Fitness Seller

welke spiergroep reageert het meest op as?

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
bij mij zelf heb ik het id dat mijn schouders het meest vooruitgaan in de kuur. zal wel de meeste receptoren in mijn schouder hebben. wat reageert het eerste en meeste bij jullie? mijn armen gaan nooit veel cm vooruit in de kuur maar mijn borstomtrek en schouderomtrek vliegen de cm ters eraan.

Vreemd. Schouders reageren volgens mij juist het minst vanwege de vele pezen en ander weefsel dat niet of nauwlijks reageert op AS.

• Topic Starter Topic Starter
dan wisselt het dus blijbaar per persoon

!!BarmaN!! zei:
dat snap ik!

maar wie had het over 4 cm? :D

Hoeveel nemen je "schouders" dan toe? Als je je schouders opmeet heb je niet alleen te maken met je schouders, maar ook je rug en borst. Echt nauwkeurig kan je het dus niet meten.

Het heeft te maken met je genen, als jij altijd al een goede borst had of een massieve schouderpartij dan groeit dat ook al eerst het hardst.

Mijn schouders, triceps, en mijn rug groeien als kool tijdens een kuur in tegenstelling tot mijn biceps en borst dat zijn mijn zwakkere lichaamsdelen.

Mijn biceps, triceps en schouders groeien sowieso het snelst maar ik zie daar sinds het begin van mn kuurtje ook t meeste resultaat.

Heb nog nooit gekuurd en ben 't ook niet van plan, maar mijn triceps and borst reageren bikkelhard op mijn naturele training, samen met m'n biceps en buik. Schouders daarintegen juist helemaal niet. Terwijl het relatief me sterkste spiergroep is.

Maar goed, dit ging over welke spiergroep het beste op AS gereageerd, moest 't toch even kwijt. ;)

Denk dat het doorgaans toch de spiergroepen zijn die normaal ook het best alleen op intensieve training/voeding reageren.

!!BarmaN!! zei:
bij mij zelf heb ik het id dat mijn schouders het meest vooruitgaan in de kuur. zal wel de meeste receptoren in mijn schouder hebben. wat reageert het eerste en meeste bij jullie? mijn armen gaan nooit veel cm vooruit in de kuur maar mijn borstomtrek en schouderomtrek vliegen de cm ters eraan.

alle spiergroepen werken even goed op AAS
het is natuurlijk wel zo dat de 1 meer aanleg heeft voor bepaalde spiergroepen dan een ander en de kuiten zijn vaak spieren die iets minder groeien.
maar aangezien de AAS in je bloed zitten en je bloed door je hele lichaam gaat groeien al je spieren hoor.
het is dus niet zo dat bijv. de biceps minder zou reageren op AAS dan bijv je borst.
je moet bijv als je weet dat een bepaalde spiergroep wat achterloopt tijdens je kuur wat meer aandacht geven door hem bijv anders te trainen dan normaal.

en heb je de lasix al genomen? :D :D :D

neej wou het 3 dagen voor de fotos doen maar dat duurt nog zon 5 6 week. der is mij geadviseerd om die 3 dagen elke dag 2 tabletejes te nemen.

maar mijn dealer heeft geen lasix meer op vooraad. gvd.

Laatst bewerkt:
!!BarmaN!! zei:
neej wou het 3 dagen voor de fotos doen maar dat duurt nog zon 5 6 week. der is mij geadviseerd om die 3 dagen elke dag 2 tabletejes te nemen.

maar mijn dealer heeft geen lasix meer op vooraad. gvd.

ja klopt ja langer schijnt niet goed te zijn voor je rikketik omdat je teveel mineralen verliest.
he waar is die fotshoot voor als ik vragen mag?

pipo zei:
ja klopt ja langer schijnt niet goed te zijn voor je rikketik omdat je teveel mineralen verliest.
he waar is die fotshoot voor als ik vragen mag?

hey pipo ik kan geen pm of email naar je versturen via dbb.

wat je me stuurde met pm dat zou mooi wezen mail maar ff naar mijn emailadress

henkmulder1985@hotmail.com

Terug
Naar boven