Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Kan zich meten met Crack, Nox plode,Supechardge en al andere middeltjes, alleen is white flood veel goedkoper! Er zitten 50 doseringen in een pot (1 dosering is 1,75 scoup.
De concetratie was dik in orde tijdens de training, en de beta alanine die in white flood zit, geeft je dat heerlijke tintelend gevoel zo'n 20-30minuten na inname
In Amerika wordt dit product ook erg hoog aangeprezen, zoals op bodybuilding.com bijvoorbeeld waar velen white flood als één van de betere pre workout boosters beschouwen. En deze prefereren boven superchardge,nox-plode etc. Dat was ook de reden waarom ik destijds white flood bestelde.
- Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Directe krachttoename
Meer energie
Meer concentratie
Flinke pomp - Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot nu toe een aantal weken, week om week. Niet aan één stuk door dus.
- Hoe is de smaak van dit supplement? Goed; de smaak is er alleen in lemon, en smaak ook zo. Geen gekke-bek smaak in elk geval (zoals bij sommige NO producten)
- Welke dosis heb je gebruikt? 1,75 maatschep (bijgeleverd) op 0,5liter water. 15minuten voor training. 1,5uur na het ontbijt.
- Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? binnen 24 uur binnen,
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 44,90
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Uiteraard.
Mijn review:
Kan zich meten met Crack, Nox plode,Supechardge en al andere middeltjes, alleen is white flood veel goedkoper! Er zitten 50 doseringen in een pot (1 dosering is 1,75 scoup.
De concetratie was dik in orde tijdens de training, en de beta alanine die in white flood zit, geeft je dat heerlijke tintelend gevoel zo'n 20-30minuten na inname

In Amerika wordt dit product ook erg hoog aangeprezen, zoals op bodybuilding.com bijvoorbeeld waar velen white flood als één van de betere pre workout boosters beschouwen. En deze prefereren boven superchardge,nox-plode etc. Dat was ook de reden waarom ik destijds white flood bestelde.