Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zeg niet dat het niet kan, maar tren is het zwaarste en sterkste anabool met de meeste sides,waarom zou je dit als 2e kuur nemen als je op wat test en de wat mildere middeltjes ook nog hard groeid ?
Ik vraag me af wat je gemiddelde gained van een test e 500 ml 10 wkn kuurtje? Clean food,hard training. Dit op basis van iemand die aas voor het eerst gebruikt.
Ik vraag me af wat je gemiddelde gained van een test e 500 ml 10 wkn kuurtje? Clean food,hard training. Dit op basis van iemand die aas voor het eerst gebruikt.
Is sterk afhankelijkheid van persoon tot persoon, nadruk van training, startgewicht etc... Ik ben relatief zwaar maar voel test op 500 zeer goed... Andere wegen 80kg en slaat deze bread and butter niet bij aan. En wat is clean food... Das bij mij goed voor in de cutfase. Maar in bulk en op test mag het al eens iets meer zijn...
Einde hijack