De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
ik weet niet hoe die heet maar i.i.g. cartman gaat verkleed als hitler tijdens halloween geloof ik
Is pinkeye geloof ik, één van de eerste eps
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet hoe die heet maar i.i.g. cartman gaat verkleed als hitler tijdens halloween geloof ik
geloof the passion of the jewik weet niet hoe die heet maar i.i.g. cartman gaat verkleed als hitler tijdens halloween geloof ik

Oja thanks ^^ was het net aan het opzoeken op de site van ze waar je al die afleveringen kan zien ^^

die ga ik hierna ff kijkenHeb zelf die box, al veel te vaak gezien om goed te zijn![]()
Vond het maar een matige episode totdat butters die ninja ster in zen oog kreeg. Vanaf daar werd het echt geniaal.
---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------
Daar komt hij ook in voor in hitler costume.
Maar in Pinkeye was het met halloween.
School deed toen moeilijk over zijn costum, verbode ze het en moerste er snel iets anders van maken?
Woude ze met een laken een spook maken en leek hij op een Klu klux klan member.
(dacht dat het zo ging, echt lang geleje dat ik die nog gezien heb)
ben nu With apologies to jesse jackson aan het kijken omg rage war !@! XD
---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------
die ga ik hierna ff kijken

goh, waar cartman zich voordoet als the dog "the dawg", make love nog warcraft, die met michael jackson, en nog enkelen die ik me nu niet voor de geest kan halen