XXL Nutrition

welke test het best?

Peterrox

Novice
Waardering
0
Hallo ik had ff een vraag over test welke test kan ik het best gebruiken in een cut kuurtje ik wil namelijk test gebruiken samen met wat andere suplementen om wat vet te verbranden en spier te behouden ik dacht zelf aan cypionaat of enanthate alleen weet ik dat enanthate later inwerkt dan cypionaat? Ik ben nu weer aan het trainen sinds een jaar maar af en toe te trainen dus kunnen jullie mij hier een beetje advies over geven?

Mvg

test prop, lekker vaak prikken, dat is wat we willen!

minder oestrogeen, minder vocht, minder vet.

verkeerde sectie trouwens.

ik zou propionate nemen, met enanthate hou je meer vocht vast en kickt laat in. beter een cutcuur zo kort mogelijk houden...

• Topic Starter Topic Starter
ik zou propionate nemen, met enanthate hou je meer vocht vast en kickt laat in. beter een cutcuur zo kort mogelijk houden...

Wat is zo kort mogelijk?

Ik was zomer 2007 110 kg met 12% vet vond ik voor mezelf helemaal goed maar toen huis verkocht nieuw huis gekocht en verbouwen dus weinig trainen ik wil nu weer terug naar die 12% en wil suplementen gebruiken van universal en wat test erbij gebruiken om toch wat spier erbij op te bouwen heb je hier nog wat tips voor?

ik zou naturel cutten naar 12% gaat echt heel snel, paar weekjes op je voeding letten en wat cardio.

en dan pas zou ik gewoon een massakuur doen...

Terug
Naar boven