MuscleMeat

Whey inname

JonkoMan

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
hoi moet je je whey protein gebruik opbouwen ?
of kun je gelijk hard aan de slag

want ik had gister 1 schep genomen en nu moest ik vanochtend een half uur schijten en heb ik buikkramp. ik heb al eerder whey gebruikt maar dat was 2 jaar geleden ofzo.

bedankt he

Gewoon gelijk mee in je voedingsschema zette als je het wil gebruiken. Je hebt toch een voedingsschema veronderstel ik.

Eerst 1 gram opsnuiven, de volgende dag 5g met water mengen en inspuiten in de slagader.

Hierna kan je het gewoon normaal gebruiken zonder buikkrampen!

Even serieus, je gaat er toch niet van uit dat de buikkrampen van vandaag komt door de whey die je gister nam?

Laatst bewerkt:
Mijn advies:
Eerst proberen de eiwitten uit normale voeding te halen door middel van je voeding schema.
Mocht je dan nog niet aan je eiwitbehoefte komen, dan 1 shake bij het ontbijt en op trainingsdagen 1 na de training.

nie zoveel jonkos roken.

want ik had gister 1 schep genomen en nu moest ik vanochtend een half uur schijten en heb ik buikkramp. ik heb al eerder whey gebruikt maar dat was 2 jaar geleden ofzo.

bedankt he

Opbouwen... Bouw jij het eten van kip en andere proteïnebronnen ook op?

opbouwen? buikkramp? wtf het zijn gewoon eiwitten

• Topic Starter Topic Starter
opbouwen? buikkramp? wtf het zijn gewoon eiwitten

ff van de pot:

1L-Lysine
1L-methionine
1L-Phenylalanine
1L-protine
1L-Serline

En zo nog 6-7 andere van dat soort dingen.

en in de ingredienten: pyridoxine hydrochloride, Cyanocobalamin, Zoetmaker

en nog wel een paar andere dingen.

Dunno, toch wel wat anders dan gewoon een gekookt eitje chef

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 20:36 ----------

Opbouwen... Bouw jij het eten van kip en andere proteïnebronnen ook op?

ja, eet normaal gewoon 2 eieren per dag en een blik tonijn en rijst met kip 'savonds.

met 100 korreltjes beginnen.
langzaam opbouwen :)

ik zou er maar gelijk mee stoppen, levensgevaarlijk die eiwitten!

bedankt he

Eigen schuld, whey kan je ook geen 2 jaar bewaren.

:trollface:

Eerst 1 gram opsnuiven, de volgende dag 5g met water mengen en inspuiten in de slagader.

Hierna kan je het gewoon normaal gebruiken zonder buikkrampen!

Even serieus, je gaat er toch niet van uit dat de buikkrampen van vandaag komt door de whey die je gister nam?

als jij nooit buikkramp hebt - en dan nadat je het weetik hoelang niet gebruikt hebt, wel buikkramp hebt, dan zet je toch direct vraagtekens bij de whey ofniet? en dat het van de dag ervoor komt kan zeker wel, of schijt jij het direct een half uur later weer uit?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 20:42 ----------

Eigen schuld, whey kan je ook geen 2 jaar bewaren.

:trollface:

heb nieuwe pot gekocht

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 20:43 ----------

@ JokoMan

weet je uberhaupt wel wat eiwitten zijn? en waar het allemaal in zit?

@ JokoMan

weet je uberhaupt wel wat eiwitten zijn? en waar het allemaal in zit?

ja gozer kom ff niet met die loze vragen. whey is natuurlijk gewoon eiwitten maar al die smaakshit en rommel die erbij zit, zit bijv niet in een blik tonijn, of kip

Gevaarlijk hoor die L-Lysine. Kan je zomaar een beroerte van krijgen.

Whey, not even once.

ok even serieus dan maar, is niets aan de hand, ligt niet aan de eiwitten, gewoon nemen en niet piepen, mocht je echt weer een half uur moeten schijten, neem je nintendo of je psp mee!

Ik weet niet hoor, maar ik laat altijd hele vieze pufjes als ik een pure wheyshake neem:D
dat je even aan de schijt bent, daar kan ik best in komen. Misschien wat vezels toevoegen en dan met melk en kwark. Dan is het wat completer;)

Inderdaad, als dat schijten een probleem is, gewoon wat ultrafine oats aan je shake toevoegen, houdt 't ruften ook een beetje tegen. Verder niet meer dan 3 shakes per dag nemen en de rest gewoon uit je voeding halen, als je de hele dag door shakes neemt kan ik je verzekeren dat het om de paar uur rennen wordt naar de plee en je een uur in de wind gaat stinken, sowieso.

Inderdaad, als dat schijten een probleem is, gewoon wat ultrafine oats aan je shake toevoegen, houdt 't ruften ook een beetje tegen. Verder niet meer dan 3 shakes per dag nemen en de rest gewoon uit je voeding halen, als je de hele dag door shakes neemt kan ik je verzekeren dat het om de paar uur rennen wordt naar de plee en je een uur in de wind gaat stinken, sowieso.

Haha, okee dan. Fijn trouwens wat normale antwoorden, lijkt wel een mirakel op deze site af en toe.

Terug
Naar boven