XXL Nutrition

whey chocolode pasta

Lennaert

Novice
Waardering
0
Je kan je whey eiwitten ook gemakkelijk op je boterham smeren. Vooral met de smaak chocolade kan je een lekkere pasta maken voor op brood. Met 1 schep chocolade whey kan je zo'n 4 boterhammen mee smeren. Je doet 1 schep in een bakje en voegt er netzolang melk bij totdat je een stroperige substantie krijgt. (pas op niet teveel anders word het te waterig). Deze stroperige substantie kan je dan lekker op je boterham smeren.

Je kan voor de variatie ook een paar noten er in doen om zo een soort hazelnootpasta te creeeren.

Eetsmakelijk!

Hm, apart... Lijkt me niet erg lekker eerlijk gezegd.

zeker het proberen waard want als het lekker is :D dan kan ik ook
bananen en aarbijen en vanille pasta maken :D moehaaaaaaaaaaaaaaa

Je kan je whey eiwitten ook gemakkelijk op je boterham smeren. Vooral met de smaak chocolade kan je een lekkere pasta maken voor op brood. Met 1 schep chocolade whey kan je zo'n 4 boterhammen mee smeren. Je doet 1 schep in een bakje en voegt er netzolang melk bij totdat je een stroperige substantie krijgt. (pas op niet teveel anders word het te waterig). Deze stroperige substantie kan je dan lekker op je boterham smeren.

Je kan voor de variatie ook een paar noten er in doen om zo een soort hazelnootpasta te creeeren.

Eetsmakelijk!

Dit is zo gek nog niet :)

• Topic Starter Topic Starter
En al mensen die het uitgeprobeerd hebben?

Ik niet... heb geen chocowhey in huis.

Interessant...ik ga het morgen proberen. Ik laat wel weten hoe het smaakt!

ik ga t proberen met de aardbeien variant.

1 schepje
wat melk

4 boterhammen

hoe is dat in vergelijking met bijvoorbeeld gewoon dikke laag pindakaas op je brood

lepeltje kwark

Misschien kan je het mengen met een lepeltje kwark? Dan wordt het niet zo heel stroperig. Of het betekend dan dat je gewoon wat meer hebt. :D

Ik ben zowat de enige belg die gek is op pindakaas maar ben ook een endo / boterfabriek en daar zit hem wel het verschil. Die lekkere Calvé pindakaas waar ik zo zot van ben bevat rond de 60% vet. Goeie vetten, zéééér goeie lekker vetten maar absurd veel cals dus. Eiwitten zitten zowel in de pindakaas als in die home-made smeerpasta. Die wheychoco is veel magerder natuurlijk... Maar ja moest ik ecto zijn zou ik Calvépotten uitlepelen voor de tv... Helaasch :-(

Ik ga zeker experimeteren met dit smeerpasta-idee, ik post bevindingen! ;-)

Ik ben zowat de enige belg die gek is op pindakaas maar ben ook een endo / boterfabriek en daar zit hem wel het verschil. Die lekkere Calvé pindakaas waar ik zo zot van ben bevat rond de 60% vet. Goeie vetten, zéééér goeie lekker vetten maar absurd veel cals dus. Eiwitten zitten zowel in de pindakaas als in die home-made smeerpasta. Die wheychoco is veel magerder natuurlijk... Maar ja moest ik ecto zijn zou ik Calvépotten uitlepelen voor de tv... Helaasch :-(

Ik ga zeker experimeteren met dit smeerpasta-idee, ik post bevindingen! ;-)

ik eet ook nog wel graag eens een boterham met pindakaas, spijtig genoeg ook endo hier en in de cut

This is new for me, wel leuk gevonden eigenlijk :D

Al iemand hier het geprobeerd?

Zie echt niet in waarom ik dat zou doen . Ik shake alles (noten,whey,haver,kikkererwten,boekwijt,kwark...) en zuip dat gewoon op . Moet al zoveel en zovaak eten dat het echt een verademing is om even wat vloeibaar spul te slikken .

Terug
Naar boven