Ik ben ook van Wetteren en ik ging 2 jaar geleden naar Sanitas in Lede.
Door een voorstekruisbandherstel (was volledig af, hersteld door stukje knieschijfpees) 4 maand out geweest en ben nu de draad weer aan het op pikken.
Vroeger betaalde ik 20 euro per maand. Maar heb net op de website de nieuwe prijzen gezien;
1 maand ~ € 25
4 maand ~ € 80
1 jaar ~ € 200
Ik moest vroeger ook nog eens €10/jaar betalen voor inschrijvingen voor de verzekeringen of zo.
Als je gebruik wou maken van de douche, moest je per maand nog eens €4 extra betalen per maand.
Prijven vallen echt goed mee, bij peppers en the gym zijn de prijzen iets duurder dacht ik.
Ja maar je vindt er veel van die uitgemolken gabbers en boerenmensen toch wel. Ook veel drugs denk ik en zatlappen waar ik den weer bijhoor

Kan niet anders met die gratis drank.
Forfait hmm vorig jaar is het ook 2 maand dicht geweest en dan terug open.
Uitgemolken gabbers?
Bokkestory draait geen gabbermuziek.
Bokkestory draait Disco, Dico nouveau, Club, Groove.
Veel drugs? Ik denk nie meer of nie minder als in andere clubs. Bokkestory is daar jammer genoeg in het nieuws mee geweest. Door de razia heeft men tijdelijk moeten sluiten, na 3 maand terug maandelijks open geweest. Maar al snel waren ze terug wekelijks open.
In Juli en Augustus is de keet altijd gesloten.
Maar als men volgend weekend iedere club gaat controleren, vind men overal wel iets.
Ik ben al op vele plaatsen geweest en heb overal wel iets gezien of geroken.
Dat is daarom nog altijd niet de fout van de uitbaters.
Die zien da meestal nie, die gasten staan daar nie voor den uitbater zijnen neus hun ding te doen é.
In den bokkestory hangt een leuke sfeer en de muziek is zeker niet slecht.
En nu dat de ruimte weer is terug gebracht naar de indeling zoals vroeger is er weer meer plaats. Zatte mensen komt ge overal tegen é. Doordat men maar 13 euro moet uitgeven op een avond drinkt nen mens al eens iets anders , wat sommigen dus normaal nooit drinken en beginnen dan te mengelen en dan zijn ze rapper zat natuurlijk. Maar de meeste mensen die daar komen drinken met mate(n).
Heb al veel meegemaakt in bepaalde clubs dat je per ongeluk tegen iemand duwt en dat je daar dan al rap een scheef antwoord krijgt nog vooraleer je sorry kan zeggen. In bokkestory heb je dat dus niet.