AndroidHealthClinic

welke van de twee?

gymnasia

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben van plan om een korte kuur te doen maar ben aan het twijfelen welke.
Omdat het zo een korte kuur is heb ik gekozen voor producten die vlug in gang schieten.

voorstel 1 :
week 1-6 : 112,5 mg Tren ace EOD
week 1-6 : 150mg Test prop EOD

voorstel 2 :
week 1-6 : 112,5 mg Tren ace EOD
week 1-6 : 30mg M1T ED

Welke vinden jullie het beste? Geen rekekening houdend met dat M1T slecht is voor de lever. (ik laat mn bloed elke 2 weken checken bij de sportarts)

#1. Tren. Ac. + Test. Prop. = :thumbup:

Vergeet je je nakuur niet?

damn hoe wil je die tren met zo'n dosering nemen, lijkt me vrij lastig.

100% de 1ste, goede leanmasscycle of cuttingcycle

als je ervan uit gaat dat t 75 mg per ml is dan kun je 1,5 ml nemen en kom je op 112,5

• Topic Starter Topic Starter
Mrj : Ik vergeet deze zeker niet. Heb ze er niet bijgezet omdat de nakuur hetzelfde is voor alletwee.

ll cool j : 1cc is 75mg en ik ga 1,5 cc EOD doen dus das 112,5mg...

ooh ja natuurlijk, ben er met m'n kop niet bij :duh:

Optie 1 ziet er beestig uit ! Is gewoon goede cut kuur ... :)

als ik op de reacties moet afgaan zal ik dan toch voor de eerste kiezen. Ik zelf had de voorkeur voor de kuur met de M1T omdat dit toch wel een stukje sterker is dan de gewone testo...

Heeft niemand dit geprobeerd in een kuur?

maar m1t is een pro hormone toch? denk je dat pro hormone sterker is dan de hormone zelfF?

ingar zei:
maar m1t is een pro hormone toch? denk je dat pro hormone sterker is dan de hormone zelfF?

Ik heb al van verschillende AAS gebruikers gehoord dat M1T echt niet als een prohormoon mag bekeken worden, heeft een heel sterke werking en is ook enorm schadelijk.
Maar ik ga alletwee de kuurtjes eens proberen met een 12 weken tussen en zal de resultaten hier wel posten.

M1t is zooi. Voor paupermensen gemaakt die gewoon niet keiskeurig zijn en álles in hun lichaam willen rammen wat ze voorhanden krijgen en als het maar goedkoop is. M1T is gewoon Methyltestosteron, een bijproduct van Dianabol.

Van Methyltest word je opgeblazen, agressief en het is lekker giftig.
Kortom allemaal effecten die we niet graag zien bij een mooi lichaam en een respectvolle geest.

Helaas wordt Methyl nog steeds afgenomen door mensen die niet weten wat ze doen. Pas nog zijn er in Arnhem potjes Methyltest tabletten opgedoken; werden in sportscholen als zoete broodjes verkocht. Mensen wisten niet wat ze kochten maarrrrr ze zouden er 'resultaat' mee boeken. :rolleyes:

DBC01 zei:
M1t is zooi. Voor paupermensen gemaakt die gewoon niet keiskeurig zijn en álles in hun lichaam willen rammen wat ze voorhanden krijgen en als het maar goedkoop is. M1T is gewoon Methyltestosteron, een bijproduct van Dianabol.

Kortom allemaal effecten die we niet graag zien bij een mooi lichaam en een respectvolle geest.

Helaas wordt Methyl nog steeds afgenomen door mensen die niet weten wat ze doen. Pas nog zijn er in Arnhem potjes Methyltest tabletten opgedoken; werden in sportscholen als zoete broodjes verkocht. Mensen wisten niet wat ze kochten maarrrrr ze zouden er 'resultaat' mee boeken. :rolleyes:

M1T is geen methyltestosteron... het is methyl 1-testosteron en dat is toch wel wat anders.

Zeker de eerste en misschien nog winstrol erbij;)

DBC01 zei:

heb ik uit mn boek anabolics 2006 gehaald :

methyl-1-testosterone
androgenic : 100-220
anabolic : 910-1600

methyltestosterone
androgenic : 94-130
anabolic : 115-150

Toch een duidelijk verschil, niet?
Of bedoelde je met je post dat ze eigenlijk gewoon methyltestosterone in de pillen draaien ipv methyl-1-testosterone??

de eerste!! M1T is troep. vrienden van me hebben het een tijd terug geprobeert toen het nog een hype was. resultaat was slecht.

gymnasia zei:
heb ik uit mn boek anabolics 2006 gehaald :

methyl-1-testosterone
androgenic : 100-220
anabolic : 910-1600

methyltestosterone
androgenic : 94-130
anabolic : 115-150

Toch een duidelijk verschil, niet?
Of bedoelde je met je post dat ze eigenlijk gewoon methyltestosterone in de pillen draaien ipv methyl-1-testosterone??[/QUOTE

Ze zijn beide rotzooi..maar worden toch vermeld in boeken omdat er altijd personen zullen zijn die zich van NIKS aantrekken als het om het lichaam gaat.Personelijk mijd ik alles met Methyl voor..maar ja dat ben ik. Dus voorstel 1.

Laatst bewerkt:
Merci voor de tips!!! Als ik ga kuren zal het de eerste worden.

wordt dit je eerste kuurtje?

Terug
Naar boven