlijk beter, kword af en toe helemaal gek van de iphone "gevangenis". Op zulke momenten moet je even relativeren, en tegen jezelf zeggen, geen nieuwe smartphone halen, je "crappy" iphone 3g doet alles wat je zou willen doen (bellen, smsen, mailen, surfen, klaar). :)

Terug
Naar boven