XXL Nutrition

welke spieren combinatie hanteren jullie ?

Ano_90_91

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
85kg
Heeey,

Ik heb een vraag aan iedereen.Welke spieren combineren jullie met elkaar tijdens jullie training? Welke spieren kan je beste combineren met elkaar en welke beter niet? Dit zal mij helpen met het maken van me training schema, en ik ben benieuwd wat mensen combineren met elkaar en waarom.

Groetjes.

Laatst bewerkt:
borst + triceps , rug + biceps , benen + buikspieren , schouders + onderarmen

Je kan eindeloos combineren, afhankelijk van het aantal trainingsdagen. Vaak wordt borst + triceps, rug + biceps en benen + schouders gehanteerd, je kan je benen of schouders ook een eigen dag geven, of juist je armen een eigen dag geven. Schouders worden ook nog wel eens opgedeeld in de verschillende koppen.

precies, er zijn heel veel combinaties te maken.. de meest gehanteerde wordt al beschreven maar je zou ook bijv. een Push-Pull training kunnen doen. dus een dag alle spieren waar je bij moet pushen (borst,schouder(meer voorkant van je schouders),benen(squad,leg press leg extentions enz.)) en een andere dag Pull beweging (Rug,schouders(achterkant van je schouders),benen(leg curle enz.))
je zou ook bijv. UperBody-LowerBody kunnen doen, een dag je boven lichaam: Borst,schouder Rug(boven kant meer) andere dag zou je onderkant lichaam kunnen pakken:Benen,Rug (onderkant meer)
de split schema's zijn al uitgelegd. succes ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties! daar heb ik wat aan :)

Fullbady biatchhhhhh.

Terug
Naar boven