He iedereen,
Ik doe nu fitness en ik jog ook vaak, nu wil ik hier nog een echte sport bij, en dan het liefst een vechtsport (denk ik
). Ik ben niet zo groot, heb nu wel al redelijk wat kracht en wil dus graag een vechtsport doen. Zijn er bepaalde vechtsporten die je sws niet moet doen als je ''klein'' bent en dat ook blijft (ben 15 jaar oud nu)? En is het een probleem bij die sporten als je een paar procenten te veel vet hebt (niet te dik)? Welke sporten vallen dan sws af en welke niet?
Kan iemand een (paar) suggestie(s) doen welke vechtsport te kiezen én waarom?
Thx!
---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:40 ----------
Oja, heb heel lang streethockey, soort ijshockey, gedaan dus conditie en doorzettingsvermogen en incasseringsvermogen is er wel, denk ik haha.
Ik doe nu fitness en ik jog ook vaak, nu wil ik hier nog een echte sport bij, en dan het liefst een vechtsport (denk ik
). Ik ben niet zo groot, heb nu wel al redelijk wat kracht en wil dus graag een vechtsport doen. Zijn er bepaalde vechtsporten die je sws niet moet doen als je ''klein'' bent en dat ook blijft (ben 15 jaar oud nu)? En is het een probleem bij die sporten als je een paar procenten te veel vet hebt (niet te dik)? Welke sporten vallen dan sws af en welke niet?Kan iemand een (paar) suggestie(s) doen welke vechtsport te kiezen én waarom?
Thx!
---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 16:40 ----------
Oja, heb heel lang streethockey, soort ijshockey, gedaan dus conditie en doorzettingsvermogen en incasseringsvermogen is er wel, denk ik haha.