MuscleMeat

Review White Flood - Controlled Labs

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Pre-workoutWat is de werking van dit supplement volgens de producent? White Flood is a cutting edge preworkout formula that will rev you up for lifting and cardio like none other. Not only will you experience out of this world pumps, but tons of extra energy and true muscle building potential. That muscle building potential comes from the addition of compounds usually not seen in preworkout formulas of the past. We have also included potent anti-oxidants to scavenge any free radicals normally elicited by Nitric Oxide inducing ingredients. It's time to FLOOD YOUR SYSTEM.... with the most advanced preworkout Nitric Oxide and Energy Enhancer available; White Flood!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 trainingenHoe is de smaak van dit supplement? Zuur, zuur en chemisch. (Maar ik vind het lekker ;))Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop 3 kwartier voor de trainingWaar heb je het supplement gekocht? www.1fast400.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? $24,- excl verzendenZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. De tintels zijn heerlijk en de pomp enormMijn review:
Ik ben nu voor het eerst aan het cutten en was voor de laatste paar weken op zoek naar een pre-workout supplement wat mij door de laatste vier weken heen kon trekken. Via het forum van bodybuilding.com ben ik terecht gekomen bij White Flood. In de de states één van de meest populaire NO-producten op het moment.

Ik heb het goedje nu drie trainingen gebruikt en ben erg over te spreken. Het gevoel van verzuring en vermoeidheid blijft uit en ik heb een heerlijk 'open' gevoel in mijn spieren (ik kan het het niet beter omschrijven).

De eerste training betrof een armentraining en dat ik van een drietal vaste jongens van de gym complimenten kreeg over mijn vooruitgang (en dat terwijl ik kilo's kwijt raak op het moment) zegt genoeg over de pomp die je met dit goedje krijgt.

De aanbevolen hoeveelheid is 2 scoops voor je training, echter ik heb meerdere logs van mensen gelezen die zich met twee scoops niet lekker voelden. Dit kan ik me best voorstellen en daarnaast ligt één scoop al vrij zwaar op de maag.

Verder stop ik er na een week weer een paar dagen mee omdat er toch aardig wat reports te lezen zijn over mensen die na twee weken er minder van begonnen te voelen.

Voor de prijs hoef je het niet te laten. Er zitten 25 servings in een potje, echter met 1 scoop dus 50. Prima deal dacht ik zo.

Over gains kan ik door de duur nog weinig zeggen en waarschijnlijk blijft dat ook zo. Dit omdat ik, zoals gezegd, voor het eerst aan het afvallen ben en nog nooit zo laag in het vet heb gezeten (8% nu). Ik ben dus niet bekend met hoe mijn lichaam normaal gesproken in deze staat zou reageren op het cutten.

Mocht er belang voor zijn dan wil ik mijn bevindingen de komenden weken wel posten.

Facts:
Supplement Facts
Serving Size: 2 Scoops
Servings Per Container: 25
Amount Per Serving
Potassium (as Gluconate) 36mg
Folate (as Folic Acid) 250mcg
Selenium (as Selenium Amino Acid Chelate) 100mcg
ENO Flood Complex 2500mg
Arginine Ethyl Ester Di-HCL (1700 Mg), Ornithine Ethyl Ester Di-HCL (800 Mg)
FlooDurance 2400mg â€
Beta Alanine (1700 Mg), L-Tyrosine (700 Mg)
Energy & Antioxidant Flood Complex 3825mg
Inosine, Gamma-Aminobutyric Acid (GABA), Glucuronolactone, Natural Caffeine, Potassium Gluconate, Cocoa Bean (Extracted For 99% Theobromine), Vanadyl Sulfate, Evodia Rutaecarpa (95% Evodiamine Extract), L-Norvaline, Sugar Cane (Extracted For 60% Octacosanol), Coenyme Q10, Vinpocetine, Alpha-Carotene, Zeaxanthin, Crytoxanthin, Lutein, Folic Acid, Selenium, Huperzia Seratta (Extracted For 99% Huperzine A)

white-flood.jpg

Bedankt voor uitgebreide review! :) We hebben zeker interesse in je verdere bevindingen ;)

Ben zeer benieuwd naar je vooruitgang en ervaringen!

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren voor de training weer een portie gehad. Het gevoel is echt heerlijk, een enorme rush over je hele lijf incl tintels. Het voelt dan zowat bijna als amfetamine :D

Training ging ook goed. Mijn hele lijf werkt gewoon goed mee ondanks het feit dat ik 400 kcal onder mijn onderhoud zit. Ik gebruikte tot aan White Flood druivesuiker om de training door te komen, maar dit heb ik absoluut niet meer nodig.

Als stim in ieder geval nog steeds een aanrader. Voor de gains kan ik er nog niet zoveel over zeggen en aankomen wordt ws sowieso onmogelijk vanwege het cutten.

jij bent zeker ook erg gevoelig voor koffie zeker?

ik moet minimaal 2 scoops pakken, liefst een halfje meer om het echt te voelen. van 1 merk ik 0,0

verder is het zeker een goed supplement, tintelingen en energie goed merkbaar

Valt wel mee eigenlijk.

Eén van de trainingen had ik wel een hyperdrive gehad in de ochtend (training was rond 17.00), ik vermoed dat het enigzins synergetisch werkt.

Gisteren geen burners gehad en één scoop het effect was wel iets minder voelbaar, echter de training wederom heerlijk.

Spul is toch wel een blijvertje. Als pre-workout supp doet het iig zijn ding. Twee scoops kan echter behoorlijk zwaar op de maag liggen!

hmm mss toch ooit eens proberen! Kga deze keer MS Ragnorok bestellen, dat is ook zo'n pre-workout supp.

doet bij helemaal niks, van alle aspecten die ze beloven merk ik 0.0 , meerder emalen geprobeerd, met/zonder eten, verschillende tijden etc.

helemaal niks? probeer eens wat meer te nemen. 2,5 scoop of 3. dan moet je toch wel wat voelen of je bent echt ongevoelig voor caffeine

doet bij helemaal niks, van alle aspecten die ze beloven merk ik 0.0 , meerder emalen geprobeerd, met/zonder eten, verschillende tijden etc.

Aah k*t, ik reageer uk nie wonderwel op supplemten dus als ik het zou probere, zal het alleen maar weer tegenvallen...k*t!

helemaal niks? probeer eens wat meer te nemen. 2,5 scoop of 3. dan moet je toch wel wat voelen of je bent echt ongevoelig voor caffeine

lol, als ik 5 scoops No xplode neem voel ik nog geen energy toename...zegt dat genoeg?

en ja, heb al redelijk wat scoops over de aanbevolen hoeveelheid geprobeerd.

Bedankt voor de vertaling

white flood niet of de Ragnorok? Gisteren weer getraind en deze keer op twee scoops. Dat gaat toch echt wel verdomde lekker :D

ragnorok?

nice review,
super supp.
alleen vind ik de smaak echt smerig.

Terug
Naar boven