Fitness Seller

welke van de 3 hometrainers

willempke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
120kg
hallo,even appart hier een vraag over een hometrainer
ik ben 1.90 a 1.94
120kilo iets minder
wil nu ik het kan(verleden gezondheids klachten)flink gaan trainen

nu heb ik een paar hometrainers,en hoop ik dat iemand de moeite wil nemen om even te kijken en kritiek tegeven,als je er wat van weet.

aangezien de lengte word door een sportzaak erg veel toestellen geadviserd die heel duur zijn.
Tuurlijk heb je dan wat beters,maar zoude deze ook goed zijn?

Over de hometrainer's ik zit ook met de lengte 1,90/1.93
nu had ik begrepen van div zaken dat dit niet op elk toestel te doen is,en je zo wie zo op een veel duurdere toestel komt.
volgens hun zou dit dan een goede zijn,en zelf heb ik een 2de keus gevonden.

de geadviseerde keus is,met borstband
:
http://www.helisports.nl/hometrainer...metrainer.html

zelf gevonden keus is,exc borstband
:
http://www.betersport.nl/fitnessappa...metrainer.html

en dan de laaste waar me keus na uit gaat aangezien de prijs,en veel mogelijkheden:

http://www.betersport.nl/fitnessapparatuur/hometrainers/balance-fitness-hx-2-0-hometrainer.html

ik zou hier erg bij geholpen zijn alvast bedankt

nou je ziet het Willempie, je moet zelf een keus maken.

Ik zou voor de tweede gaan.

• Topic Starter Topic Starter
nou wat weinig reactie's
maar goed wellicht dat iemand hier nog wat aan heeft,
het is de laaste keuze 3 geworden
wat een geweldig ding en voor die prijs ongeloolijk!
erg stevig,alleen enig nadeel wat voor mij niks uitmaakt is de computer,die is nogal simpel.:)

kies voor nr 4 sportschool veel betere apparaatuur, eventueel nog kan je aan de gewichten lurken :D

Ben denk ik te laat, maar zou een crosstrainer aanschaffen.

Vindt ik persoonlijk beter voor cardio..

• Topic Starter Topic Starter
hehe,ja sportschool komt nog,ben een heletijd een niet sporter geweest vanwegen gezondheids klachten.
En een apparaat thuis is toch wat fijner om te beginnen,lukt het ff niet meer,las ik een pauze in,wat in de sportschool betekend na huis vanwegen nek pijn:)

En ik heb ipv een crosstrainer voor een hometrainer gekozen om het eerst op te bouwen en zo wie zo dit mij voor nu meer ligt.
Qua krachttraining om te beginnen kan thuis ook goed?
Om te combineren met cardio BEGINNER(A)

Als ik straks me streef gewicht gehaald heb,of op de helft zit ga ik de sportschool toch opzoeken denk ik voor de krachttraining/vorm te krijgen.

Nu het eindelijk mogelijk begin te worden,kan ik me droom hopelijk waar maken goeie vorm en gespierd worden,al weet ik er nog niks van af,en is het nog te vroeg
.

Ja klopt, maar als je je de kosten bespaart van de home trainers koopt kan je miss wel jaren onbeperkt fitnessen ;)

Ben denk ik te laat, maar zou een crosstrainer aanschaffen.

Vindt ik persoonlijk beter voor cardio..

Heb je daar een reden of onderbouwing voor? Ik dacht dat alle vormen van cardio wel op hetzelfde neer kwamen, als je maar zorgt dat je de juiste intensiteit hebt?

Of is het misschien omdat je met een crosstrainer je hele lichaam gebruikt maar bij een hometrainer alleen je benen?

ik had een spinning fiets aangeschaft,werkt veel fijner!

middelste

Terug
Naar boven