MuscleMeat

whey perfection

basvleeming

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
87kg
hallo,

beste forum leden ik snuffel al een tijdje rond op dit forum.
ik ben sinds vandaag een nieuw lid van het forum.
ik heb heb sinds kort whey perfection aangeschaft omdat ik toch wat vaker wil trainen in de week. zodat mijn spieren sneller herstellen.
ik wil ook graag wat minderen in mijn vet percentage vandaar dat ik deze shake ook gebruik om zo minder vetten binnen te krijgen maar wel de eiwitten.
wanneer moet ik precies deze shake in nemen?

ik doe zelf iedere keer na mijn training 1 shake maar is het ook goed om het iedere ochtend erbij te doen ?

daarnaast wil ik graag het product ; stacker 2 rush gaan gebruiken om een beetje opgepompt te worden voor het trainen.
moet ik dit wel of niet doen ? en hoevaak moet ik dit gaan gebruiken.

ik train nu 3x per week. voornamelijk mijn biceps, triceps, schouders, borst en buik.

alvast bedankt !!

mvg, Bas

Hey Bas,

Welkom!
Van whey ga je niet vaker in de week trainen, en van vaker in de week te trainen ga je ook niet sneller herstellen. Misschien bedoel je het niet zo, anders zou ik het even aanpassen :).

Na de training is een goed tijdstip voor je shake te nemen. In de ochten kan het zeker geen kwaad, je hebt immers 7-8u zonder eiwitten (en voedingsstoffen in het algemeen) gezeten.

Staker 2 Rush kan je inderdaad nemen voor wat meer energie als je gaat trainen.

Verder kan je beter alle spiergroepen minstens 1 keer per week nemen.
Bijvoorbeeld:
Dag 1: Borst - Triceps
Dag 2: Rust
Dag 3: Rug - Biceps
Dag 4: Rust
Dag 5: Schouders en buik
Dag 6: Rust
Dag 7: Rust

Train je je benen? Dan moet je deze er ook nog ergens bijzetten, bij Dag 5 bijvoorbeeld.

Succes!

hahah squat not even once xD

Train je je benen? Dan moet je deze er ook nog ergens bijzetten, bij Dag 5 bijvoorbeeld.

Hoezo optioneel? Vind dat heel slecht om dat iemand aan te raden.. Ziet er echt belachelijk uit een goed getraind boven lichaam met dunne beentjes.

Benen trainen pik.

Hoezo optioneel? Vind dat heel slecht om dat iemand aan te raden.. Ziet er echt belachelijk uit een goed getraind boven lichaam met dunne beentjes.

Hij zegt welke dingen hij allemaal traint, en er zijn veeeel te veel mensen die enkel bovenlichaam doen. Hij zegt dat hij voornamelijk die dingen traint, benen stond daar niet bij...

EDIT: Ik vind een Johnny Bravo lichaam ook maar niks hoor :D gaat geen week voorbij dat ik niet kan wandelen ;-).

Rug en benen zijn ook belangrijk! Squats en Deadlifts zijn essentieel in mijn ogen...
Ga bijvoorbeeld 4x per week trainen volgens een UB/LB schema.
Dag 1: UB (1)
Dag 2: LB (1)
Dag 3: Rust
Dag 4: UB (2)
Dag 5: LB (2)
Dag 6: Rust
Dag 7: Rust
Zo kun je ofwel 1 UB en 1 LB schema (oefeningenreeks) hebben, of 2 UB en 2 LB schema's aanhouden waardoor je meer verschillende oefeningen kunt doen.

wanneer moet ik precies deze shake in nemen?
Ten eerste neem je whey als aanvulling op je dagelijkse voeding, dus als je niet genoeg eiwitten binnenkrijgt met je normale voeding, dan ga je whey overwegen (of gewoon meer eten).
Als je dan toch besluit whey te nemen, is het aan te raden om het bij de eerste maaltijd te nemen (Ontbijt als je niet aan IF doet), en na een training (30 of 45 minuten erna voor het gemak).
Whey zal alleen zin hebben om te nemen als de rest van je voeding schema in orde is en je nog eiwitten tekort komt (bij jou dus als je minder dan 150 tot 175 gram eiwitten binnenkrijgt).
Als je al meer dan 175g eiwitten binnen krijgt per dag met je voeding is whey niet meer nodig en kun je beter meer vetten of koolhydraten gaan eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik moet inderdaad squats en deadlifts toepassen, mijn beenspieren heb ik al tijden getraind en zijn dik in orde in vergelijking met mijn boven lichaam. ook blijf ik ze gewoon trainen maar ben nu echt gericht op m'n boven lichaam.

iemand nog goeie tips en uitleg over deadlifts en squats ? totaal onbekend voor mij en het gewicht in het begin ?

bedankt voor alle reactie's ! en de verwelkoming

alvast bedankt !

Begin met een lege stang en probeer uit tot hoe zwaar je kunt gaan terwijl je uitvoering goed blijft...
Zoek op youtube filmpjes over de uitvoering (er zijn er duizenden)

Begin met een lege stang en probeer uit tot hoe zwaar je kunt gaan terwijl je uitvoering goed blijft...
Zoek op youtube filmpjes over de uitvoering (er zijn er duizenden)

Precies dit, ik kijk ook nog weleens naar dit soort filmpjes. Vooral powerlifters leggen dit goed uit!
Is een serie van 2 powerlifters in een hardcore gym ergens, vast wel iemand op het forum die de link heeft ;)

Terug
Naar boven