AndroidHealthClinic

WIE en WAAR deed de eerste scheet van je partner

Peiling Peiling Wie/Waar liet de eerste scheet?

• Ikzelf in BED

Stemmen: 12 27,9%
  • Mijn partner in BED

Stemmen: 3 7,0%
  • Koemans is een heerlijke kerel

Stemmen: 7 16,3%
  • Ik wil wokken

Stemmen: 21 48,8%

• Totaal stemmers
    43
Wat ? ranzige aap :D

Weet ik eigenlijk niet meer :D

Maar volgens mij was mn vriendin het.

Bij de ontmoeting en ik zei erbij "Zo dan hebben we dat meteen al gehad" :D

Weet zeker dat ik het was, de 1e paar keren ging het nog per ongeluk :D Geloof 't gewoon op de bank was.

een keer meegemaakt dat zij t deed, zon geluidsloos stinkend zenuwgas...dat vind je als man dus echt niet leuk. Dikke coïtusdrive killer

Ik laat wel scheten, maar vind dat het bij vrouwen niet past. Ze zullen het vast doen, maar niet waar ik bij ben.

Mijn ex liet ook scheten...Smerig wijf...

Ben ik de enige die er opgewonden van word als een meisje een ranzige scheet laat?

Ik laat geen scheten.
Ik houd het zo lang binnen totdat mijn endeldarm gassen i.p.v via mijn kont uit mijn mond komen.

Ben ik de enige die er opgewonden van word als een meisje een ranzige scheet laat?

Denk het... alhoewel DJ_PHREAK het ook schijnt te waarderen.

Lig je daar lekker met je tong te worstelen met d'r mosseltje en dan ineens de "wind" van voren krijgen, zo zonder pardoes vol in je muil....... nee dank je.

Ik sluit mij aan bij de rest van het forum die zeggen dat: vrouwen geen scheten laten, althans, niet horen te laten.

O' ik laat ze de hele dag men meisie niet ja stiekem

Mijn partner in BED 0 0%

:roflol:

Ik laat geen scheten.
Ik houd het zo lang binnen totdat mijn endeldarm gassen i.p.v via mijn kont uit mijn mond komen.

Oh, ik heb dat een keer gehad tijden een one-night-standje, dat was toch verrot(ja de lucht later ook). Net zo lang op proberen te houden tijdens het ketsen totdat je pens er automatisch uit gaat zien als de gut van coleman.
Denk dat de interne druk wel 4 bar bereikte.

Zij na de tijd broodjes bakken, en ik heb een ballon gemaakt van een dekbed:D wat een lucht.......

ik laat ze stiekum of houd ze op tot er niemand in de buurt is
maar die stiekume zijn wel erg geef ik altijd iemand anders de schuld:rolleyes:

Terug
Naar boven