Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder waar armoede zit.waar grote geld zit, zit corruptie. Gewoon een regel
Mss aan de top, als je kijkt naar de wat armere landen kan je met gemak ambtenaren in functie omkopen, dat zie ik hier niet snel gebeuren.nee net zoals hij aangaf waar het grote geld ligt daar is ook meteen de meeste corruptie.
Mss aan de top, als je kijkt naar de wat armere landen kan je met gemak ambtenaren in functie omkopen, dat zie ik hier niet snel gebeuren.
Uitzonderingen heb je altijd, kans van slagen is groter in een arm land.kun je nog raar van staan te kijken hoe makkelijk dat soms hier gaat.
Uitzonderingen heb je altijd, kans van slagen is groter in een arm land.
)Mss aan de top, als je kijkt naar de wat armere landen kan je met gemak ambtenaren in functie omkopen, dat zie ik hier niet snel gebeuren.
vaak komt dergelijke armoede dan ook weer omdat er elders corrupte heertjes aan t werk zijn(waar t meeste geld zit)
Probeer hier eens douaniers om te kopen om spullen in te voeren. Grote kans dat je in de cel terecht komt.dan ben je wel heel erg naïf.
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 18:58 ----------
laat ik mijn statement bijwerken zelfs, ik weet zeker dat hier in nederland iedereen maar dan ook iedereen een prijs heeft.
---------- Post toegevoegd 28 June 2013 om 19:00 ----------
de armoede van derde wereld landen is tevens de reden waarom wij het hier in het westen zo goed hebben, heeft niks te maken met dat het daar zogenaamd corrupter is dan hier.
Probeer hier eens douaniers om te kopen om spullen in te voeren. Grote kans dat je in de cel terecht komt.
Uiteraard ben ik het met je eens dat iedereen z'n prijs heeft, de drempel is echter veel lager voor mensen uit arme landen om geld aan te nemen.
Voorbeeldje, rijke indo krijgt een gevangenisstraf voor een x aantal jaar => koopt mensen om => ander persoon gaat in zijn plaats de cel in voor x aantal jaar.
Ik heb het over particulieren.gozer de grootste organisaties die illegale dingen invoeren (nog steeds) werken juist samen met douaniers.
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/IRTvervolg/960725.html
Fair enough, daar heb je gelijk in.ja dan nog ik weet zeker dat als je hem het juiste bedrag geeft dat je gewoon zonder problemen langs de douane mag gaan. dan praat ik natuurlijk niet over kleingeld.