AndroidHealthClinic

Review White flood - Controlled Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Directe krachttoename
    Meer energie
    Meer concentratie
    Flinke pomp
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot nu toe een aantal weken, week om week. Niet aan één stuk door dus.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed; de smaak is er alleen in lemon, en smaak ook zo. Geen gekke-bek smaak in elk geval (zoals bij sommige NO producten)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1,75 maatschep (bijgeleverd) op 0,5liter water. 15minuten voor training. 1,5uur na het ontbijt.
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? binnen 24 uur binnen,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Uiteraard.

Mijn review:
Kan zich meten met Crack, Nox plode,Supechardge en al andere middeltjes, alleen is white flood veel goedkoper! Er zitten 50 doseringen in een pot (1 dosering is 1,75 scoup.

De concetratie was dik in orde tijdens de training, en de beta alanine die in white flood zit, geeft je dat heerlijke tintelend gevoel zo'n 20-30minuten na inname :cool:

In Amerika wordt dit product ook erg hoog aangeprezen, zoals op bodybuilding.com bijvoorbeeld waar velen white flood als één van de betere pre workout boosters beschouwen. En deze prefereren boven superchardge,nox-plode etc. Dat was ook de reden waarom ik destijds white flood bestelde.

White-Flood-groot-I180.jpg

maar wat is de smaak smerig zeg voor de rest een bink van een sup

• Topic Starter Topic Starter
Oh nee, de smaak vind ik juist heel redelijk!
Maar dat verschilt van persoon tot persoon denk ik :)

idd een toppertje dit!

Smaak is redelijk, gebruik hem met niet teveel water, dan kun je hem snel wegdrinken... Werking is top, goede pomp, focus, je voelt de tintelingen. Gebruikte 2 scoops per 150ml water. Kwartiertje voor trainen, dan kom je zwetend de sportschool in....

Ja, het blijft een heerlijke supp!!!
In amerika 1 van de favorieten.
Hier in Nederland een zwaar vergeten product!! Terwijl ie zo goed is, en lekker betaalbaar!

Top procuct imo.
Temeer daar er geen creatine in zit (handig as je in de off-cyclus zit), en, belangrijker!, je het nerveuze gevoel van andere pre workouts niet krijgt.
Ik nam 't i.c.m. purple wraath. :thumbs:

Hoe is het vergeleken met Jack3D?

Echt opmerkelijk hoe ondergewardeerd white flood hier in NL is.

In Amerika is het een razend populair product en bewezen beter als crack/nox-plode (ook uit eigen ervaring)

Is 1 van mn favorieten en een stuk goedkoper dan die gehypte BSN rommel...

BUMPPPPPPPPPPPPPPP

Wordt dit nog een beetje gebruikt? Ik lees er niets meer over. Weet nog dat ik een jaar of 3 terug dit spul nam, klein schepje en knallen als een gek!!!

Gebruik nu crack, waar ik ook keihard op ga. Dus weet niet of dat nog te vergelijken is.

Iemand de laatste tijd nog ervaring hiermee gehad?

Was ook niet duur kon ik mij herinneren.

Ik gebruik dit al jaren. Elke paar weken afwisselen met een andere PWO om gewenning te voorkomen.

Terug
Naar boven