AndroidHealthClinic

Wetteren

obstacle

Novice
Waardering
0
Hallo

vanaf september woon ik in Wetteren. Ik zou graag daar wat powertraining doen, maar had graag geweten welk centrum het 'beste' is.
Via google heb ik 3 centra gevonden, peppers gym, the gym en la contenta.
Ik woon in het centrum dus peppers gym vind ik wat ver.
Kan er me iemand die in 1 van de centra gaat trainen die me wat voor- of nadelen kan geven aub (prijs, toestellen, sfeer,...)

greetz

Ik zou naar S&S gaan in Merelbeke ...

• Topic Starter Topic Starter
dat is inderdaad ook een optie, maar weer wat verder van de deur. Dat ziet er wel een deftig center uit. Maar ik had graag eerst wat dichter bij de deur geprobeerd.
toch vree merci

dat is inderdaad ook een optie, maar weer wat verder van de deur. Dat ziet er wel een deftig center uit. Maar ik had graag eerst wat dichter bij de deur geprobeerd.
toch vree merci

Afstand Wetteren - Merelbeke = 14km

???

Dacht je dat je om de 5km een deftige gym zou vinden of zo ?

Ieder zijn keuze, S&S is hét adres in de streek, alle materiaal voor powerlifting en olympisch gewichtheffen is aanwezig plus een eigenaar met kennis van zaken

neen natuurlijk niet. Ik ga zeker eens naar S&S gaan kijken. 10 minuten trein en 3 treinen per uur ofzo is idd heel goed te doen.Wou gewoon eens horen of er hier niemand is die naar 1 van de centra in Wetteren gaat om eens te horen wat zij er van vinden.

Ik train in the gym.

la contenta is voor vrouwen (BBB toestanden)

peppers gym, tja
Er zijn er velen die van de peppers overschakelen naar the gym.

Hey ik woon niet ver van Wetteren (Aalst), daar heb je een soort van sportcomplex van Bloso? Ik kan mis zijn maar daar kan je, heb ik mij laten wijsmaken, voor 0.50 cent per sessie trainen. En je kan er rustig trainen ook. Ik ben het zelf al voorbij gereden op de grote steenweg zelf. Verder heb je er een in Wichelen alvast ook. Binnekort zal je wss al eens uitgaan in Bokkestory ook in Oordegem:)

merci voor de tips!

Hey ik woon niet ver van Wetteren (Aalst), daar heb je een soort van sportcomplex van Bloso? Ik kan mis zijn maar daar kan je, heb ik mij laten wijsmaken, voor 0.50 cent per sessie trainen. En je kan er rustig trainen ook. Ik ben het zelf al voorbij gereden op de grote steenweg zelf. Verder heb je er een in Wichelen alvast ook. Binnekort zal je wss al eens uitgaan in Bokkestory ook in Oordegem:)

Mannen van de streek hier !

Bokkestory heeft wel een leuk sfeertje. Ik vind dat je het gevoel er nog hebt dat er vroeger een afterclub was. De uitbater had hier in zottegem vroeger de move waar wij wekelijks zaten.

Trainen doe ik ofwel in mijn homegym ofwel in Merelbeke. Merelbeke ook met de trein, het is wel 10-15 min stappen van het station naar S&S.

Bokkestory is failliet heb ik gehoord?

In zottegem heb je toch ook een paar gym's (4 dacht ik).

gewoon naar the gym gaan ,tis daar zalig

Bokkestory is failliet heb ik gehoord?

Ja maar je vindt er veel van die uitgemolken gabbers en boerenmensen toch wel. Ook veel drugs denk ik en zatlappen waar ik den weer bijhoor:) Kan niet anders met die gratis drank.
Forfait hmm vorig jaar is het ook 2 maand dicht geweest en dan terug open.

Ik ben ook van Wetteren en ik ging 2 jaar geleden naar Sanitas in Lede.
Door een voorstekruisbandherstel (was volledig af, hersteld door stukje knieschijfpees) 4 maand out geweest en ben nu de draad weer aan het op pikken.

Vroeger betaalde ik 20 euro per maand. Maar heb net op de website de nieuwe prijzen gezien;
1 maand ~ € 25
4 maand ~ € 80
1 jaar ~ € 200

Ik moest vroeger ook nog eens €10/jaar betalen voor inschrijvingen voor de verzekeringen of zo.
Als je gebruik wou maken van de douche, moest je per maand nog eens €4 extra betalen per maand.

Prijven vallen echt goed mee, bij peppers en the gym zijn de prijzen iets duurder dacht ik.

Ja maar je vindt er veel van die uitgemolken gabbers en boerenmensen toch wel. Ook veel drugs denk ik en zatlappen waar ik den weer bijhoor:) Kan niet anders met die gratis drank.
Forfait hmm vorig jaar is het ook 2 maand dicht geweest en dan terug open.

Uitgemolken gabbers?
Bokkestory draait geen gabbermuziek.
Bokkestory draait Disco, Dico nouveau, Club, Groove.
Veel drugs? Ik denk nie meer of nie minder als in andere clubs. Bokkestory is daar jammer genoeg in het nieuws mee geweest. Door de razia heeft men tijdelijk moeten sluiten, na 3 maand terug maandelijks open geweest. Maar al snel waren ze terug wekelijks open.
In Juli en Augustus is de keet altijd gesloten.
Maar als men volgend weekend iedere club gaat controleren, vind men overal wel iets.
Ik ben al op vele plaatsen geweest en heb overal wel iets gezien of geroken.
Dat is daarom nog altijd niet de fout van de uitbaters.
Die zien da meestal nie, die gasten staan daar nie voor den uitbater zijnen neus hun ding te doen é.
In den bokkestory hangt een leuke sfeer en de muziek is zeker niet slecht.
En nu dat de ruimte weer is terug gebracht naar de indeling zoals vroeger is er weer meer plaats. Zatte mensen komt ge overal tegen é. Doordat men maar 13 euro moet uitgeven op een avond drinkt nen mens al eens iets anders , wat sommigen dus normaal nooit drinken en beginnen dan te mengelen en dan zijn ze rapper zat natuurlijk. Maar de meeste mensen die daar komen drinken met mate(n).
Heb al veel meegemaakt in bepaalde clubs dat je per ongeluk tegen iemand duwt en dat je daar dan al rap een scheef antwoord krijgt nog vooraleer je sorry kan zeggen. In bokkestory heb je dat dus niet.

Laatst bewerkt:
ik heb een paar keer in peppers gym getraind. Over de gym zelf heb ik absoluut niet te klagen. Echter wel vrij duur (180 euro voor een 20 beurten kaart = 9 euro per beurt ???). Ook moet je verplicht je drank daar kopen = 1,5 euro voor zo'n klein waterflesje. Komt dus al snel uit op 12 euro per beurt.

Terug
Naar boven