MuscleMeat

Welke spieren bij elkaar het beste?

Waardering
0
Ik ben bezig met een trainingsschema voor 2 dagen te maken:

Dag1: Biceps
Rug
Buik
Bovenkant/Voorkant benen
Kuiten

Dag2: Schouders
Borst
Triceps
Nek
Onderarmen
Onderkant benen (kant van knieholtes)

Weetniet of ik de spieren goed bij elkaar heb gezet maar zoiets als hier boven dacht ik aan. Eerst train ik de spieren van dag 1 en dan die van dag 2 en dan een dag rust en dan weer overnieuw etc.etc.
Weet dus alleen niet of ik dit wel goed heb gedaan dus daarom vraag ik jullie hulp van wat nou het efficiëntste is?

Het liefst zo kort mogelijk ... 2 dagen dus zodat ik ze vaker kan trainen.

hoeveel dage in de week kan je gaan traine dn ?
als je dit schema steeds overnieuw doet ???

• Topic Starter Topic Starter
Elke dag wel.. zit in de ploegendienst en ben bijna altijd thuis dus tijd genoeg om te trainen... voor de conditie drum ik... metal drummer :p maar zonder gekheid ik kan elke dag wel trainen

idd als je bv 5 dagen gaat trainen in een week dan kan je beter alle spiergroepen uit elkaar halen en op andere dagen trainen, splitten!

hm ik dacht dat als ik het zo deed zoals ik had aangegeven dat je ze vaker traint en dat ze daar sterker/groter van werden? weet het niet daarom ben ik hier :p
maar zijn de groepen wel goed verdeeld?

hm ik dacht dat als ik het zo deed zoals ik had aangegeven dat je ze vaker traint en dat ze daar sterker/groter van werden? weet het niet daarom ben ik hier :p
maar zijn de groepen wel goed verdeeld?

je zou je spiere beter iets meer rust geven , dat ze beter herstellen voor je weer op diezelfde spiergroepe gaat trainen ..
maar als jij je by dit schema goed voelt , & geen klachte hebt kan je zo blyve doordoen :o

Oke maar is het wel waar dan van wat ik zei over dat als ik die spieren vaker zou trainen dus zeg maar 2 of 3 keer in de week dezelfde spier zoals het 2 dagen schema dat ze sneller zullen groeien en sterkerder worden dan het 5 dagen schema waarmee ik ze maar 1 keer per week train?

Oke maar is het wel waar dan van wat ik zei over dat als ik die spieren vaker zou trainen dus zeg maar 2 of 3 keer in de week dezelfde spier zoals het 2 dagen schema dat ze sneller zullen groeien en sterkerder worden dan het 5 dagen schema waarmee ik ze maar 1 keer per week train?

je kan ook gwn opsplitse in 3 schema's
& de spiere die ng het hardste moete groeie gwn 2x traine gaat toch hetzelfde , als je nu je hele lichaam 3x de week fzo gaat trainen , ga je na een tyd overbelasten .. :rolleyes:

Oke dus je bedoeld een 3e dag erbij?
3 dagen schema?

Is rug/biceps/benen/kuiten/buik niet en beetje heel erg veel voor één dag?

Lijkt me ook als je echt intensief traint dat je dit niet volhoud

Gewoon splitten idd!

En stel je traint rug, dan doe je toch geen quats erbij.., maar juist hams(kant van knieholte:P)..

Terug
Naar boven