Fitness Seller

what the hell is dit!!

wtf je zal maar onderop liggen

Nou dit heb ik ook nog niet echt mee gemaakt of zo.
Maar zo te zien zijn dat weer van die gekke Italianen die hebben altijd van die maffe dingen.

helemaal lijp die gasten. :roflol:

Leuk als je claustrofobie heb en je leg ergens midden in ofzo. :eek:

dit is de eerste keer dak dit zie,mafkezen.... :D

• Topic Starter Topic Starter
sommige gasten springen erin alsof het een zwembad is:D

Dan ben ik toch blij dat op de Nederlandse hardcore party's gewoon lkkr gedanst wordt. Pogo zie ik eigenlijk ook nooit meer net als dat de wazi's plaats lijken te maken voor de oude vertrouwde aussie figuren :)

Je bent jong en je wil wat...

Jumpen voor beginners?

Dan ben ik toch blij dat op de Nederlandse hardcore party's gewoon lkkr gedanst wordt. Pogo zie ik eigenlijk ook nooit meer net als dat de wazi's plaats lijken te maken voor de oude vertrouwde aussie figuren :)

Klopt idd pogo zie je nog maar af en toe en dan ergens een klein stukje vooraan bij het podium of zo.
En van die wana Steve urkels zie je ook niet veel meer.
gewoon weer oldskool aussie en nike's.

18740936.jpg

Niet dat je hier geen gekke dingen ziet of zo.

351144.jpg

hahaha, bende hersendode mafketels :D

Ik ben daar ooit mee begonnen weetjewel, en nu zie je alle kids dat na doen in de clubs :D

Whaha stelletje dwazen

Was dit feest overdag ofzo? Hele zaal is licht en geen lichtshows, iest wat ik ook zo jmmr vind aan feesten als Defqon en Dominator. De lichtshows die meegaan op het tempo en ritme van de muziek maken je toch meer één met de muziek.

nope, wat ik heb gelezen, was dit aan het einde. ik vond het altijd wel grappig zo aan het einde van een feest (toen ik nog naar feesten ging), al die verlopen hoofden:D

haha heerlijk :D

Terug
Naar boven