Fitness Seller

Wheeler heeft spijt en waarschuwt ons

RedDragon zei:
Ik d8 ook al dat het de kuur van BigA was. Wat bedoelt die gast met: All the accessories as well, of course.
oestrogeen/progesterone blockers, aromatase blockers, lever beschermers eetlust bevorderaars, opstarters, etc...

Letterlijke woorden van Tom Prince die zegt dat de meeste amateur athleten meer gebruiken dan de profs. Ik geloof dat wel ja. Tom heeft zelf nierproblemen en ik nu 9-10 maanden clean, nog steeds zit hij op 318 tegen 8% en dat terwijl die niet meer als 2 gr. eiwit per kg. vvm pakt. Profs hebben supergenen, kijk naar levrone, traint het halve jaar niet, gaat zwaar aan het ijzer met een goede kuur en zie hoe hij erbij staat op de > Bovendien geloof ik al de vb. kuren van profs niet die iedereen schijnt te kennen, het zijn meer mythen, want Chad geeft namelijk niet prijs hoe bv. Ronnie kuurt. Het enige wat hij erover zegt is dat het niet bijzonder is. Chad weet alleen precies wat die Ronnie moet geven, waar die goed op reageert en welk schema perfect werkt. Laten we eerlijk zijn, zonder goede genen, ronnie is bv. gigantisch, maar ook gigantisch sterk en traint elke spiergroep 2x in de week zwaar en groeit als kool. Dat is zo zeldzaam.. Het zijn meer de diuretica die die lui slopen en andere middelen om ze scherp te krijgen, er zijn genoeg geheimen die niet prijs worden gegeven. en plasma expanders werken zeker wel, alleen de werking is extreem kort en het probleem is de pijnen waar ze mee te kampen krijgen. Ronnie heeft erbij gelegen en dacht dat die dood ging, zijn letterlijke woorden toen.

Ze werken, in bepaalde mate. Het gaat erom dat de resultaten niet opwegen tegen de gevaren en dat er andere manieren zijn die net zo goed werken. Ieg, de meeste profs gebruiken ze niet (meer), dat weet ik nu eens uit goede bron. Voorts heb je gelijk als je zegt dat sommige amateurs hedendaags meer gebruiken dan sommige pro's. Het begint al bij de aanleg van een pro: meer receptors om te binden aan de AAS, genetische voorsprong enz. Een pro die de juiste aanleg heeft kan met een lichte kuur verder vooruit gaan dan een amateur met een kuur die 2 x zo zwaar is. Dat wil niet zeggen dat alle pro's licht kuren, zeker niet. Maar soms overdrijft men wel.

patrick zei:
Deze kuur is van BigA op professionalmuscle. Let wel dat deze jongen 25 is en al prof was. Tijd gestopt omdat hi jhet druk met zijn bedrijf had en nu weer 1-2 wedstrijden wil doen. Hij wil zichzelf nog 1 keer bewijzen. Na deze wedstrijden stopt hij voorgoed.

Big A is geen 25, hij is een heel stuk ouder.
Hij liegt over zijn leeftijd zodat mensen hem niet zouden herkennen.

Big A = meer dan waarschijnlijk Nasser El Sonbaty

admin zei:
Ze werken, in bepaalde mate. Het gaat erom dat de resultaten niet opwegen tegen de gevaren en dat er andere manieren zijn die net zo goed werken. Ieg, de meeste profs gebruiken ze niet (meer), dat weet ik nu eens uit goede bron. Voorts heb je gelijk als je zegt dat sommige amateurs hedendaags meer gebruiken dan sommige pro's. Het begint al bij de aanleg van een pro: meer receptors om te binden aan de AAS, genetische voorsprong enz. Een pro die de juiste aanleg heeft kan met een lichte kuur verder vooruit gaan dan een amateur met een kuur die 2 x zo zwaar is. Dat wil niet zeggen dat alle pro's licht kuren, zeker niet. Maar soms overdrijft men wel.

Agree :)

Hoezo Nasser el Sonbaty Geoffke ?

Volgens mij is het die Roemeen op de intro van de synthetek site :p

Moen zei:
Hoezo Nasser el Sonbaty Geoffke ?

Big A heeft ooit zijn mond voorbij gepraat dat hij, net als Nasser
van Yugoslavia is.
Hoeveel pro's komen van dat land? Niet veel.
Nasser heeft net dezelfde schouderblessure gehad als Big A.
En bekijk mijn atavar, hij lijkt toch op nasser imo

'k heb vandaag een persoonlijke mail gehad van Big A,
waar hij mij uitnodigt op zijn nieuw board.

:study:

Laatst bewerkt:
Moet dan al toevallig zijn idd ja.
Maar ik vind die gast van vanachter gezien niet op nasser lijken maar soit.
Welk nieuw board isdat dan ?

Ben je trouwens zeker van die Joegoslavische afkomst want Nasser el Sonbaty is Noord-Afrikaans :)

lol @ die persoonlijke mail die iedereen heeft gekregen?

Geoffke zei:
Big A heeft ooit zijn mond voorbij gepraat dat hij, net als Nasser
van Yugoslavia is.
Hoeveel pro's komen van dat land? Niet veel.
Nasser heeft net dezelfde schouderblessure gehad als Big A.
En bekijk mijn atavar, hij lijkt toch op nasser imo

'k heb vandaag een persoonlijke mail gehad van Big A,
waar hij mij uitnodigt op zijn nieuw board.

:study:

Die persoonlijke mail die ik vandaag al 3x binnen heb gehad bro :) :)

Terug
Naar boven