XXL Nutrition

Welke van de 2?

Tombie

Advanced Bodybuilder
Waardering
23
Ben aan't plannen voor m'n volgende kuurtje, maar twijfel tussen volgende:

A:
1-10: 500mg Test-E
12-14: 1 tabje Arofixen
Misschien doe ik hier ook nog wat Provi bij (wat denken jullie en welke dosis is hier 'ok' bij?)

B:
1-10: 200mg Tren-E (zou eerste keer Tren zijn voor mij)
1-12: 250 mg Test-E

Welke draagt jullie voorkeur en waarom?

Owja, doel is wat droge kilo's te pakken.

Grtz,

Nakuur altijd minstens 4 weken..

Ben aan't plannen voor m'n volgende kuurtje, maar twijfel tussen volgende:

A:
Misschien doe ik hier ook nog wat Provi bij (wat denken jullie en welke dosis is hier 'ok' bij?)

B:

Welke draagt jullie voorkeur en waarom?

Owja, doel is wat droge kilo's te pakken.

Grtz,

Hoeveelste kuur is dit voor je ?? vind tren niet voor beginners ! als je al vaker gekuurd hebt zou ik voor optie 2 gaan !

Ik start ook voor de 1ste keer tren volgende week, als het je 3de of 4de kuurtje is kan je het wel proberen :)

Nakuur 2 weken langer idd, als dit een 2 kuur is of iets dergelijks zou ik diana toevoegen bij optie a 40mg voor 6 weken en daarna 4 weken 50mg provi. Ik ga persoonlijk niet aan de tren.

Nakuur 2 weken langer idd, als dit een 2 kuur is of iets dergelijks zou ik diana toevoegen bij optie a 40mg voor 6 weken en daarna 4 weken 50mg provi. Ik ga persoonlijk niet aan de tren.

En Waarom niet Flip is toch beste massabouwer/vanwege de sides zeker?

Jep, gyno/mentaal en dat zweten libido dip tijdens en vooral na de kuur noem maar op. Kwa anabole werking de beste maar veruit de meeste sides.

Dit is persoonsgebonden hoor..
Op 600-700 tren voel ik me kiplekker en word ik een libidomonster.

Het enige nadeel aan tren voor mij is ;

Zweten en onderdrukt eetlust.

Tja het is ook nog eens mega androgeen om eens wat op te noemen, er zijn veel (veiligere) middelen om mee te spelen waar ik bij blijf.

Waarom zou tren niet bij een 2e kuur kunnen

Laatst bewerkt:
Wat waren je eerdere kuren. En hoe ging je daarop?

• Topic Starter Topic Starter
Nakuur idd 4 wkn laten lopen.
Eerdere kuren:
A:
1-6: 30mg D-bol
1-10: 200mg Deca
1-12: 250mg Test-E
14-18: 20mg Nolvadex

B:
1-6: 30mg D-bol
1-10: 400mg Deca
1-12: 500mg Test-E
14-18: 20mg Arofixen

C:
1-6: 50mg Winny

Alle bovenstaande gingen lekker, behalve de winny only was wat een tegenvaller (maar ja, wat wil je als je meer gewend bent...). Ondertussen is m'n laatste kuur meer dan 2 jaar geleden en heb ik door omstandigheden minder kunnen trainen/op voeding letten/enz...
Ben nu weer sinds een jaar flink aan't trainern + eten enz.. en was daarom aan't denken aan een volgende. Heb een beetje bang van de Tren als ik de verhalen overal lees.

Waarom spreken jullie niet echt over kuur A, waarom is deze "minder" leuk?

Grtz,

Laatst bewerkt:
Als ik toch voor optie B zou gaan. Kom ik dan rond met 4 weekjes Arofixen (de tegenargumenten voor Nolva bij een Tren kuurtje liggen tamelijk dik bezaaid...)?

Grtz,

niemand nog iets toe te voegen?

voor mij is het een beetje onduidelijk, wat word nu precies je kuur? zet ff alles neer. En ga je ook aan de hcg? zou ik wel doen.

voor mij is het een beetje onduidelijk, wat word nu precies je kuur? zet ff alles neer. En ga je ook aan de hcg? zou ik wel doen.

Ik twijfelde tussen deze 2:
A:
12-146 1 tabje Arofixen

B:
12-16: 1 tabje Arofixen

Volgende vraagtekens blijven open:
1. Meesten raadde me optie B aan, doch vraag ik me af of de Arofixen heirbij wel een goede keuze zou zijn (gezien er wel wat tegenargumenten te vinden zijn voor een Nolva PCT bij een Tren-kuurtje).

2. HCG heb ik tot dusver niet gepland (dosis lijkt me ook niet dermate hoog te zijn om dit nodig te hebben, of zi ik dat fout?).

3. Waarom is optie A "minder" leuk?

Grtz,

enige sides die ik ooit van tren heb gehad is raar en veel zweten,
voor de rest lekker :)

ik hield het wel bij Europese mentaliteit: max 400

en geen andere zware shit bij gewoon beetje test e en kleine kickstarter..

enige reden waarom ik geen tren zou nemen (achteraf bekeken) is wanneer je op regelmatige basis kuurt (2 maal per jaar ofzo) dan is het een beetje alle,

eens aan de tren, heb je het gevoel dat de rest zwakke shit is :)

Had jij geen last van libido verlies tijdens of na je kuur?

Terug
Naar boven