XXL Nutrition

welke whey en dextrose?

mookbreda

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
hoi , Ik ben op zoek naar iets nieuws gebruik al langer dan een jaar dezelfde whey nu ben ik op zoek naar iets anders .

Ik heb al naar een site gemaild maar die wilde mij whey aan smeren voor smorgens en halfuur voor de training , en na de training supreme gainer .
Ik heb er ook bij vermeld dat ik bezig ben om droger te worden , mij lijkt die die gainer dan geen goede oplossing .

weet iemand een goede combinatie die ik het beste kan nemen voor droger te worden , en voor dat me lichaam heel de dag door eiwitten krijg , ook naar de training dextrose ??

Het moet ook betaalbaar zijn .

Whey;
Met Whey Perfection heb je een hele goede keuze qua kwaliteit, smaak en prijs.

Review Whey Perfection

Dextrose;
ik zou kiezen voor de Perfect Carbs, een combinatie van dextrose en maltodextrine voor een nog iets beter werking.

Samen een hele goede combi voor een nette prijs.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
de prijsverhouding is goed inderdaad , en de reacties van de whey zijn ook goed .
Maar ik doe nu zeg maar na het ontwaken 1 shake whey , 1 shake whey voor het trainen en naar het trainen whey met dextrose samen .

ik denk dat dit dezelfde dosering is .

ik snap ook dat ik droger kan worden met veel cardio , (niet met supplementen )doe ik nu ook en het gaat best goed zeg ik zelf .

dus ik wil zeker niet aan komen .

Laatst bewerkt:
Je zou enkel nog iets (20 gram) kunnen nemen na de training icm de Whey.
verder niet..

Terug
Naar boven