XXL Nutrition

Whey of isolaat!

Capon3

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
67kg
Hallo allemaal!:D

ik heb een vraagje! Wat zou voor mij het beste zijn whey of isolaat..
Ik drink ook nog mass perfection maar wil er ook nog 1 schep eiwitten bij doen..
maar weet niet wat beter is voor mij.. ik probeer aan te komen in gewicht en heb nu eindelijk een goed eetschema..

Weeg 68 kilo en ben 1.83m lang..

alvast bedankt!:cool:

Als je tegen melksuiker kunt (dus niet lactose intolerant) whey, anders Isolaat.

• Topic Starter Topic Starter
ja heb wel vaker whey perfection gebruikt en dat ging wel goed geloof ik dusja:P!

oke bedankt!

Ik zou gewoon een goeie lepel pindakaas erbij doen in jouw geval

• Topic Starter Topic Starter
in een shake? :O

Isolaat is het effectiefst, bevat de meeste eiwitten. Whey perfection/delicious smaakt goed. Dus als smaak je niet zoveel uitmaakt isolaat pakken, als je liever een lekkere (lekkerdere) shake wilt dan perfection/delicious

Aangezien je al Mass Perfection heb zou ik voor Isolaat perfection gaan. Deze kun je dan s morgens en na het trainen nemen.

Vind ik niet, gewoon whey pakken. Met zijn stats gaat ie echt niet dood van een grammetje vet in z'n shake hoor..

Nee zeker niet maar een grammetje vet meer in whey is niet het probleem. Isolaat heeft gewoon een hoger percentage eiwitten dan whey delicous/perfection, en heb je dus meer aan dan whey deli/perf

Whey óf isolaat?
Wat is whey isolaat dan?

---------- Post toegevoegd 18 June 2013 om 02:40 ----------

Of nee eigenlijk anders de vraag:
Wat wordt bedoeld met whey en wat wordt bedoeld met isolaat (los van elkaar dus)?

Met whey worden anabolen bedoeld, en met isolaat groeihormonen.

Nee zeker niet maar een grammetje vet meer in whey is niet het probleem. Isolaat heeft gewoon een hoger percentage eiwitten dan whey delicous/perfection, en heb je dus meer aan dan whey deli/perf
Per gr eiwit gerekend is een concentraat het goedkoopst.

En is whey isolaat dan iets anders? :p

Oh was het een serieuze vraag van je? Kort door de bocht: whey = whey. Whey isolaat betekent alleen dat het een 'isoleer' proces heeft ondergaan (e.g. ion-exchange, cross-flow microfiltratie). Zodoende kom je dus uit met een hogere ratio eiwit t.o.v. koolhydraten en vetten.

Oh was het een serieuze vraag van je? Kort door de bocht: whey = whey. Whey isolaat betekent alleen dat het een 'isoleer' proces heeft ondergaan (e.g. ion-exchange, cross-flow microfiltratie). Zodoende kom je dus uit met een hogere ratio eiwit t.o.v. koolhydraten en vetten.

Hahah ja het was serieus :p
Dankje! (Ik vond het daarom beetje raar dat er whey óf isolaat staat, omdat whey volgens mij isolaat is óf concentraat.

Terug
Naar boven