AndroidHealthClinic

wickid pc

Daarom beter bijleggen en een r1 halen.

Als jij nou die 1500 had opgespaard kan je ook een r6 kopen :D

Moet ik eerst iemand vinden op wiens naam ik die R1 kan verzekeren ;)

Desalniettemin rij ik al rond op 'n uber vette brommer.

waarom ? Je kan best wel die bike verzekeren.

Veel te duur, overrated memory ook.
Ik heb laatst 1 samen gesteld, kleine 800 euro en ik kan alles op high 1920 x 1200 spelen.
Alleen de pc zelf dan.
En waarom geen AMD processor?

ik heb zon 9800 GX2 kaart. €200,- werkt perfect... speel call of duty 2 op zn hoogst. Crisis op verry high. no problemo

Ja klopt, snap ik ;) Maar ik vind het zelf echt 'n k*t pc voor dat geld :P

Los van het doel en het bedrag dat hij betaalde is het wel een goede pc. Een gamepc kan echter beter voor dat bedrag. Maar sowieso, die 260 is meer dan genoeg voor elke game, misschien niet voor die zeldzame pc exclusive die bijna niemand speelt, maar wel voor elke multiplat game en crysis.

Los van het doel en het bedrag dat hij betaalde is het wel een goede pc. Een gamepc kan echter beter voor dat bedrag. Maar sowieso, die 260 is meer dan genoeg voor elke game, misschien niet voor die zeldzame pc exclusive die bijna niemand speelt, maar wel voor elke multiplat game en crysis.

Ik heb 2 GTX275XXX in SLI en kan crysis warhead maar net aan (dus wel vloeiend) met alle settings op z'n allerhoogst spelen, fffuuuu :(

En zo'n pc moet natuurlijk wel even meegaan, meneer wil over 'n jaar ook nog keihard kunnen gamen met graphics op uberhoog. :D
Met 2x 5870 kan dat zeker.

Laatst bewerkt:
Veel te duur, overrated memory ook.
Ik heb laatst 1 samen gesteld, kleine 800 euro en ik kan alles op high 1920 x 1200 spelen.
Alleen de pc zelf dan.
En waarom geen AMD processor?

Zeker op 35 fps? Of het heb je de resolutie omhoog gegooid en rest rest op laag?

• Topic Starter Topic Starter
Ik sprak je nergens tegen:

"Goede pc, maar kan voor zelfde budget beter als je games belangrijk vindt. Hij voldoet zeker voor de laatste games, dus no worries."

tja ik moest mijn pc in die winkel halen en koos voor deze omdat de I7 processor vet leek en de beeldkaart is denkik ook niet de minste.. ik kon niet zeggen datted om te gamen was want ik moest deze pc zogezegd voor schoolwerk krijgen grafische tekeningne enzo jeweet :D

tja ik moest mijn pc in die winkel halen en koos voor deze omdat de I7 processor vet leek en de beeldkaart is denkik ook niet de minste.. ik kon niet zeggen datted om te gamen was want ik moest deze pc zogezegd voor schoolwerk krijgen grafische tekeningne enzo jeweet :D

Naja, het kon veel beter voor dat geld. IK HOOP DAT JE JE NU k*t VOELT :mad:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb 2 GTX275XXX in SLI en kan crysis warhead maar net aan (dus wel vloeiend) met alle settings op z'n allerhoogst spelen, fffuuuu :(

En zo'n pc moet natuurlijk wel even meegaan, meneer wil over 'n jaar ook nog keihard kunnen gamen met graphics op uberhoog. :D
Met 2x 5870 kan dat zeker.

Ik krijg crysis warhead in directx 9 op enthusiast @ 1080p op mijn laptop zelfs speelbaar. Ok, toegeven, geen AA en vsync aan. Maar in de res heeft die game dat niet nodig.

Mijn desktop met een 8800gs (!) speelt ook nog elk spelletje... al bijna 3 jaar lang, en ik vermoed dat ik dat nog ga kunnen doen tot 2012. Zijn 260 gaat dat zeker ook doen ;)

Ik krijg crysis warhead in directx 9 op enthusiast @ 1080p op mijn laptop zelfs speelbaar. Ok, toegeven, geen AA en vsync aan. Maar in de res heeft die game dat niet nodig.

Mijn desktop met een 8800gs (!) speelt ook nog elk spelletje... al bijna 3 jaar lang, en ik vermoed dat ik dat nog ga kunnen doen tot 2012. Zijn 260 gaat dat zeker ook doen ;)

Ja ik wel met AA etc. aan. Het spel is zeker goed speelbaar, maar met explosies stottert ie af en toe, dat vind ik niet kunnen eigenlijk. :P

Vanaf dat er iets is in 'n game wat stotteringen veroorzaakt (bepaalde explosies) vind ik eigenlijk dat de settings 1tje lager kunnen. Maarja, ik ben gewoon veeleisend.

