Fitness Seller

welke videokaart te nemen?

patmuscle

Huge Freak
Waardering
770
Waar wil je het voor gebruiken?

Kaart 2 is qua performantie beter voor games. Als je niet gamed (spelling?), neem dan gewoon de goedkoopste :rolleyes: Persoonlijk ben ik ook een nVidia fan, dus ik zou die ATI gewoon zo het raam uit fl*kkeren :D

Ik zou een goedkope met tvout nemen, of je moet nog spelletjes spelen ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Waar wil je het voor gebruiken?
voor games, cod, wow, etc

Als je toch in de prijsklasse kijkt :

http://tweakers.net/pricewatch/249079/xfx-hd5750-512mb-gddr5-pci-e.html

Direct/X 11 kaart en is weer iets zuiniger dan de vorige generatie.

ja klopt maar deze videokaarten hebben een extra stroomaansluiting nodig en dat heeft mijn voeding dus niet.

Zonder dit komen we niet ver , dus waar is het voor ?
en het wil zeggen dat de kaart 2 PCI sloten bezet (door de koeler gebruikt) aka daar kan je dan niks in gebruiken...

voor gamen dus
dus deze kaart bezet 2pci sloten???
maar ik heb maar 2 pci sloten , 1x pci express x 1 slot en 1 x pci express x16 slot

pas dat dan wel?

Welke cod? .. de nieuwste cod heeft betere videokaart nodig als je die op High wilt spelen

Ik heb mezelf een HD 5850 cadeau gegeven

Kaart 2 is qua performantie beter voor games. Als je niet gamed (spelling?), neem dan gewoon de goedkoopste :rolleyes: Persoonlijk ben ik ook een nVidia fan, dus ik zou die ATI gewoon zo het raam uit fl*kkeren :D

Ieder zijn gebrek. :thumbup:

Als je toch in de prijsklasse kijkt :

http://tweakers.net/pricewatch/249079/xfx-hd5750-512mb-gddr5-pci-e.html

Direct/X 11 kaart en is weer iets zuiniger dan de vorige generatie.

Goed idee, de Ati 5xxx serie. :)

voor games, cod, wow, etc

ja klopt maar deze videokaarten hebben een extra stroomaansluiting nodig en dat heeft mijn voeding dus niet.

voor gamen dus
dus deze kaart bezet 2pci sloten???
maar ik heb maar 2 pci sloten , 1x pci express x 1 slot en 1 x pci express x16 slot

pas dat dan wel?

geef je hele huidige specs eens van je bak, en de native resolution van je monitor.

Je kan een verloopje kopen van molex(die ook in je hdd gaat) naar een voeding voor je vga kaart. Meestal zit deze gewoon bij de kaart geleverd.

geef je hele huidige specs eens van je bak, en de native resolution van je monitor.

cpu: pentium 4 hypertreading 3.2 ghz
hdd: 500 gig samsung
videokaart: onboard intel media accelator 128 mb
ram: 4 gig ddr 2 kingston
voeding: standaaard 400 watt voeding
max resolutie: 1280 x1024

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Je kan een verloopje kopen van molex(die ook in je hdd gaat) naar een voeding voor je vga kaart. Meestal zit deze gewoon bij de kaart geleverd.

dus je beweert dat ik met een voeding zonder extra stroomaansluiting ( 6-pin connector) tog kan aansluiten in mijn systeem?

Niet max, native.

Ik zou heel je bakje vernieuwen, inclu scherm. Enkel je harde schijf kun je nog wat mee doen.

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 14:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

dus je beweert dat ik met een voeding zonder extra stroomaansluiting ( 6-pin connector) tog kan aansluiten in mijn systeem?

Ja dat kan, er zit bij binn a alle kaarten een verloppje meegeleverd, mits je voeding sterk genoeg is.
400 watt is meetal voor een normaal systeem met die 5750 kaart genoeg.

http://kabeltje.com/könig-4pin-modulair-naar-6pin-pci-express-verloopkabel-p-1630.html

zo'n kabeltje

Laatst bewerkt:
Zit je nog met een pentium 4 te k*tten joh, beter een nieuw bakkie, en vanaf daar lekker opbouwen, mits je budget het toelaat.

Geld aan upgrades uitgeven van een ouder systeem vind ik jammer van je geld.

Niet max, native.

Ik zou heel je bakje vernieuwen, inclu scherm. Enkel je harde schijf kun je nog wat mee doen.
wat houd native in dan? laagste resolutie? zo ja 800x 600

nee systeem ben ik zeer tevreden heb er ook windows 7 op alles draait goed en soepel heb alleen een nieuwe videokaart nodig

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

Zit je nog met een pentium 4 te k*tten joh, beter een nieuw bakkie, en vanaf daar lekker opbouwen, mits je budget het toelaat.

japz maar alles draait egt heerlijk vandaar :)

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Geld aan upgrades uitgeven van een ouder systeem vind ik jammer van je geld.

jadat is waar maar ik kan er alles mee, als ik een nieuwe videokaart erin zet word het stukken beter

ben tevreden met dit systeem

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Ja dat kan, er zit bij binn a alle kaarten een verloppje meegeleverd, mits je voeding sterk genoeg is.
400 watt is meetal voor een normaal systeem met die 5750 kaart genoeg.

http://kabeltje.com/könig-4pin-modulair-naar-6pin-pci-express-verloopkabel-p-1630.html

zo'n kabeltje
wow cool stukje kabel zeg, dus die 6 pin aansluiting moet je aansluite op de videokaart en de 4 pins aan de voeding? maar probleem is hoe krijg ik die kabel in me voeding dan

Laatst bewerkt:
Okey, heb het dan verkeerd begrepen. dan heb je toch ook geen optimale kaart nodig.
gewoon iets snellere die in jouw systeem past.

Okey, heb het dan verkeerd begrepen. dan heb je toch ook geen optimale kaart nodig.
gewoon iets snellere die in jouw systeem past.

ja daarom hoef eigenlijk geen kaart zoals een ati 4890 of 5000 series

welke zou ji neme dan van die ik gepost heb

kaart 1 of kaart 2?

Terug
Naar boven