AndroidHealthClinic

Welke Weightgainer?

Knick

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
74kg
Vetpercentage
13%
Beste dbb'ers,
Ik wil binnenkort dus eens een massgainer gaan halen, maar welke is nou het 'beste'?
Als ik over beste praat heb ik het over prijs/kwaliteit verhouding en natuurlijk meeste eiwitten & calorieen.
Ik zat zelf te twijfelen tussen Mutant Mass van BSN, Serious Mass van Optimum Nutrition en de Colossus 2500 van Bodystore. Dit leken mij de 'beste', weten jullie misschien een betere, en of welke van deze 3 het beste is?
Mvg,

Ik zelf heb verschillende gainers geprobeerd, niet waarvan ik aankwam, tot ik Serious Mass van Optimum Nutrition ondekt heb, mijn eet gewoonte is nu natuurlijk ook aangepast, maar in mate.

Ik neem maar 1 scoop op een dag (zoals body&fit aanraad) zo doe je langer met een zak want je zit er snel doorgeen, en je hebt werkelijk een goed resultaat ik woog 58kg en ben 1m 87, dus extreem mager nu ben ik bezig aan mijn derde zak en weeg 65kg dusja een 7 kg, maar ik kijk nog wat verder om mijn voeding aan te passen en hoop dat ik nog sneller aankom.

De beste smaken vindt ik vanille en stawberry, maarja dat is voor iedereen verschillend.

Ik zou graag eens iets anders proberen ik ben zeer tevreden over serious mass, maar ik zou eens willen afwisselen om te kijken of er toch nog betere zijn maar ik betwijfel het, ik zat te twijfelen tussen:

Anabolic Peak (inner armour)
Gain Fast (Universal)
Serious Mass (optimum nutrition)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven