Fitness Seller

Welke Weightgainer voor mij?

Parradox315

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Hallo!
Ik ben op zoek naar een weight gainer die bij mij past want ik zie door de bomen het bos niet meer en de prijzen verschillen nog al.
De reden omdat ik het wil gebruiken is vooral omdat ik niet veel kan eten ik heb het geprobeerd, maar kan het schema niet voltooien!:mad:
Ik ben wel vooruitgegaan ik eet meer, maar nog steeds niet genoeg wat ik nu eet is de max!
Ps Van whey krijg ik ontzettend veel puisten weet iemand een oplossing om dit tegen te gaan heb gehoord van 3l water drinken op een dag?

Ik ga heel eerlijk zijn. Check het voeding gedeelte. Er zijn minstens 5 andere gevallen van mensen onder de 70-75 kilo die zware problemen hebben met aankomen. Ik heb hen al heel veel tips gegeven en ik durf eerlijk gezegd niet te geloven dat je ' genoeg' eet.

Als je niet meer dan 4000 kcal per dag aan normaal eten kan proppen moet je echt eens bij jezelf nagaan hoeveel wilskracht je hebt..

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 19:12 ----------

Ik gebruik zelf Lean Gain, prijs kwaliteit de betere gainer. Geen suikers ed: http://www.bodyenfitshop.nl/weightgain/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain/

Elke servering is 500kcal en bevat 50gr koolhydraat en 40gr eiwit met wat vetten, vitamines etc. IN mijn schema komt deze het best tot zijn recht.

Lean gain is heel mooi, heel goed. Probleem is: de servering die jij voorschrijft is 140 gram oid? Dan doe je dus minder dan 20 dagen met een hele pot lean gain :D Er zit overigens minder dan 1 gr vet in lean gain per 100 gr/

Wat je zegt klopt hoor Hiresh. Je hebt helemaal gelijk. Voeding en kcal omhoog schroeven dan kom je aan. Niet aankomen = te weinig eten. Ik doe het ook niet dagelijks. Alleen op de drukke dagen. Één maaltijd missen is toch zo'n 500kcal voor mij vaak. 50gr koolhydraten/40gr eiwitten is 100gram inderdaad. Daarom is Lean Gain voor mij de beste (goedkoopste/lekkerste) keus.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga heel eerlijk zijn. Check het voeding gedeelte. Er zijn minstens 5 andere gevallen van mensen onder de 70-75 kilo die zware problemen hebben met aankomen. Ik heb hen al heel veel tips gegeven en ik durf eerlijk gezegd niet te geloven dat je ' genoeg' eet.

Als je niet meer dan 4000 kcal per dag aan normaal eten kan proppen moet je echt eens bij jezelf nagaan hoeveel wilskracht je hebt..

Dit heb ik al eerder uitgepluist ik zo voor onderhoud 2500 kcal moeten binnen krijgen en ik zit altijd rond de 1800 kcal en die dingen zoals kwark krijg ik dus echt niet naar binnen of brinta

Wat je zegt klopt hoor Hiresh. Je hebt helemaal gelijk. Voeding en kcal omhoog schroeven dan kom je aan. Niet aankomen = te weinig eten. Ik doe het ook niet dagelijks. Alleen op de drukke dagen. Één maaltijd missen is toch zo'n 500kcal voor mij vaak. 50gr koolhydraten/40gr eiwitten is 100gram inderdaad. Daarom is Lean Gain voor mij de beste (goedkoopste/lekkerste) keus.

Ik heb zelf ook lean gain gehad. Het is een goede weightgainer. Vond het alleen zonde als ik zo snel emt een pot doe. Dan jat ik liever 10 extra boterhammen met kipfilet en pindakaas thuis :D

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 19:17 ----------

Dude, ga boterhammen eten met pindakaas. Ga rijst eten met olijfolie. Koop een zak cocktailnoten van huismerk AH en je bent al 1000kcal verder.. Koop een pak chocomel (800kcal) maak je kwark lekker door er 4 scheppen suiker doorheen te gooien, of kaneel, of jam of honing.

Je gaat hulp vragen en meteen aan weightgainers denken terwijl je nieteens 2000 kcal naar binnen gapt per dag. Zelfs me broertje van 11 eet meer!

---------- Post toegevoegd Fri 17 Aug 2012 om 19:20 ----------

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/aankomen-probleem-srs-315976/

Hier is een voorbeeld van iemand die ook niet kan aankomen. Lees het door en ga MEER eten

Terug
Naar boven