- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik uit die twee moet kiezen wordt t de eerste.
Als je even op marktplaats kijkt staat ook veel leuk spul voor weinig
Ik ben eigenlijk een Nvidia fan, maar aangezien dat de specs van de ati hoger liggen, zou ik dan voor de ati gaan.
ati hoger?
maar die nvidia is tog gddr5 en heeft een snelheid van 3400 mhz, dus stuk sneller neem ik aan?
iemand antwoord op dit aub?bij de ati kaart staat er bij bijzonderheden bezet 2 sloten, ik heb 1 x pcie 1 slot en 1 x pcie 16 slot
past dit wel erin ?
bedankt
---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
laatste vraag dan nog
via zon overloop kabel van je videokaart naar voeding die kan je dus apart bestellen of die zit meestal bij elke videokaart wel tegenworodig die je koopt tog, nu mijn vraag is hoe the **** ga ik die kabel in me voeding plaatsen? want me voeding is gewoon dicht en er steken een aantal 4 pins kabels eruit voor cdrom etc .
?
http://www.evga.com/support/faq/files/pcie pwr adapter.jpg
je steekt daar gewoon 2 keer 4 pin in die uit je voeding komen.
?Ja de (zwarte) 6pins gaat in de videokaart en die 2 (witte) connectors,ik snap het niet
-die 6 pins moet achter de videokaart
- en die 2 andere 4 pins die steek ik gewoon in de 4 pins die uit de voeding komen?
Dat ligt er dan weer aan hoe je gamed,Geef niet teveel geld uit aan die dingen, meeste mensen hebben al die kracht niet nodig. Tenzij zoals gezegd je gaat gamen (maar de meeste games vereisen ook geen peperdure kaart).
zou daar geen onderdelen voor je PC halen, beter nieuw bij shop in de buurt.
of een internetwinkel met een Thuiswinkel waarborg.
Ik vind het leuk om met die dingen te knutselen en om dan niet te veel geld kwijt te zijn koop ik het op marktplaats of op tweakers.
Staan heel vaak dingen op van een maand oud met bon voor 60-70 % vd nieuwprijs. Scheelt gewoon een boel geld.
Euro20...