MuscleMeat

welke south park aflevering vind jij het beste topic

Oja thanks ^^ was het net aan het opzoeken op de site van ze waar je al die afleveringen kan zien ^^

Heb zelf die box, al veel te vaak gezien om goed te zijn :D
Vond het maar een matige episode totdat butters die ninja ster in zen oog kreeg. Vanaf daar werd het echt geniaal.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

geloof the passion of the jew

Daar komt hij ook in voor in hitler costume.
Maar in Pinkeye was het met halloween.
School deed toen moeilijk over zijn costum, verbode ze het en moerste er snel iets anders van maken?
Woude ze met een laken een spook maken en leek hij op een Klu klux klan member. :D

(dacht dat het zo ging, echt lang geleje dat ik die nog gezien heb)

• Topic Starter Topic Starter
ben nu With apologies to jesse jackson aan het kijken omg rage war !@! XD

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

Heb zelf die box, al veel te vaak gezien om goed te zijn :D
Vond het maar een matige episode totdat butters die ninja ster in zen oog kreeg. Vanaf daar werd het echt geniaal.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Daar komt hij ook in voor in hitler costume.
Maar in Pinkeye was het met halloween.
School deed toen moeilijk over zijn costum, verbode ze het en moerste er snel iets anders van maken?
Woude ze met een laken een spook maken en leek hij op een Klu klux klan member. :D

(dacht dat het zo ging, echt lang geleje dat ik die nog gezien heb)
die ga ik hierna ff kijken

ben nu With apologies to jesse jackson aan het kijken omg rage war !@! XD

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

die ga ik hierna ff kijken

echt geniaal die je nu aan het zien bent.

Zeker met die midget, ga nog telkens plat van het lachen dat ik die episode kijken.
+ dan randy en die n**gers.

echt beide te goed.

omfg With apologies to jesse jackson is ook wel een van m'n faves haah

Haha 'words are like bullets' :D

Imaginationland ofcourse

Die Hippie! Die!:dunno:

waarom was er nog niet zo'n topic ik ken allemaal leuke afleveringen nu

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

make love not warcraft en With apologies to jesse jackson vind ik echt de beste had With apologies to jesse jackson nog niet gezien

goh, waar cartman zich voordoet als the dog "the dawg", make love nog warcraft, die met michael jackson, en nog enkelen die ik me nu niet voor de geest kan halen

Die met de midget en 300 ook natuurlijk ;-)

goh, waar cartman zich voordoet als the dog "the dawg", make love nog warcraft, die met michael jackson, en nog enkelen die ik me nu niet voor de geest kan halen

Miss Teacher Bangs A Boy = Cartman als the dawg.
Michael jackson = The Jeffersons.

ja, die zombiezwervers vond ik ook wel de max,,,,change? change??? :)

Ik zou een topic over de southpark-aflevering waarin chef thriller danst, het beste topic vinden.

Gingerkids, en alle afleveringe uit het nieuwste seizoen zijn zeker vet vooral Major Boobage

Zijn er zoveel:
Make love, not warcraft
Ginger kids,
A good time with weapons,
fatbeard,
Le Petit Tourette

Terug
Naar boven