AndroidHealthClinic

Welke zou jij kiezen?

Wie mooi wil zijn moet pijn lijden;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet zeggen dat dit spul wel enorm moeilijk te vinden is, het schijnt dat dat zo'n 5 jaar geleden wel anders was..

Als ik het niet kan vinden ga ik denk voor propionaat en miss een lange ester erbij.. heb ik een beetje hetzelfde effect en zet ik de prop op 150/200 mg per week ongeveer en de lange ester op ongeveer 200 per, op die manier zal ik toch ook nog best veel vet kunnen verbranden he:D

@Infinity
Trek het je niet aan joh, er rust toch geen taboe meer op :D;)

koen85 zei:
Ik moet zeggen dat dit spul wel enorm moeilijk te vinden is, het schijnt dat dat zo'n 5 jaar geleden wel anders was..

Als ik het niet kan vinden ga ik denk voor propionaat en miss een lange ester erbij.. heb ik een beetje hetzelfde effect en zet ik de prop op 150/200 mg per week ongeveer en de lange ester op ongeveer 200 per, op die manier zal ik toch ook nog best veel vet kunnen verbranden he:D

waarom lange en korte testesters combineren? en vet verbranden met test?

dennis999 zei:
waarom lange en korte testesters combineren? en vet verbranden met test?

Het gaat de topicstarter niet om lange of korte esters maar grotendeels om de vetverbrandende werking wat niet zal gebeuren voor de test maar door de DHEA die daar voor zou moeten zorgen

ok, maar dan kan ie toch net zo goed test e of tes p nemen met losse Dhea erbij? als je t trouwens van de dhea moet hebben zou ik eens kijken naar dieet en evt cardio ;)

• Topic Starter Topic Starter
In Sten zit 75 mg test cypionaat, 25 mg test propionaat en 20 mg DHEA.

ALs ik die Sten neit kan krijgen, dan pak ik bijvoorbeeld elke 2 dagen 50 mg test prop, omdat je daar wat makkelijker droog van kan worden. Dit betekent niet dat ik geen goed dieet heb :D

En als ik alles los ga zetten, dan wordt het een heel erg duurder geintje.. ( en dit betekent ook niet dat ik geld voor zekerheid zet;) )

Ik denk gewoon als ik de prop wat hoger zet dan en de DHEA weglaat, dat de werking wat in de buurt zal komen, thats all..

Terug
Naar boven