Beoordeling:
8/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Ik heb het gecombineerd met een Weight Gainer (Mammoth 2.2kg) erbij en een goed voedingschema.
Toen ik begon met dit product woog ik 72 kilootjes.
Ik weeg op dit moment 76,9kg
De eerste keer dat ik dit NO product gebruikte, had ik de capsules (1 dosering : 3 caps.) ingenomen voordat ik naar de sportschool ging. Binnen 10 minuten merkte ik dat ik veel meer kracht ter beschikking had. Het ging allemaal heel lichtjes...
Toen ik aan het trainen was, kreeg ik bij de eerste oefening al een pomp die mij wel wat liet opblazen.
Ik vond het toen al een geweldig product.
Na 2 weken was ik er helemaal dol op, ik ben op een paar oefeningen al 2kg vooruit gegaan.
Idem met bankdrukken 5kg vanuit het niets
HELEMAAL GEK!
In mijn 3de week werd het helemaal mooier, de pomp werd alleen maar groter :O
Mijn armen zijn goed gegroeid deze weken.
De vierde week heb ik mezelf pas weer gewogen 76,9kg.
Ik heb ook testers gehad van andere NO-producten, daarvan was de pomp wel wat heftiger.
Maar voor deze prijs en deze kwaliteit is het zeer aantrekkelijk.
Je boekt er 100% gegarandeerd vooruitgang mee.
- Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? White Blood geeft je een geweldige pomp tijdens de training en zal je met verbazing naar de spiegel laten kijken. Na de training lijk je zowaar 10kilo zwaarder. Je hele lichaam staat op knappen. Dit kan maar 1 ding betekenen; vooruitgang en spiermassa!
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik heb het 30 dagen gebruikt.
- Hoe is de smaak van dit supplement? Geen smaak
- Welke dosis heb je gebruikt? Trainingsdagen: 3 voor de training Niet trainingsdagen: 3 verdeeld over de dag; 1 na het ontbijt + 1 na het middageten + 1 na het avondeten
- Waar heb je het supplement gekocht? prosportvoeding.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
- Wat heb je voor dit supplement betaald? €38.-
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ik vond het product goed werken, het gaf de pomps, het gaf mij extra kracht en ik heb er massa aan overgehouden.
Dit NO-product voor deze prijs, is een aanrader!
Mijn review:
Ik heb het gecombineerd met een Weight Gainer (Mammoth 2.2kg) erbij en een goed voedingschema.
Toen ik begon met dit product woog ik 72 kilootjes.
Ik weeg op dit moment 76,9kg
De eerste keer dat ik dit NO product gebruikte, had ik de capsules (1 dosering : 3 caps.) ingenomen voordat ik naar de sportschool ging. Binnen 10 minuten merkte ik dat ik veel meer kracht ter beschikking had. Het ging allemaal heel lichtjes...
Toen ik aan het trainen was, kreeg ik bij de eerste oefening al een pomp die mij wel wat liet opblazen.
Ik vond het toen al een geweldig product.
Na 2 weken was ik er helemaal dol op, ik ben op een paar oefeningen al 2kg vooruit gegaan.
Idem met bankdrukken 5kg vanuit het niets
HELEMAAL GEK!
In mijn 3de week werd het helemaal mooier, de pomp werd alleen maar groter :O
Mijn armen zijn goed gegroeid deze weken.
De vierde week heb ik mezelf pas weer gewogen 76,9kg.
Ik heb ook testers gehad van andere NO-producten, daarvan was de pomp wel wat heftiger.
Maar voor deze prijs en deze kwaliteit is het zeer aantrekkelijk.
Je boekt er 100% gegarandeerd vooruitgang mee.