XXL Nutrition

what the hell is dit!!

Nieuw soort moshpit?

alleen jammer dat de originele muziek er niet bij zit.

Ff lekker op het einde die auto slopen met z'n alle.
je ziet het niet op het filmpje maar ze waren zo met die auto bezig dat hij op een gegeven moment bijna het publiek in rolde.

je ziet me niet goed hoor maar ik weet dat ik het ben.
je ziet toch in het begin dat hij zo'n groot olievat in het publiek gooit?
Nou als je bij 30 sec kijkt dan stapt hij naar voren en dan zie je 2 mensen boven het publiek uitsteken dat ben ik met mijn ex. we staan daar boven op dat olievat.

ik kom gewoon steeds meer dingen tegen waar ik op sta met die feesten en zo echt gekke dingen

• Topic Starter Topic Starter
ik zie het idd niet echt goed.

ik sta trouwens ook op een video van thunderdome on tour, volgens mij van 96/97. is echt grappig als je jezelf ziet hakkuhh:D

ja ik sta ook nog in een oude thundermagazine weet niet of je dat tijd schrift nog kent.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En op deze foto sta ik ook met mijn rug. van de 3 kleine foto's de middelste en dan helemaal links en daar naast dat meisje met het zwarte topje is mijn ex.

enegiehal.jpg

En op deze foto sta ik met die Nederlandse vlag met gabbers unite er op en helemaal rechts boven aan zie je me ook boven het publiek uit steken het zelfde stukje als uit het filmpje

zucht die goeie oude tijd toch ook heeeeeee

vleeshoop?

Bommetje ertussen werpen, zijn we daar ook ineens vanaf

Bommetje ertussen werpen, zijn we daar ook ineens vanaf

Ho ho wat zijn dat nou weer voor opmerkingen joh? :D

Laat die gasten (waar onder ik zelf ook) lekker los gaan in het weekend heeft toch niemand last van?

Beter dat ze ergens op een feest een beetje hersenloos staan te doen,
dan dat ze ergens op straat rotzooi staan te schoppen toch?

Hehe, een wall of death is er niks bij ^^

Terug
Naar boven