MuscleMeat

welke weightgainer gebruiken?

Vincent8307

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
Lengte
1m72
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hallo DBB,

op het moment is dit mijn schema. Ik ben al een aantal kilo's aangekomen.
Ik zit vrij hoog in de eiwitten en kan dit wat omlaag brengen en het aantal koolhydraten kan ik hierdoor wat omhoog brengen.
Wat denken jullie dat goed is om in mijn schema te veranderen.

Ik dacht zelf aan het nemen van een waight gainer in plaats van 1 of 2 van de eiwitshakes. Graag jullie mening. Ook hoor ik graag op welk moment ik dan het beste de waight gainer kan nemen en hoeveel.

p.s. het gaat om het tabblad waarop staat voedingsschema 1.

Dankjewel alvast ;)
gr,
Vincent

Bijlagen

smijt maaltijd 3 er uit en vervang die met een maaltijd met rijst, vis en groentjes
en maaltijd 6 vervang die ook door een maaltijd met rijst, kip/vis en groentjes
en waarom limonade siroop bij uw laatste maaltijd
laat die whey vallen voor de training want je hebt juist al een maaltijd geheten met kip

• Topic Starter Topic Starter
de bedoeling was eigenlijk om een reactie te krijgen over de supplementen...dus over welke waight gainer toevoegen....niet over het voedingsschema, want dan had ik het topic op een andere plaats gepost. .., maar toch bedankt ;)

en mijn antwoord is geen gainer maar meer voeding

Een gainer kan een goede aanvulling zijn op je voeding.
Je moet ook leren eten. Men kan niet zomaar roepen, je moet meer eten, want je gaat niet van de ene op de andere dag van 2000 naar 5000kcal. Dat moet je leren.
Gainers zijn daarom een snelle manier van kcal weg eten/drinken.
In mijn cleanbulk zit ik straks rond de 5000kcal alleen al aan voeding. Voornamelijk schone voeding. Als ik in mijn refeeddag het dubbele weg wilt krijgen, dan kan ik onmogelijk het dubbele aan voeding wegeten.
Daarom dat ik op dat soort dagen naast een beetje junkmeals ook flinke gainershakes neem.

Wat is er mis met een gainer ?
Normale voeding moet de basis zijn, maar een gainer is prima om toe te voegen aan je dieet.

presies, maar zonder normale voeding wat is het nut van een gainer dan?

Je kan het ook gebruiken als maaltijdvervanger, als je wegens omstandigheden (werk bijv) geen normale voeding kunt nuttigen. Zo'n maaltijdvervanger drink je zo weg.

hallo ik ben sinds vandaag begonne met SERIOUS MASSOptimum Nutrition.
mijn vraag is nu wanneer gebruik ik hem best? voor training? na training? of alle bij?

Terug
Naar boven