AndroidHealthClinic

welke testo bij deca...

gathino

Cool Novice
Waardering
0
wil een deca kuur pakken maar vroeg me af welke testo soort er het best bij past...geen korte ester..gewoon eentje die je weekelijks prikt!
susta hoor ik steeds maar daar krijg je megasnel acnee van...

graag jullie advies...thx!!!

voor de meest stabiele bloedwaarden kan je het beste enanthaat pakken, dit is de meest langwerkende esther en kan je 1 keer in de week prikken. dit had je overigens makkelijk zelf kunnen vinden via de zoekfunctie (en is zeker niet de eerste keer dat iemand dat tegen jou zegt hier)

succes

• Topic Starter Topic Starter
forums zijn tog om vragen te stellen..precies wat ik doe..als je geen antwoord wil geven doe je dat niet tog..makkelijk zat!!!

De kwaliteit van het forum gaat flink omlaag als iedereen telkens de zelfde vragen stelt. Om nog niet te spreken van alle ergenissen die het met zich mee brengt...

On-topic :

Neem een test. variant met lange ester als Enanthaat of Cypionate. Samen zetten is het meest comfortabel en scheelt je weer een spuitplekje.

kijk..daar heb ik wat aan...dank jullie wel en sorry als deze vragen ergenis meebrengen maar heb me best gedaan om het te vinden in andere forums...

ciao

slabek zei:
De kwaliteit van het forum gaat flink omlaag als iedereen telkens de zelfde vragen stelt. Om nog niet te spreken van alle ergenissen die het met zich mee brengt...

:thumbup:

Daar komt bij dat het stellen van beginnersvragen in de directe kuurvoorbereiding een teken is dat je waarschijnlijk nog niet genoeg kennis hebt om het kuren verantwoord te maken. Het blijft een lastig onderwerp, persoonlijk vind ik de aanpak van MrJ in dit soort gevallen altijd de beste...

in dit forum wordt de vraag bijna wekelijks gesteld. dus hier had je het ook kunnen vinden indien je de andere berichten zou lezen. ik vind die ergernis wel een beetje begrijpelijk.

jah er worden vaak ook wel vragen gesteld die niet gesteld hoefden te worden maargoed laat iedereen die het zo goed weet ook eens kijken hoe ze zelf zijn begonnen;)

Thorwulf zei:
:thumbup:

Daar komt bij dat het stellen van beginnersvragen in de directe kuurvoorbereiding een teken is dat je waarschijnlijk nog niet genoeg kennis hebt om het kuren verantwoord te maken. Het blijft een lastig onderwerp, persoonlijk vind ik de aanpak van MrJ in dit soort gevallen altijd de beste...

En daar wou ik me dus bij aansluiten. :)

Kuur maar een end weegs, alweer een nieuwe kuur hoeveel zijn het er intussen wel niet.

mighty duck...je bet wel blind he.,.zeg tog dat ik gewoon die deca kuur ga pakken maar vroeg me gewoon af welke testo erbij ging..wel goed lezen!!!!! :mad:

fitnesboy zei:
jah er worden vaak ook wel vragen gesteld die niet gesteld hoefden te worden maargoed laat iedereen die het zo goed weet ook eens kijken hoe ze zelf zijn begonnen;)

Iedereen begint waarschijnlijk met vallen en opstaan, maar ik ben toch echt begonnen met lezen. Dat kan eventueel door het lezen van de posts van anderen op internetfora, maar nog veel belangrijker zijn de artikelen van de goeroe's. Vooral wanneer ze elkaar tegenspreken en je op het punt komt dat je voor jezelf moet uitmaken wie jij denkt dat er gelijk heeft. Dan gaat de materie een beetje leven. Dan sluit je je een halfjaartje aan bij een korfbalvereniging of zoiets, even helemaal niet over steroiden nadenken, zodat het kan bezinken. Vervolgens kom je erachter dat je weer hele andere inzichten hebt gekregen en zo langzaamaan in staat bent een plan voor jezelf op te stellen. De conclusie van dat plan zou voor veel mensen het beste kunnen zijn dat ze uberhaupt niet gaan kuren. In ieder geval ben je tegen die tijd het niveau van "help, ik wil beginnen met mn kuur met anabolen maar het lukt me niet zo'n ampul door te slikken!" ontstegen. Anders ben je een hopeloos geval en help ik je graag een eindje verder op weg.

jah ok thorwulf je hebt ook wel gelijk dat mensen eerst moeten lezen want als ze een beetje logisch nadenken dan kunnen ze zelf wel bedenken dat hun niet de eerste zijn die de vraag stelt dus kan het worden opgezocht.
maar ik bedoel te zeggen eigenlijk dat er vaak iemand word afgesnauwt hier als iemand een ""domme"" vraag stellen waardoor ze bijna niet meer zouden durven.
en tenslotte ben je hier niet om kennis op te doen maar ook om te delen ;)

precies fitnesboy...deze forum's zijn juist tog om vragen te stellen..als je geen antwoord wil geven oke..maar ga niet tof lopen doen voor niks...ik heb wel erover gelezen..veel zelfs..maar vraag jullie mening gewoon..daar is het tog voor...
of niet soms????

gathino zei:
wil een deca kuur pakken maar vroeg me af welke testo soort er het best bij past...geen korte ester..gewoon eentje die je weekelijks prikt!
susta hoor ik steeds maar daar krijg je megasnel acnee van...

graag jullie advies...thx!!!
cyp of enth

thx... :D

fitnesboy zei:
jah ok thorwulf je hebt ook wel gelijk dat mensen eerst moeten lezen want als ze een beetje logisch nadenken dan kunnen ze zelf wel bedenken dat hun niet de eerste zijn die de vraag stelt dus kan het worden opgezocht.
maar ik bedoel te zeggen eigenlijk dat er vaak iemand word afgesnauwt hier als iemand een ""domme"" vraag stellen waardoor ze bijna niet meer zouden durven.
en tenslotte ben je hier niet om kennis op te doen maar ook om te delen ;)

Die discussie al eens langsgeweest. Er moet een gulden middenweg gezocht worden tussen posten en zelf zoeken.

Als alle simpele beginnersvragen die zo in de FAQ's of met de search gevonden hadden kunnen worden, niet gesloten worden zal er naw slecht op gereageerd worden.

Die 'simpelheid' en de waarschijnlijk offtopic reacties zullen de kwaliteit van dit subforum onderuit halen en zodoende dit subforum minder aantrekkelijk maken voor de diehards. En die diehards wil je juist vasthouden.

Dit is de meest recente discussie geweest. Misschien leuk even door te lezen. :)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=18033

jah ok er zal ook wel tig keer ver zijn gediscusieerd maargoed ik denk niet dat je dat helemaal kan voorkomen maargoed ik hou er nu in ieder geval over op
:)

jeee jongens wat maken jullie je druk zeg om een vraag die al vaker gesteldt is!!
als men zich stoort aan iemand die een vraag steldt die al tig x beantwoordt is moet men hierop gewoon niet reageren!!
vragen staat vrij op dit board en er zijn legio mensen die veel posten en ook vaak in herhaling vallen als het gaat om posts en vragen!!

good luck!

Het is jammer dat men niet meer research doet, maar dat zal je altijd hebben. Moet je verder geen woorden aan vuil maken dan de persoon er op te wijzen imo.

Terug
Naar boven