Ben ik wel benieuwd wat je erin hebt zitten.

Kaart: NVIDIA GeForce GTX
MSI N260GTX FROZR OC

Processor: AMD Phenom II X4 945 4x 3000 MHz

Voeding: Cooler Master RealPower M620 = 600watt

Kast: PC-Case E158

DVD: DVD-reWriters Serial-ATA
Samsung SH-S223C

Moederbord: Socket AM3
MSI 770-C45

Harddisks: 3,5 inch SATA 1.500Gigabyte
Seagate ST31500541AS
Voor muziek opslag

Solid State Disk: 2,5 inch SATA
Kingston SNV125-S2BD/40GB
Nieuwe harddisk technologie, deze is vrij duur maar vrij snel,
deze gebruik ik voor Windows 7 en een paar games.

Geheugen: DDR3-1066
OCZ 4 GB DDR3-1066 Kit

OS: Windows 7 , deze dan wel niet in de winkel gekocht maar LEGAAL via een ICT bedrijf.

Kosten totaal van dit systeem? E 826

Dus mocht mijn video naar 2 jaar brak raken, en dan bedoel ik, hij kan niet alles meer op full high aan, dan kost het weer 150 euro en je ken er weer 2 jaar mee vooruit.

Ja ik wel met AA etc. aan. Het spel is zeker goed speelbaar, maar met explosies stottert ie af en toe, dat vind ik niet kunnen eigenlijk. :P

Vanaf dat er iets is in 'n game wat stotteringen veroorzaakt (bepaalde explosies) vind ik eigenlijk dat de settings 1tje lager kunnen. Maarja, ik ben gewoon veeleisend.

Je gaat me toch niet zeggend at AA op 1080p nodig is?? Of wil je gewoon alles op max (AA, Anisotropic, settings, res, ...) Ik ben blij als ik de resolutie en de settings kan maxen en een fps average van +30, en zelfs dat zullen vele mensen veeleisend en geschift vinden, al die andere instellingen voegen weinig toe aan de eyecandy. Als je echt alles wil maxen, dan is bijvoorbeeld nog geen enkele pc geschikt om GTA4 op te spelen :D

Ik heb (in deze pc), Q9400 @ 3,3GHz, 2x GTX275 XXX (en zelf ook nog 'n beetje OC'ed :P) in SLI, 8GB DDR2-1066 en 1 TB Sata-2. En ik begin hem nu toch al te knijpen met games dat ik binnenkort niet meer alles op uberhighest kan spelen :(.

Zo'n SSD heb ik ook gebruikt, maar ik heb er maar eentje van 16GB, dus die is bij de komst van m'n nieuwe pc uitgefaseerd. :P Windows 7 gaat dan niet echt passen. Ben wel van plan om er weer eentje aan te schaffen van 32GB, Windows startte namelijk altijd uber snel op, dat mis ik toch wel. :mad:

Je gaat me toch niet zeggend at AA op 1080p nodig is?? Of wil je gewoon alles op max (AA, Anisotropic, settings, res, ...) Ik ben blij als ik de resolutie en de settings kan maxen en een fps average van +30, en zelfs dat zullen vele mensen veeleisend en geschift vinden, al die andere instellingen voegen weinig toe aan de eyecandy. Als je echt alles wil maxen, dan is bijvoorbeeld nog geen enkele pc geschikt om GTA4 op te spelen :D

Tuurlijk is dat niet nodig, maar ik wil het gewoon kunnen. :P Ik zie bij Crysis warhead ook geen verschil tussen de gamer setting en enthousiast setting, maar ik wil hem gewoon op enthousiast kunnen zetten :D.

jezus man dikke overkill gozer

- Ten eerste de prijs is echt te veel om voor een pc uit te geven al helemaal als het exclusief een 24" lcd is.

- 8GB aan ram is overkill. 4 is toch echt meer dan genoeg voor elke applicatie en game

- Als je zo veel geld al erin stopt had ik een fatsoenlijk mobo gehaald waarmee je de cpu nog even kan overclocken zodat je 1800mhz geheugen erin kan zetten ipv 1333.

- Verder zou ik mid-budget videokaart halen van ongeveer 300 euro. Kan je zeker goed op doen. En na een jaar kan je weer een nieuwe videokaart instoppen met 300 euro die beter is dan die je nu gaat kopen.

- i7 werkt op triple channel geheugen en jij gaat op 4 banks werken. Zou dan eerder i5 halen en dan op dual channel configureren mocht je toch die 8gb geheugen halen. Maar ja i5 is ook zeker geen slecht keuze en scheelt je zo toch weer minstens 100 euro. Haal je 4gb geheugen eraf en draai je het op dual channel. Kom je zo in totaal al makkelijk 250 goedkoper uit.

- Verder blijft het nog steeds veel geld als je na gaat wat je er allemaal mee kan doen. Ik zou niet meer betalen dan een euro of 800 voor een pc exclusief monitor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven