basvleeming
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 87kg
hallo,
beste forum leden ik snuffel al een tijdje rond op dit forum.
ik ben sinds vandaag een nieuw lid van het forum.
ik heb heb sinds kort whey perfection aangeschaft omdat ik toch wat vaker wil trainen in de week. zodat mijn spieren sneller herstellen.
ik wil ook graag wat minderen in mijn vet percentage vandaar dat ik deze shake ook gebruik om zo minder vetten binnen te krijgen maar wel de eiwitten.
wanneer moet ik precies deze shake in nemen?
ik doe zelf iedere keer na mijn training 1 shake maar is het ook goed om het iedere ochtend erbij te doen ?
daarnaast wil ik graag het product ; stacker 2 rush gaan gebruiken om een beetje opgepompt te worden voor het trainen.
moet ik dit wel of niet doen ? en hoevaak moet ik dit gaan gebruiken.
ik train nu 3x per week. voornamelijk mijn biceps, triceps, schouders, borst en buik.
alvast bedankt !!
mvg, Bas
beste forum leden ik snuffel al een tijdje rond op dit forum.
ik ben sinds vandaag een nieuw lid van het forum.
ik heb heb sinds kort whey perfection aangeschaft omdat ik toch wat vaker wil trainen in de week. zodat mijn spieren sneller herstellen.
ik wil ook graag wat minderen in mijn vet percentage vandaar dat ik deze shake ook gebruik om zo minder vetten binnen te krijgen maar wel de eiwitten.
wanneer moet ik precies deze shake in nemen?
ik doe zelf iedere keer na mijn training 1 shake maar is het ook goed om het iedere ochtend erbij te doen ?
daarnaast wil ik graag het product ; stacker 2 rush gaan gebruiken om een beetje opgepompt te worden voor het trainen.
moet ik dit wel of niet doen ? en hoevaak moet ik dit gaan gebruiken.
ik train nu 3x per week. voornamelijk mijn biceps, triceps, schouders, borst en buik.
alvast bedankt !!
mvg, Bas

.
gaat geen week voorbij dat ik niet kan wandelen ;-).