AndroidHealthClinic

Welke snorscooter kopen?

Peiling Peiling Welke snor?

• Totaal stemmers
    31
PIAGGO ZIP!!!

..is een degelijke, betrouwbare scooter en is makkelijk op te voeren.
vespa is ook mooi, maar gaat te vaak kapot en te veel mensen hebben hem

PIAGGO ZIP!!!

..is een degelijke, betrouwbare scooter en is makkelijk op te voeren.
vespa is ook mooi, maar gaat te vaak kapot en te veel mensen hebben hem

Als dat een argument is om een scooter niet te halen is een zip een no go.

Zip is een leuk dingetje, maar waarom niet iets 2e hands of heb je geld genoeg?

Ik zou de S halen, lekker oud uiterlijk, vierkante koplamp en zeer netjes zadel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou persoonlijk voor een Zip of een Yamaha gaan. Prima materiaal.

Speedfight 3 is lelijk t.o.v. de 2e versie.

Vespa's vind ik voor vrouwen en fags persoonlijk.

Gewoon een zip, al de rest is voor sjonnie's en homo's.

Niet lullig bedoelt. Maar een peugeot SCOOTERblok zou ik nooit iemand aanraden boven een piaggio blok. Op de tweede plaats komt minarelli horizontaal.

Ik zou zeggen ga ergens op een zippie of vespa zitten. Als het niks is kan je verder kijken bij bijvoorbeeld Yamaha. Zijn nieuw ook degelijke blokjes.

Vespa's zijn leuk en rijden lekker MAAR ze ZUIPEN echt benzine wil je dus zuinig rijden HAAL GEEN VESPA!!!

Speedfight is leuk hoewel ik geen fan van peugeot ben ( PAS OP DAT JE GEEN DITECH NEEMT EEN EN AL PROBLEMEN )

De scooters waar ik tussen zou kiezen zijn:

Yamaha jog ( minarelli blok altijd goed nooit gezijk )
Piaggio zip ( rijd super lekker en ook te verkrijgen in 4 takt )

En voor de duidelijkheid haal geen chinese troep die zijn na 2000km total loss

En als je er veel aan sleutelt neem dan een piaggio of minarelli blok peugeot is gewoon verkloot om aan te sleutelen en alles gaat kapot zodra je het sneller maakt ( Met auto's hetzelfde verhaal )

Heb me altijd al afgevraagd waar dat rood ''sleutelkoortje'' nu precies eigenlijk voor is?

Heb me altijd al afgevraagd waar dat rood ''sleutelkoortje'' nu precies eigenlijk voor is?

Ik zie dat het een killswitch is dit word veelal gebruikt bij sprintscooters.

Bij een race ontsteking vervalt je contactslot/kabelboom en dus wil je je scooter nog wel uit kunnen zetten dit gebeurt met een dopje wat je eraf haalt.

Het is vooral voor de veiligheid als je van je scooter afdondert ( koort doe je om je arm heen ) dat de scooter niet volgas blijft wegrijden maar uitvalt ;)

alsje t geld drvoor hebt definitly vespa, trekt gwn chicks aan klaar+ omdatie t zwaarte is kanje nog miss wat spiermassa bijwinnenn===== WIN WIN situatie

• Topic Starter Topic Starter
Zip is een leuk dingetje, maar waarom niet iets 2e hands of heb je geld genoeg?

Omdat ik niet er van hou om de ouwe troep van een ander te kopen. Met auto's is het anders, maar met scooter wil ik 'm gewoon zelf lekker inrijden en ook langere garantie met nieuw. En of ik geld genoeg heb? Nee, wie wel? Maar ik kan me wel die scooters veroorloven die ik in de eerste post heb laten zien.

Ik zou de S halen, lekker oud uiterlijk, vierkante koplamp en zeer netjes zadel.

http://www.skoeters.nl/wp-content/uploads/2010/12/vespa-s-sport-2.jpg[/IMG]

Het is een hele mooie scooter, idd.

Niet lullig bedoelt. Maar een peugeot SCOOTERblok zou ik nooit iemand aanraden boven een piaggio blok. Op de tweede plaats komt minarelli horizontaal.

Ik zou zeggen ga ergens op een zippie of vespa zitten. Als het niks is kan je verder kijken bij bijvoorbeeld Yamaha. Zijn nieuw ook degelijke blokjes.

Als ik naar de shop ga. ga ik zeker ff uittesten hoe ze zitten.

Heb ik ook over nagedacht. Zit er een goed blok op? Edit zie het al is Piaggio. Alleen die chrome inlaat voor. Vind ik persoonlijk wat minder. Ik denk wel dat door de grote wielen deze scooter goede rij eigenschappen heeft.

Is de Beta Ark trouwens wat?

ik had een jaar terug een beta ark, blok is goed, groot genoeg voor lange mensen en genoeg ruimte om iemand achterop te nemen.

Terug
Naar boven